lille ma Skrevet 30. mai 2003 #21 Del Skrevet 30. mai 2003 lille ma sender inn sine meldekort ja og skal få tatt bort renta på studielånet når en jobb dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Pepper Skrevet 5. juni 2003 #22 Del Skrevet 5. juni 2003 Ble nesten litt glad for å lese dette jeg. Ikke for at det er bra at Aetat har så dårlig service, men at jeg ikke er alene om å oppleve dette. Jeg gjorde det samme som deg Seraphine. Leste på Aetat's hjemmesider og stilte opp på deres kontor med alle papirene. Hadde også med meg CV, etter tips fra ei venninne. Men dama bak skranken kunne ikke under noen omstendighet ta imot annet enn CV'en min. De andre papirene måtte leveres på et møte hvor vi bla. skulle lære å fylle ut meldekort og skrive jobbsøknader. Og det møtet var det møteplikt på. Damen hadde ingen forståelse for at jeg, som hadde jobbintervju samtidig som det møtet var, hadde problemer med å møte opp på Aetats møte. Skulle jeg ha dagpenger MÅTTE jeg komme på det møtet. Hadde jo ikke råd til å ikke få dagpenger, så jeg ringte og fikk flyttet jobbintervjuet, men jeg blir ganske provosert når Aetat ikke har forståelse for at man skal på jobbintervju. Prøver jo bare å ordne opp selv!! :evil: Det hører også med til historien at møtet hos Aetat bare inneholdt info. om ting jeg sjøl hadde lest meg til på deres hjemmesider og at jeg fikk jobben etter det intervjuet. Takk og pris så blir det forhåpentligvis lenge til jeg må i kontakt med Aetat igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå