Design Skrevet 20. juli 2008 #1 Del Skrevet 20. juli 2008 Konseptet med takknemlighetsdagbok er å skrive ned store eller små elementer som du er takknemlig for. Tilfør daglig 3-5 punkter hver dag og du vil raskt se at en i utgangspunktet dårlig vil framstå som en god når du fokuserer på det positive. Det er ikke annet enn logisk at man da vil ha en bedre opplevelse av sin tilværelse, nettopp fordi man tenker positivt og vil komme til å lete etter positive elementer. Det som er fint er at disse elementene man skal føre inn ikke trenger å være så betydningsfulle der og da. Ikke vær redd for at foreksempel en hendelse ikke er stor nok, skriv den ned! Dette er et utrolig enkelt verktøy dersom man ønsker å rette sin tilværelse til det mer positive. Det tar ikke lang tid, og ved å feire sine små sukseer kommer det bare flere. Jeg tenkte at i denne tråden kan vi inspirere hverandre ved å skrive ned punktene vi er takknemlige for. Håper så mange som mulig vil delta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 21. juli 2008 #2 Del Skrevet 21. juli 2008 Eg har i mange år skrive dagbok. Ofte skriv eg ned positive ting, lagar ei liste over det som er positivt i tilværet. Det er ein bra øvelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. juli 2008 #3 Del Skrevet 21. juli 2008 Så fint tiltak! Dagens fem takknemligheter: Jeg er takknemlig for samboeren min og det vi har sammen Jeg er takknemlig for at det finnes koselige mennesker som smiler til fremmede på gaten Jeg er takknemlig ovenfor megselv for at jeg har blitt så flink til å takle anfallene mine Jeg er takknemlig ovenfor stemoren min som gjør at jeg ikke mister kontakten med pappa og lillebrødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 21. juli 2008 #4 Del Skrevet 21. juli 2008 Way to go, Grafica!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moqe Skrevet 6. september 2008 #5 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er takknemlig over at lærerne mine har hjulpet meg på rett kjør igjen. Jeg er takknemlig over det jeg og kjæresten min har sammen. Jeg er takknemlig for at jeg har penger til mat. Jeg er takknemlig over at jeg får nyte hvert et minutt på denne fantastiske jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #6 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er takknemelig for at jeg vil dø en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. september 2008 #7 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er takknemlig for: Svigerforeldrene mine, de er fantastiske mennesker Mennesker som hjelper andre uten å forlange noe tilbake Fastlegen min, som er en utrolig god lege og menneske som jeg stoler veldig mye på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_therese_* Skrevet 7. september 2008 #8 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er takknemlig for: At jeg er på riktig vei At jeg har en familie som bryr seg om meg Denne flotte kurshelgen jeg har fått At jeg er trygg At JEG ER! anbefaler å sjekke ut: www.jeg-er.no Bless U All:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinaliten Skrevet 9. september 2008 #9 Del Skrevet 9. september 2008 jeg er takknemmelig for: Den herlige familien/svigerfamilien min Kjæresten min vennene mine jobben min hundene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. september 2008 #10 Del Skrevet 9. september 2008 nei det gjør jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 10. september 2008 #11 Del Skrevet 10. september 2008 Eg er takksam for: *at eg bur i et land utan krig *at eg har pengar på konto *at eg har alt eg treng *at eg har ein god mann og barn *at me eig vårt eget hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 13. september 2008 #12 Del Skrevet 13. september 2008 Er takksam for: *det er helg *det regnar ikkje *får pengar neste veke *mannen min er heime *Kvinneguiden er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 16. september 2008 #13 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg pleier å skrive noen linjer hver dag i dagboka mi om hva jeg er takknemlig for. Liker det veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 17. september 2008 #14 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg er takknemlig for: De fantastiske barna mine og den beste mannen i verden! At jeg har blitt mye sterkere de siste åra. At vi endelig har kjøpt oss eget hus. At jeg har en utrolig støttende og hjelpsom familie/svigerfamilie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. september 2008 #15 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har i mange år skrevet dagbok der jeg tar med alle ting jeg er takknemlig for. Og syns at jeg har utrolig mye! Man må bare lære seg å se dem. # at jeg kan dusje i varmt vann hver dag (ingen selvfølge for verdens befolkning) # medisinsk hjelp tilgjengelig om jeg trenger det # at jeg ikke har en alvorlig sykdom # at jeg har mat i skapet # litt penger på konto # lojale venner # liten, men flott familie # koselig sted å bo # trivelige kollegaer # at jeg har glede av å lese bøker # at jeg er istand til å være takknemlig, ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 23. september 2008 #16 Del Skrevet 23. september 2008 1, takknemlig for at min datter er slik hun er.. 2, at jeg har folk som vet hvem jeg er og ville savnet meg om jeg ikke var mer.. 3, at bilen min starter hver gang, tross sinne 17 år. 4, at jeg får bety posetive ting i andres liv.. 5, at jeg sover godt om natten igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. september 2008 #17 Del Skrevet 25. september 2008 * eg er takknemlig for at eg er frisk *eg er takksam for at depresjonen har gitt seg *eg er takksam for at me klarar oss økonomisk *eg er takksam for skulen til barnet mitt *eg er takksam for ein fin svigerfamilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubix Skrevet 10. oktober 2008 #18 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det finnes en side for dette på nettet: ButterBeeHappy.com jeg brukte den ganske lenge men er gått litt tom for ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettemarit_ikke Skrevet 13. oktober 2008 #19 Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk for at jeg er så flink. Takk for alt bra jeg har gjort i livet. Takk for at jeg er klok Takk for at jeg er rik Takk for at jeg er akkurat slik som er best for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå