Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

Har nettopp skrudd sammen dukkehus til lillemor. Vi har kjøpt henne i julegave, men siden vi reiser til svigers for å feire jul, skal hun få leke med det i helga.

3-etg dukkehus i solid tre, med mann, kone, 2 tenåringsdøtre, 1 liten jente og 1 babyjente. Møbler til 3 soverom, bad, kjøkken og stue.

Håper hun blir glad i morgen tidlig, og at hun ikke er for lita til å leke med det.....

Brukte ellers kvelden til å pakke inn siste rest av julegaver, og sortere dem. Så nå skal vi ta en liten runde i helga for å levere ut og få tilbake.

Regner med at vi reiser til svigers tirs eller ons, tror vi blir å ta med bilen, selv om det er litt kronglete reise med ferje sent på kveld.

Gleder meg til jul nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dukkehuset ble stor stas!

Hun leker masse med det, og går rundt og snakker om det til alle vi møter.

1 arb.dag igjen, så er det juleferie helt til 3.januar!!!!

God jul og godt nytt år til deg også Trulselinemor, og alle andre som titter innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at hun ble glad for det nye dukkehuset sitt.

Det er det beste jeg vet også, å gi noe til sønnen min som han blir ekstatisk over.. :D

Du må ha en hyggelig jul og et godt nytt år, pondusa.. :gullengel:

..sånn i tilfelle jeg skulle glemme å si det senere i uka.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukkehuset ble stor stas!

Hun leker masse med det, og går rundt og snakker om det til alle vi møter.

:hjerter:

God jul til deg også, Pondusa! Kos dere! :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for julehilsner Salamandra, Lillen, Tyttis, Zianta, Pia og Sirka! :klem:

Da er vi kommet oss vel utover til svigers, trass litt vind....

Så nå kan julen bare komme!

Vi reiste utover i går ettermiddag, og fikk til og med med oss nesten alle julegavene. Dukkehuset til lillemor står seff igjen hjemme, likeså gjør julegaven fra mamma & pappa til lillemor: ET AKEBRETT!! Det var vi ute i går formiddag å prøvde å det var stor stas!

Ellers la vi igjen en pakke til oss fra mamma & pappa. Så ut som det var nye hodeputer til senga, det hadde jeg ønsket oss.

Blir nok litt mindre nettaktivitet nå i jula, så jeg vil bare benytte anledningen til å si:

RIKTIG GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR til alle som titter innom boka mi.

Vi regner med å være hjemme igjen i romjula, såfremt været tillater båtene å gå...

Lillemor ble spinnvill da vi kom utover! Hun vet at det bare er å rope på bestefar eller bestemor, så kommer de springende. Og det vet hun å benytte seg av!!

Litt deilig for mamman da. :ler:

Passerte 11 fullgåtte i går, så her går det fremover! Fortsatt i fin form, men blir gjerne oppblåst og tung i magen om kveldene. I natt har jeg ligget våken halve natten pga luftsmerter/strekksmerter.

Bare litt over en mnd til ul nå!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 11 uker!

Tiden går fort for deg også (i mine øyne ihvertfall :wink: )

Da vil jeg ønske deg

Ei gledelig og fredelig Jul! :nissevink:

Juleklem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er fryktelig lite på nett om dagen

- sikkert i likhet med mange andre...

Skal ha jul i eget hus for første gang.

Vi blir bare 5 voksne og 1 barn.

Så det blir stille og rolig.

Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 fullgåtte uker!!!

Det lille fosteret veier nå ca. 30 g og er ca 9cm lang.Nå har livmoren blitt omtrent så stor som en knyttneve, når det ikke er flerlinger. Hos noen kan man nå begynne å kjenne livmoren rett over bekkenbenet når hun ligger på ryggen. Dette gjelder særlig flergangsfødende. (kjenner livmora halvveis opp til navlen jeg...)

Allerede nå er det noen som kjenner liv hvis de kjenner riktig godt etter. (er sikker på at jeg kjente liv i jula!!) Dette er så tidlig at det er snakk om at du kanskje kjenner noe den ene dagen og så kan det gå et par dager/uker til neste gang.

Har verdens beste sambo og datter jeg! Fikk digitalkamera i julegave fra dem!!! :sjarmor::sjarmor:

(mer plapper kommer i morra....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært i Mo i Rana på bytur.

Siden den lille byen vår ikke har såpass som et skarve svømmebasseng, må vi kjøre 2 timer for å komme til badeland på Mo. Vi kjørte dit sammen med søstra mi, svoger og deres jente.

Var først i byen en tur, da vi kom dit kl 11 og bassenget ikke åpna før 12.

Var innom Lindex, og der hadde de salg på mammatøy. Ikke det store utvalget, men jeg fant meg en brun kordfløyels, snekkerbukse og en stilig rødstripet skjorte. Buksa er brukenes nå, men litt vid over magen... Blir vel hjemme bukse en liten stund fremover, til jeg fyller den litt mer.. :sjarmor:

Sambo er full av influensa, stakkar, så han ligger bare på sofaen å knasker paracet. Stakkars, han blir helt gåen bare han får ørlite feber.

Han blir vel å reise på jobb igjen på tirsdag, så da blir vi alene hjemme igjen.

Jeg starter på jobb på mandagen.

Har lagt inn bilde av 12+0 magen min, tatt i går, i albumet. Avventer godkjenning!

12+1 uker i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...