lillen Skrevet 15. september 2004 #561 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har også hatt slim-klyser...og jeg innbiller meg at jeg har hatt det helt uavhengig av eggløsningen. Men er ikke sikker...har desverre ikke notert! Håper du finner ut av charten din... Du er kjempeflink som borrer uten bedøvelse ja! KJEMPE! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. september 2004 Forfatter #562 Del Skrevet 15. september 2004 Takk, murmel. Tenkte som så at da jeg har greid å sette en nydelig prinsesse til verden helt uten bedøvelse, måtte jeg vel saktens klare 2 skarve tenner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. september 2004 #563 Del Skrevet 15. september 2004 Grøss, jeg skal til tannlegen 27. september Siden jeg ikke har vært så tøff å føde (enda), tok jo keisersnitt sist, så tørr jeg garantert ikke borre uten bedøvelse om der er hull Men de gir kanskje ikke bedøvelse til gravide :o Oi, nå gruer jeg meg plutselg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. september 2004 Forfatter #564 Del Skrevet 15. september 2004 Ang. bedøvelse, jeg var til tannlegen da jeg var 5 mnd på vei med lillemor. Var ikke så tøff da, og han sa at så lenge det bare var en lokalbedøvelse, så var det ingen fare! Så du kan trygt gå til tannlegen å få all bedøvelsen du trenger! Ang. chart, skal prøve å legge inn bilde av de siste chartene, liggende over hverandre.. Den tok så stor plass, så jeg fjerna den. Har den jo inne på charten min likevel. Tempen steg litt i dag, så da har det nok vært el nå. Men jeg kan jo ikke helt skjønne det, hadde jo en kjempetydelig el forrige uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. september 2004 #565 Del Skrevet 15. september 2004 Har du VIP? Chartene ser jo ut til å følge en viss form for mønster...de er alle ganske jevne i begynnelsen, for så å hoppe litt, og gradvis gå oppover...!? Er du på SnartGravid noen gang? Der er det mange som kan studere charten din vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #566 Del Skrevet 16. september 2004 Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?) Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556 Ha en fin dag! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. september 2004 Forfatter #567 Del Skrevet 17. september 2004 Der ser jeg at vi er blitt delt gitt. Ja, kanskje nå man ikke havner så raskt på side 2. Ha en super helg alle dere jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. september 2004 #568 Del Skrevet 18. september 2004 :o Charten din er et kapittel for seg selv. Du har ikke forsøkt å tempe "andre steder" enn i munnen for å se om det hjelper? Eventuelt ser det ut som du ikke har EL så langt, gitt. Håper du får en fin helg, tullechart eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. september 2004 #569 Del Skrevet 18. september 2004 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 18. september 2004 #570 Del Skrevet 18. september 2004 En ekte Supergirl! Borre uten bedøvelse! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #571 Del Skrevet 19. september 2004 hei hei pia.. kommer en liten hilsen fra oss. vi prøve å prøve, å får ikke til.............enda. ellers så e æ å lille persille i bodø førr tia. besøke besteforeldre å anna slekt. ønske dåkker en fortsatt god dag. persillegutten sende en :blomst_opp: til lillemor.. Kos dåkker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. september 2004 Forfatter #572 Del Skrevet 19. september 2004 Hei Litle og tyttis!! Takk for hilsner, koselig på en søndagskveld. I dag har vi ikke gjort så meget. Har hatt tantebarn på overnatting, gikk veldig bra. Var ute å gikk tur sammen med storesøs og svigers i formiddag, dem noe fyllesjuk . Drakk kaffe der etterpå. Resten av ettermiddagen har jeg og lillemor vært hjemme. Vasket 3 maskiner med klær, men fikk bare hengt opp nesten 1. *må på europris i morra å kjøpe et til klesstativ* Skal snart bænke meg ned i soffan med litt digg, å se tv. Først; Hvem vil ha min baby? på tvn 20.50. Å så filmen Det eneste ene på nrk1 kl 21.15. Den er jeg spent på, handler om barnløshet, svangerskap, adopsjon og en kjøkkeninnredning! Har fått masse gode kritikker da den gikk på kino! 2. dag på rad at snuppa ikke ville sove på dagtid. :veldigsur: Lurer på om det har noe sammenheng med at hjørnetenner er på tur. Hun gråter ganske mye på kveldene, og vil ikke legge seg. Sovner i 5 min, for så å våkne, og så sovne og våkne igjen. 2 kvelder har hun skreket i 2 timer, og jeg måtte til slutt stå ved sengen å puske over håret til hun sovna. I dag pakka jeg henne til sengs 19.15, mot normalt 20.00. Dette på grunn av at hun ikke har sovet i dag, og for at vi må opp 5.45 i morgen tidlig. Jeg har tidligvakt på jobb, og må være i bhg kl 7. Så skal jo snuppa svinges til dagmamman før det igjen... I ettermiddag har hun vært så ertelysten. Vi hadde jo tanteungen min her på overnatting, så i hele dag har lillemor gått rundt å ropt "tante vera" til meg. Hun skjønner at jeg skjønner at hun bare tøyser, og det er det som gjør det så morro!! Skikkelig tøysejente jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. september 2004 Forfatter #573 Del Skrevet 20. september 2004 12 dpo håper jeg..... Men antar at jeg bare er 3..... Drittchart! :evil: Fryktelig oppblåst, "gassy" og var et lite sekund kvalm i formiddag... :o Synes luktesansen er blitt litt skjerpet siste dagene, men antar at tanta ikke er så langt unna. Med "normal" sykluslengde er hun venta ons/tors... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. september 2004 Forfatter #574 Del Skrevet 21. september 2004 Sitter å moter meg opp..... Skal til tannlegen igjen 11.15.... Satser på ingen bedøvelse denne gangen også.... Irritert på at Mãrtha og Ari greier det vi ikke greier..... Men er jo litt koselig også da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. september 2004 Forfatter #575 Del Skrevet 22. september 2004 Tirsdag: -Var til tannlegen, måtte krype til korset å be om bedøvelse midt i. Var verre enn sist gang. Fiksa 2 tenner, 4 igjen... :evil: -Bestilte en hel del kartong, papir og litt div fra Familieskatter.no Onsdag: Var i bursdag til "mormor", litt innviklet familieforhold, men er min "ste"mors mamma. Veldig koselig. Føler meg uggen i dag. Trett og sliten. Oppblåst i magen, lite matlyst og en luktesans som har gått amok. I tillegg har jeg hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #576 Del Skrevet 22. september 2004 kan d være.....? :o *spent* håpe på d beste vi da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. september 2004 Forfatter #577 Del Skrevet 22. september 2004 Hei Litle. Du får smøre deg med tålmodighet, for jeg kommer til å se det an noen dager. Er så redd for neg. tester... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. september 2004 #578 Del Skrevet 22. september 2004 Takk for gode ord!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. september 2004 Forfatter #579 Del Skrevet 22. september 2004 :oops: glemte å tilføye at jeg renner på do i enigen... Men det kan jo komme av nervøsitet også... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. september 2004 #580 Del Skrevet 23. september 2004 Næh, vi satser heller på at du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå