pondusa Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #621 Del Skrevet 7. oktober 2004 Så kjedelig at mannen blir borte så lenge da Håper du får det koselig i Bodø! Gjett om jeg skal mollkose meg der ja!!! Lillemor er 20 mnd i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. oktober 2004 #622 Del Skrevet 8. oktober 2004 Gratulerer med 20 md dagen til den lille prinssen Håper du får en fin helg og koser deg i Bodø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #623 Del Skrevet 8. oktober 2004 For en fin chart du har da! Håper den holder seg slik, så du slipper all den distraherende hoppingen... Tusen takk for gratulasjoner! Gratulerer med stoor jente... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 9. oktober 2004 #624 Del Skrevet 9. oktober 2004 Gratulerer med 20mnd dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 9. oktober 2004 #625 Del Skrevet 9. oktober 2004 Lykke til med 6. tannlegetime... Det høres ut som et au-au-au-prosjekt... :-( Håper du har det kjekt i Bodø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 9. oktober 2004 #626 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei og hopp!! Hvordan har det gått med shoppingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #627 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kremt, liten misforståelse ute å går... Bodøtur neste helg, ikke denne.... :oops: Bare så kjappest innom i kveld, har 2 dvd`er liggende parat i stua + masse digg. Nettopp lagt gullungen, og ho sovna momentant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #628 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ellers, tusen takk for hyggelige hilsner Sandra, lillen, Veronal, Bamseline og tyttis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #629 Del Skrevet 10. oktober 2004 Her skjer det ikke så mye nytt. Høsten er virkelig over oss, og det nærmer seg vinter med stormskritt. :o Snøen ligger laaangt ned i fjellet i dag, og de 2 siste dagene har gradstokken stoppet på 5'C. Så her er vintertøy, vintersko og kjeldress funnet frem. Til helga skal det kjøpes sherrox til lillemor. 4 uker siden sambo dro på jobb.... :cry: Var ute og gikk 2 timers formiddagstur i dag. Deilig når man er kledd for det. Lillemor sov den ene timen, så da gikk jeg bare å vandret. Gikk innom kirkegården og til graven til mamman min. Hun døde av en hjertefeil, 31 år gammel, da jeg var 4.5 år, og den 17.10 blir det 20 år siden. :cry: :cry: Syntes det er litt trist at hun ikke skulle få oppleve å bli mormor. Mormor for lillemor er et bilde på veggen og en gravstein. :cry: Nå er jo så heldig at pappa fant verdens beste dame da jeg var 5 år, og jeg kaller henne mamma i dag. Så hun er bestemor til lillemor. (i vår familie eksisterer ikke begrepet ste-mor/stesøsken) Jeg er jo i Bodø på søndag, så jeg tenkte meg på gravgården på mandag for å legge ned noen blomster, samt "vinterordne" på graven. I ettermiddag var vi til et vennepar på kaffe, og der var hele gjengen samlet. Vi er 4 par som vanker sammen, og nå har alle barn. De siste har en på 5 mnd, og et par venter nr 2 på nyåret. Var koselig, fikk servert is og kjeks, og lillemor lekte med gutta på 5 år. For 20 mnd siden hadde vi ei lita tulle på 3370 g og 50 cm lang. Hun kunne 4 ting; sove, spise, bærsje og gråte. I dag er denne tulla 20 mnd gammel, ca 10 kg tung og ca 85 cm lang. Hun er høyt og lavt, og skravler i ett sett. Hun bruker både 2 og 3-ords setninger og er ei herlig jente. I dag kom hun med to farveblyanter, hvor hun holdt frem den ene og sa: lilla! Vi har bare trent på farver i et par dager, så jeg synes hun er knallgod. Dessuten legger hun pusslespill dagen lang. Mestrer nå slike flate pusslespill hvor brikkene ligger tett i tett, og 15 brikker er null problem! Hun elsker å få hjelpe til, og er mester til å dekke bord eller vaske stuebordet. Skal gjøre alt på egenhånd, og kan bli nokså sint når ting ikke går hennes vei. Dag 12. Lurer på om dette blir en slik "lure-el" måned. Hadde litt watery utflod i dag, pluss at tappen er høy og medium. Ideelt sett burde el inntreffe mot helga, men den som lever får se. Hadde ikke venta at sambo skulle komme hjem, siden han sa han skulle stå litt lengre. Men nå er det kanskje stopp i fisket, og mulighet likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. oktober 2004 #630 Del Skrevet 10. oktober 2004 Håper dere begge får en kjempe fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #631 Del Skrevet 10. oktober 2004 Takk for det, iingvild!! Kjempehyggelig med nye folk innom i boka mi. *løper for å titte i din.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #632 Del Skrevet 11. oktober 2004 Søte sambo, sendte sms i dag, hvilken str bruker lillemor nå? Tror det er en som gleder seg til å komme hjem til beste jenta si. Er jo 4 uker siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #633 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jippi jei!!!!! Lønna er kommet, da er helgas shoppingtur til Bodø reddet!!! Skulle bare innom her så snarest, har en liten "to-do" liste foran meg... - henge opp en maskin klær (gjort!) - sette på en maskin klær (også gjort!) - brette sammen et fjell av rene klær (venter.....)(gjort!) - støvsuge stue og kjøkken (venter.....)(gjort!) - rydde litt i stue (venter....)(gjort!) Cd 14, litt murring i magen, nærmer seg nok el-dager. Lillemor satte pekefingrene mot hverandre, tittet opp og sang: "Lille pettekopp, klatræ, hatt" til meg da vi gjorde kveldsstellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #634 Del Skrevet 14. oktober 2004 Heisann dåkker... jøss, kor mye ho snakka. hær går d i enkelte ord å lyda enda. bi jo nesten litt bekymra. ellers så e d travelt med planlegging, klesvask, husvask å unge. va godt å kom heim igjen.. Ante aldri at æ blei å savne plassen såå mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. oktober 2004 #635 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei Pondusa! Håper dere har det bra. Så søtt at lillemor sang lille petter edderkopp. Håper du får en fin shoppingtur til helgen! Det hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #636 Del Skrevet 15. oktober 2004 Der var vi vell fremme i Bodø! Kom i 12-tiden i formiddag, og hadde da et stramt program. Siden hun jeg skulle bo hos var på jobb til kl 16, hadde jeg avtalt møte med Koriander og venninne M i byen. Begge gikk i klassen min på skolen, og sistnevnte har jeg ikke sett siden i fjor sommer! Var veldig koselig, startet turen på barneavd på H&M. Kjøpte 2 gensre, 1 bukse og 1 fleecehals der. Videre gikk turen til lindex og barneavd der. Endte opp med 4 bodyer, 3 par sokker og 1 strømpebukse. Ingenting til mor sjøl i dag, men det kommer jo en dag i morra!! Følgende skal handles da, dersom tiden strekker til: Sherrox til lillemor Tykk strømpebukse til meg (til skjørt) "Tykk" ullgenser, til å bruke sammens med litt røft dongeriskjørt Undertøy til meg Ellers noen julegaver dersom mer peng igjen.... Kjempestas å se lillevennen sin igjen! Lekte kjempebra i ettermiddag, og ser frem til en dag i morgen hvor begge er opplagte og uthvilte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 16. oktober 2004 #637 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg prøver meg igjen med følgende: Håper du har en fin helg i Bodø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 20. oktober 2004 #638 Del Skrevet 20. oktober 2004 Gjett hva jeg kjøpte her om dagen! En papirkutter til bruk på bilder og papir når man driver med scrapbooking! Var på kurs og tok helt av. Handla for mange penger... Har du noen gode tips til en fersking?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. oktober 2004 #639 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ble du så utslitt etter helga i Bodø at du har gått i dvale Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter #640 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hihi, Murmel, nei Bodø tok ikke helt knekken på meg.... Men gjett hvem som uventa kom listende inn på soverommet på mandagsmorran kl 6.30, og la seg sammen med jentene sine? Da lillemor våkna kl 7, hørte jeg bare et forbausende: "Heia pappa!!" Derav litt lite nett denne uka, har heller kost oss sammen foran tv`n. Ble ellevill jubel da pappa`n endelig kom hjem, etter 5 uker på jobb. Da lillemor kom fra dagmamman, lå det 2 store pakker på stuebordet til henne. I den ene lå en rød/grå adidasdress og en blå fleecejakke (stormberg). I den andre lå en "fimlene" dvd og en badeleke med alle fimlene. (fimlene er for uinnvidde noen barne-tv figurer, som går på mandager) Dag 24. Nettopp hatt el... Spennende dager fremover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå