Gjest Hulderjenta Skrevet 5. september 2004 #541 Del Skrevet 5. september 2004 Hei - er du her nå igjen? Jeg ser deg nok! Nei - jeg har ingen grunn til å mobbe - jeg er jo her jeg også... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 7. september 2004 #542 Del Skrevet 7. september 2004 Sender deg noen <<< jobb-vibber >>> , jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. september 2004 Forfatter #543 Del Skrevet 7. september 2004 Heisann Huldra og Veronal! Kjekt å vite at dere er her!! Ikke så mye nytt her i gården, jobber ekstra tirs, ons og tors denne uka, så litt mer peng blir det... Ellers blir nok sambo å reise til helga, tror han, så da venter en mnd som alenemor. Han skal på finnmarka å fiske sei. :cry: Kommet litt ut av tellingen, tror det cd 13 i dag, ergo er el rett rundt hjørnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 7. september 2004 #544 Del Skrevet 7. september 2004 Æi da, 1 mnd uten mannen :o Hvordan blir det baby da da? :klø: Da må dere bare stå på som farsken før han reiser Vi skal nok holde deg med selskap! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. september 2004 Forfatter #545 Del Skrevet 8. september 2004 Eggehvite-utflod i dag. Dersom syklus er på 28 dager denne gangen også, burde el være i morgen eller fredag. Sambo er fortsatt hjemme..... Du kan så si murmel!! Men kroppen min har visst stabilisert seg med el midt i mnd, slik at den "vet" at da er sambo hjemme annenhver mnd... Er alenekveld i kveld også. Sambo stakk til en kompis for å se fotballkampen. Jeg liker ikke fotball, ergo sitter jeg her. Lillemor var trett og slokna kl 8. Flink jente! Lillemor går forøvrig rundt å roper "vera" hele dagen... :oops: (er det faren hun har det etter??) Også var hun 19 mnd i går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. september 2004 #546 Del Skrevet 9. september 2004 Du får hive mannen rundt i sengen før eller etter kompisbesøk da... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. september 2004 Forfatter #547 Del Skrevet 9. september 2004 Du får hive mannen rundt i sengen før eller etter kompisbesøk da... Klem fra Mayamor Done.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. september 2004 #548 Del Skrevet 9. september 2004 Det er bra du jobber med saken Pondusa!! TVI, TVI!! Her kommer en stor klem tilbake til deg fordi du er så go' og tenker på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. september 2004 Forfatter #549 Del Skrevet 12. september 2004 Lite nytt på denne fronten. 4 dpo i dag, 9 dager til evt. ikm. Blir bare søtere og søtere, denne lillejenta vår. I morges da jeg tok henne på fanget for å kose litt med henne og susse litt på henne, vred hun seg ut av armene mine, så på meg og sa: "Lutt å musse" Betyr så mye som; slutt å susse. Jeg ble helt paff, for hun har aldri satt sammen så mange ord til en fullstendig og forståelig setning før! Pappan satt seff i sofaen og lo av henne. Senere på dagen var vi til mamma på besøk, og da gikk hun på kjøkkenet, pekte på skapet og sa: Mere kjeks Jeg syntes hun er kjempeflink til å være kun 19 mnd. Har inntrykk av at en god del på hennes alder kun sier noen få ord. Hun har også fått seg 2 puslespill. De er av tre, med slike plastknotter på brikkene. Det er 8 brikker på hvert spill, og hun trengte bare 2-3 dager før hun fikk til begge to helt alene!! Vi er superstolte av lille prinsessa vår!! På fredagen var hun dessuten på sitt aller første overnattingsbesøk. Storesøs passet henne mens jeg og sambo fikk en etterlengtet tur på byen sammen!! Hun hadde lagt seg rett ned uten et ord, sovet hele natten og bare vært en solstråle!! Lite helgereferat: Fredag: Jeg og sambo var som sagt ute sammen. Begynte med et vorspiel til en kompis av sambo, og endte opp på uteplassen senere på kvelden. Hadde det kjempetopp!! Lørdag: Sambo ble 29 år!! Vi var en liten tur i byen, jeg kjøpte en digital fiskevekt i bursdagsgave fra meg og prinsessa. Han ble kjempeglad, hadde ønsket seg det. Senere på ettermiddagen laget vi til et enkelt kaffeselskap, med rundstykker, krydderkake og is. Søndag: Sambo får tlf kl 10 om at han trolig må reise i dag. Kl 10.30 ringer de å sier at flyet skal gå 13.53. Ble litt hektisk pakking, vi hadde trodd at han fikk vente til i morra. Kjørte han på flyplassen, og dro hjem å la lillemor i vogna. Dro en liten tur til mamma i ettermiddag. Sitter nå alene hjemme, lillemor er sovna for kvelden, og det er ca 4-6 uker før jeg får se sambo igjen.... :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2004 #550 Del Skrevet 12. september 2004 Hei Pondusa! En helg full av kontraster! Hadde ikke likt å hatt min kjære jobbende borte... Du må jo savne ham forferdelig når han ikke er hjemme! På den andre siden er det sikkert fantastisk når han endelig er hjemme igjen! :D for setningen til Prinsessen! Må være utrolig gøy å se alt hun lærer seg av ting og tang! :D Håper du har fått slappet av i helgen og samlet krefter til en ny uke! Stor ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. september 2004 Forfatter #551 Del Skrevet 12. september 2004 Takk Huldra! Jo har fått slappet av og er klar til dyst! Er rimelig kjipt når sambo reiser, jeg får ikke sove de to første nettene. Men så går det seg til, er jo full fart med en 19mnd i huset. Ellers er mamma og pappa flinke til å invitere på middag/kaffe, og storesøs bor rett nedi gata. Men det deiligste er når tlf kommer at han er på tur hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2004 #552 Del Skrevet 12. september 2004 Godt å ha familie så nærmt da! :D Så ikke du og veslejenta er helt alene i verden når pappa'n er borte på jobb. Det er nok uansett en vanesak! Noen liker jo det også - at mannen forsvinner en stund Ha en flott søndagskveld - håper du får sove i natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. september 2004 Forfatter #553 Del Skrevet 12. september 2004 Takk for det Huldra! Jo, man føler seg jo som nyforelska hver gang han kommer hjem. Håper du har en fin søndagskveld sammen med din mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. september 2004 Forfatter #554 Del Skrevet 13. september 2004 *redder meg selv opp fra side 2* Har ikke gjort så mye i dag, men det har gått i ett. Var ferdig på jobb 16.15, dro å henta lillemor hos dagmammaen, dro en tur på europris hvor jeg kjøpte en deilig "sløve-dress" i chenille, dro i en bhg på barselgruppe kl 17, hjem litt før 18 hvor mams&paps sto på trappa å venta. De skulle være barnevakt mens jeg var på pers.møte fra 18-20. Vel hjemme var lillemor stelt og hadde spist kvelds. Bare tannpuss som gjensto, og nå har hun nesten sovna. (lang og ufyselig setning dette......) 5 dpo. Men i dag presterte kroppen å sende ut hvit, slimete utflod. Nekter å tro at den har lurt meg ang. el. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 13. september 2004 #555 Del Skrevet 13. september 2004 Vil bare gi deg en siden du er alene uten mann for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. september 2004 Forfatter #556 Del Skrevet 14. september 2004 Makan til tulle-chart!! Nå har den begynt å stige "motsatt" vei.... Har dessuten hatt rene flommen av slim i dag?? Har aldri opplevd makan, ligner mest på da slimproppen gikk dagen før fødsel... Ikke den ultimate babychart akkurat... 6 DPO... Huff og grue seg kjempe mye til i morgen!! :evil: Skal til tannlegen kl 11 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. september 2004 #557 Del Skrevet 14. september 2004 Er du sikker på at du har sovet med lukket munn da? Dette så jo merkelig ut... :-( Ingen forsovelser? Ingen uregelmessigheter? Lagt deg senere? Tidligere? Har du hørt om "feste-dip"? Mener å ha hørt om det jeg... Se så! Nå skal kurven opp igjen! Jeg er spent på morgendagen... :-) Hei! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. september 2004 Forfatter #558 Del Skrevet 15. september 2004 Der forsvant cl også.... I og med at sambo de nærmeste 4 ukene er å finne på finnmarka, orker jeg ikke å legge så mye i dette. Venter heller på ny mens, og starter på nytt igjen. 7 DPO, inntil videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. september 2004 Forfatter #559 Del Skrevet 15. september 2004 Det renner, det renner, slim i ekle, store klumper... :oops: :oops: Helt mot normalen, fatter ikke hva dette skal komme av. I tillegg er tempen på bærtur. Nå har den første sneen lagt seg i fjella, og i morges var det rim på gresset og på bilrutene. Ble dessuten overraska av en h****** haglskur da vi var ute og trilla. :evil: * bil eu-godkjent, uten anm. * overlevde tannlegebesøk, 2 borrings uten bedøvelse (tilbake neste uke for 2 til... :veldigsur: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. september 2004 #560 Del Skrevet 15. september 2004 Borre uten bedøvelse? :o You are my hero! :bukke: Klem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå