pondusa Skrevet 25. august 2004 Forfatter #521 Del Skrevet 25. august 2004 Dette blir også en sånn nyte-dag. Skal til frisøren 12.45, der skal jeg klippe meg kort og få det farget og stripet. Tar full renovering når jeg første er der, så vipper skal farges og bryn nappes... Dessuten er det sol i dag, så jeg har kledd på meg et dongeriskjørt fra ichi, (tror jeg det var...) Skikkelig stilig skjørt som jeg fant på 1/2 av 1/2 pris på den dyreste klesbutikken her. Fikk det for 75,- Da går det an å handle klær! Den egentlig grunnen er nok at jeg vil pynte meg for sambo når han kommer hjem, fant ut at det gjør jeg aaaalt for sjelden, så i dag skal jeg det!! Gleder med kjempemye til å få dem hjem igjen, de har vært borte siden fredags ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. august 2004 #522 Del Skrevet 25. august 2004 Så godt at du får dem hjem i dag! Kos deg skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 25. august 2004 #523 Del Skrevet 25. august 2004 Det huset (tomannsboligen) kunne kanskje ha blitt fint med litt oppussing? Hvis det var så billig, mener jeg. Da kunne dere jo ha pusset opp en del også? Koreapanel blir kjempefint med maling (heftgrunn + maling). Vi har gjort det et par ganger og vi HATER koreapanel! Lykke til i husjakt, anyway! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. august 2004 Forfatter #524 Del Skrevet 26. august 2004 Der var spenningen over.... CD1 nå nettopp... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. august 2004 #525 Del Skrevet 26. august 2004 :trøste: Håper du tar det bra... Og at du kan kose deg med familien nå! :-) Og så håper jeg du er litt ekstra stilig på håret, for da klarer du vel ikke å la være å smile for deg selv, når du ser deg i speilet... Frisørtimer gjør godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #526 Del Skrevet 26. august 2004 hei vennen... læste akkurat innlegge ditt. sende en stor å en , så får vi håpe at d klaffe neste gang.. hær e d ei stund t æ kan vente tantebesøk enda.... den tanta e nok den mæst hata på jord trur æ. Kos fra oss alle både Litle, Idefix og Lille Persille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. august 2004 #527 Del Skrevet 27. august 2004 Innom for å ønske deg en GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 27. august 2004 #528 Del Skrevet 27. august 2004 God helg, pondusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 1. september 2004 #529 Del Skrevet 1. september 2004 *redder deg fra side 2 døden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. september 2004 Forfatter #530 Del Skrevet 2. september 2004 *redder deg fra side 2 døden* Kremt... Takk for det!! Vært litt lite nett i det siste. Må spare peng. Var til tannlegen i går. Sørgelig kapittel... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. september 2004 #531 Del Skrevet 3. september 2004 Tannlege og dårlig økonomi passer dårlig sammen ja :trøste: Håper det går seg til raskt... Savner deg her inne og... Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. september 2004 #532 Del Skrevet 3. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. september 2004 #533 Del Skrevet 3. september 2004 Håper du får en god helg i hvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. september 2004 #534 Del Skrevet 4. september 2004 Tror du må finne andre områder å kutte ut hvis du skal spare penger, ikke internet... Du er savnet, Pondusa! Håper du har det fint, ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2004 Forfatter #535 Del Skrevet 4. september 2004 :kysse: :trøste: Åhhh, dere er bare helt herlige jenter!!! Nå, jeg skal finne andre ting å spare peng på!! Deilig å vite at man er savnet. Sitter her alene jeg, sambo dro til et vennepar på fest, men siden vi ikke har barnevakt, må jeg være hjemme. Helt i orden egentlig, for jeg er litt ekkel i magen i dag. Fryktelige el-smerter. Her har vi dessuten bestemt å drøye den aktive prøvingen urlite grann.... Jeg har kun 35% jobb, og det gir ikke akkurat mye peng i kassen. Siden jeg ikke fikk permisjon sist, vil jeg neste gang ha det litt godt det året jeg skal gå hjemme. Det er litt som skjer på arb.markedet her nå, så kanskje dukker det opp en hel stilling i løpet av høsten. Så inntil videre prøver vi ikke aktivt frem til jul, og så får vi se det an etter det. Men for all del, blei jo gravid på pillen sist jeg... Har bestemt meg for å prøve ut det p-plasteret jeg... Må bare bestille time til legen først... I dag hoppet hun med begge beina samlet!!!! Blir 19 mnd om 3 dager lille gullet mitt. Kan være en utfordring for utenforstående å skulle føre en samtale med lillemor. Hun er fryktelig flink til å prate, tross sin unge alder, men har en del ord som bare mamman forstår. Så det hender jeg må oversette litt. Dere kan jo prøve selv: "tlim lell", "ste-tei", "bættlæ", "dussæ" Betyr i rekkefølge: Fimlene, leverpostei, melk og klosser... Ellers av nye ord kan nevnes; dyklæ= sykkel, tappæ=trappen, aske=vaske, beste= bestemor/bestefar. Det er ingen problemer med å forstå henne, og skulle det være noe vi ikke skjønner, så tar hun oss i hånden, sier "pom" =kom og viser oss hva hun mener. Å kle på seg er også blitt kjempegøy, hun kan sitte en halvtime, minst, på gulvet og streve med en bukse eller en genser. Blir det for vanskelig, sukker hun og utbryter "feil", før hun ser på oss og sier "jøpe"=hjelpe. Hun er verdens søteste lille prinsesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. september 2004 #536 Del Skrevet 4. september 2004 Der var du ja! :D Hjemme-alene-kveld du også? Me too! :D Artige ord lillejenten din bruker Barnespråk er morsomt! Men andre dialekter av barnespråk er ikke alltid så lett å tolke Så dere utsetter prøvingen hvis dere ikke er gravide til jul? Kanskje det er da det klaffer! Når dere IKKE prøver altså! Siden du ble nå gravid på p-pillen sist! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2004 Forfatter #537 Del Skrevet 4. september 2004 Hei huldra, der var du også!! *er bare inne å forandrer litt på dagbok-tittelen* ØNSKER ALLE SUPERGIRLS SOM TITTER INNOM EN RIKTIG GOD HELG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. september 2004 #538 Del Skrevet 4. september 2004 Jepp - jeg er her jeg. Ny tittel ja! Man må "ommøblere" litt innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. september 2004 #539 Del Skrevet 4. september 2004 Skulle så gjerne ha møtt den vesle frøkna der! Hvis hun hadde sagt "feil" og "jøpe", hadde jeg nok dåna av sjarm! Hvordan hun fikk melk til å bli "bættlæ", lurer jeg litt på! Vi er forøvrig enige om resultatet av Pergo-kuren min(det gjelder alle andre Pergo-beibs i omgangskretsen også!) ; 3500 gram! (<-- uten smokk helst) Takk for at du heier på meg! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 5. september 2004 #540 Del Skrevet 5. september 2004 Endelig! Pondusa in the city! smelter helt for lille janta di, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå