Kristian (71) Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei folkens :D Må bare fortelle at jeg er ferdig pakket og klar for sydentur i morgen, trenger jeg å si at jeg gleder meg? Håper dere får noen fine varme dager her i norge (det var en liten hvit en ), har hørt at det ser lovende ut..... ellers så får vel jeg ha en fin ferie på min vei til sol, sjø og utepils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Jøss, trodde du hadde vært på ferie. Lea har ropt noe usannsynlig høye rop etter deg. Vel, god tur og kos deg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Men der er du jo.. bare for å si at du ikke er her! :cry: Kan ikke jeg bli med deg a? Eller har du funnet en ny lekekamerat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. mai 2003 #4 Del Skrevet 26. mai 2003 Dårlig gjort... Får vi ikke bli med? :o Ja ja,god tur da. Kom fort tilbake! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. mai 2003 #5 Del Skrevet 26. mai 2003 God tur! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 26. mai 2003 #6 Del Skrevet 26. mai 2003 God tur Kristian Kos deg masse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 26. mai 2003 #7 Del Skrevet 26. mai 2003 God tur, kos deg masse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Hva er dette for noe? Har ikke sett deg å evigheter og så kommer du for å si hadet? Velvel - da regner vi med snarlig tilbakekomst av en uthvilt Kristian, klar for alle hønene... Ha en kjempefin ferie :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Heldige deg! Kos deg masse og kom uthvilt tilbake til oss Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 Ha en trivelig ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 27. mai 2003 #11 Del Skrevet 27. mai 2003 God ferie ønskes også fra meg! (skulle ønske det var meg, hehe). Man er jo litt underernært på sol og varme i disse dager, men Kristian - jeg unner deg ferien altså! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 Ha en flott tur :evil: Ikke tenk på oss som ikke har ferie Ikke la det plage deg at andre må holde hjulene i gang Bare nyt pilsen din, du! Ikke synes synd på oss som sliter litt med avgiftsnivået Som sagt; kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 27. mai 2003 #13 Del Skrevet 27. mai 2003 God tur da...*misunnelig*!!!!! Du kommer nok til å savne KG littegrann.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. mai 2003 #14 Del Skrevet 27. mai 2003 (Kan jeg bli med i kofferten? Jeg er ikke så stor...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 27. mai 2003 #15 Del Skrevet 27. mai 2003 Du får ha en strålende tur Kristian, men jeg er ikke misunnelig assa - i dag drar nemlig jeg også på ferie Så sol, sjø og utepils er det flere som for gleden av å oppleve Forhåpentligvis så blir det vel noen paraply drinker på meg også :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2003 #16 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja DET var jo tilfeldig gitt kjære Anie... 8) Kos deg masse du!... Og kristian også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 27. mai 2003 #17 Del Skrevet 27. mai 2003 God tur :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. mai 2003 #18 Del Skrevet 27. mai 2003 God tur...! (men du måtte sørge for at vi fikk vite det.. og ble misunnelige da... :x ) Er det flere enn meg som stemmer for at vi danner en JEG VIL HA FERIE JEG OG-Klubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 27. mai 2003 #19 Del Skrevet 27. mai 2003 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå