Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemor er så lik søskenbarnet mitt da hun var liten på det bildet!

<----

Hihi, så artig da. Driver å leter etter et passende nytt avartarbilde nå jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell om buksa fra mammahuset! Jeg vil også ha sort bukse! Var den jeans? Fløyel? Stretch? Lange ben? :wink:

Håper du koser deg i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at Lillemor har sovet godt flere netter! Også sove helt til kl 9!!! :o Heldiggrisen! :wink:

Håper det fortsetter slik!

Vi sliter fortsatt :roll:

Ønsker deg ei flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mumel!

Ja, vi er i søvnhimmelen for tiden. For første gang siden lillemor blei født, har hun nå sovet sammenhengende netter i 1 uke! Håper virkelig dette blir en vane nå.

Vi gjorde ikke noe spesielt for det, hun bare plutselig begynte av seg selv.

Så det er nok håp for dere også, men det er slitsomt før det blir en vane.

8+4 uker.

Formen kunne vært bedre... :-?

Ønsker alle som er innom en riktig god helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at hun sover da... :tommelsmil:

Gleder meg til Sebastian sover hele netter jeg.. om et par års tid eller noe.. :sjenert:

Ha en fortsatt fin helg, Pondusa.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner Murmel og Tyttis! :klem:

I dag har jeg vært flink. Først vaska vi kjøkkenvindu, jeg og lillemor, så strøk jeg og hengte opp julegardiner.

Etterpå satte jeg en julebrød-deig, å det tok sin tid for den skal jo heve i 4 vendinger! De ble veldig gode, og vi måtte prøvesmake litt til kveldsmaten.

Ellers er planen å bake:

-"sjakkruter" også kalt silkekaker

- sjokoladeboller, eller ristopper/boller

-"brune pinner", en oppskrift etter tanta mi

-pepperkaker

Siden vi mest sannsynlig drar til svigers i år, mens vi bare har ett barn å dra med oss, orker jeg ikke å lage så mye. Får vel nok å spise uansett!!

8+5 uker.

Ikke direkte kvalm, mer uggen i magen og fryktelig trett. Har enda ikke vært skikkelig kvalm eller spydd. *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle om en merkelig drøm jeg hadde tidligere denne uken:

Datoen var 13.juli, en dag før terminen vår. Jeg begynte å få rier, og skjønte raskt at tiden var inne. Siden dette var nr.2 stresset jeg ikke, men tok meg en laaaang dusj, kledde på meg og lillemor, og kjørte henne i bhg. (hun hadde heldigvis fått plass i drømmen).

Da jeg kom hjem igjen, hadde sambo pakket litt saker og ville gjerne at vi skulle dra på føden nå!

Litt motvillig blei jeg med, og inne på føden spurte jeg om xxx var kommet på jobb, og det var hun. Spurte henne om hun ville ta imot en baby, og langet avgårde mot fødestuen. (jordmor xxx er naboen til mamma og pappa, og dessuten en venn av familien. Hun har tatt i mot begge søskene mine og tanteungen min...)Undersøkelse viste 8 cm åpning, og jeg inntok en sittende stilling i fanget på sambo. Iløpet av noen korte minutter var en liten jente født. Kl var 17.53, og hun var 3400g. :o

Hennes navn var Andrea....

Da våknet jeg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at du ann drømmer hørte ut som en drømmefødsel det da :ler::ler:

Håper alt går bra med deg og at formen bare blir bedre og bedre :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, fikk litt frysninger når jeg leste drømmen din :wink:

Har du vært sanndrømt før? Kanskje du må revurdere håpet om en gutt. Vil du vite kjønnet på forhånd?

Jeg drømte bare ekkelt tidligere i svangerskapet. I det siste kan jeg ikke huske å ha drømt om babyen i det hele tatt.

Håper formen din bedrer seg snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhuuuu!!!!!

Sambo er kommet hjem fra jobb!!! :hjerte:

Takk for hilsner Pia, Murmel og Veronal.

Vet ikke om jeg er sanndrømt, men drømte 2 ganger om fødsel da jeg gikk med lillemor. En gang fødte jeg en gutt på hurtigbåten og en gang en gutt hjemme på sofaen... Så da drømte jeg gutter og fikk jente....Nå drømte jeg jente og får kanskje....gutt?

9+3 uker.

Formen er blitt topp nå, ikke noe uggen i magen lengre. Bare mer og mer stikninger i livmorbåndene i magen. Syntes i går jeg kjente livmora var kommet såvidt over symfysen.

Dessuten er brystene begynt å vokse, og nå er det en fast bumb nederst på magen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

04 Jul 2002 10+0uker

Jeg har fått en bitteliten kul nederst på magen og er kjempestolt over den. Kan ligge å stryke meg på magen og prate til den i flere timer om jeg hadde hatt tid.

Sitatet ovenfor er hentet fra den forrige graviddagboka mi, og det er som jeg kunne sagt det samme i dag! Er 10+1 i dag, så det er helt likt!

Har fått den samme, faste kulen nederst på magen. Og ellers står magen rett ut!

Var på posten og hentet en diger pakke i dag. Er et dukkehus i tre, som lillemor skal få i julegave. Har ordnet det som vervegave, siden jeg har vervet noen til bokklubbens barn. Kjekk måte å ordne julegaver på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en liten kul på magen som sikkert blir fort stor.

Synes de som har fått før blir alltid fort store.

Kos deg med den voksende magen :sjarmor:

Klemmer fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...