pondusa Skrevet 20. august 2004 Forfatter #501 Del Skrevet 20. august 2004 Takk for det tyttebæret!! Er helt kake i beina i dag. Gikk flere km med vogn i går, passa en liten baby jeg... Har akkurat sendt gubb og barn til farmor, så nå blir jeg alene noen dager. Kommer til å kjede meg glugg ihel, men det skal bli litt godt også... (men det vil man jo ikke innrømme.....) Sitter å venter på at sportshuset skal komme kjørende med nysykla våre snart. Tror en lang, rolig tur på sykkel kan gjøre beina bra igjen. Å så avslutte dagen med en lang varm dusj, scrubb og maske!!! Blir nok ikke så værst likevell... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. august 2004 Forfatter #502 Del Skrevet 20. august 2004 Da har jeg testa ut sykkelen! Var aller tiders. Sykla en tur til mams & paps som kom hjem fra kreta i natt. Fikk kaffe der, og 1 kg engelsk konfekt + et digert strandpledd i gave!! Lånte også 2 bøker av Jo Nessbø til mamma, så jeg har litt lesestoff til denne slaraffen helga. Var dessuten på mao og bestilte "Da Vinci-koden" av Dan Brown. Den skulle vel være helt topp har jeg forstått. Er en lesehest, og har vært det siden jeg var 5 år... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 21. august 2004 #503 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med ny sykkel! Da Vinci-koden var en lettlest og underholdende bok. I tillegg var det veldig morsomt så alvorlig diverse miljøer tar boken. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. august 2004 Forfatter #504 Del Skrevet 21. august 2004 Deilig å sove til man selv våkner av seg selv. Men ingen lillemor som ropte "mamma, opp, beie" kl 7 i morges. Og ingen lillemor som slengte seg ned i dobbeltsenga, kinn mot kinn med mamman og ga verdens deiligste "snillæ"=klem og en dyvåt suss midt på munnen. :cry: Jaja, denne dagen går nok den også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. august 2004 Forfatter #505 Del Skrevet 21. august 2004 Sykla til byen, ikke en eneste kjenning. :veldigsur: Så da sitter jeg litt her igjen.....KG-avhengig??? Hva er det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. august 2004 #506 Del Skrevet 21. august 2004 Sykla til byen' date= ikke en eneste kjenning. :veldigsur: Jeg hadde også blitt litt skuffet... Men det fine er at du kan skrive om det her, og fortelle folk om det, og jeg er skikkelig imponert! Og tempen klarer ikke å bestemme seg, ser jeg... Men det er vel litt tidlig for et evt nytt temphopp også. Tålmodighet, hva er det? Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. august 2004 #507 Del Skrevet 21. august 2004 Ta en titt på ikm-lista for august, din snik! Fryse ut folk på den måten! Puit! ...( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. august 2004 Forfatter #508 Del Skrevet 21. august 2004 har svart deg i din bok og på ikm-lista, lillen... :oops: Ellers har jeg ordna meg en prinsesse-avartar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. august 2004 Forfatter #509 Del Skrevet 21. august 2004 Savner kjæresten min og lille deilige prinsessen min jeg. :cry: :cry: :cry: Leide en film i kveld, og det måtte jo bare bli American Pie- bryllupet. Satt i sofaen å stortuta til sist jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. august 2004 Forfatter #510 Del Skrevet 21. august 2004 Hva i all verden skal jeg følge med på tv nå?? Så akkurat finalen på Paradise Hotel... :oops: :oops: Begynner det noe nytt snart, som er verdt å se på tro? 7 dpo, en uke til ikm... Rene varmovnen her jeg sitter, like før jeg må vrenge av meg alt. Har ellers hatt en underlig følelse hele dagen, som at noe ikke er helt som det skal. Men så har jeg savnet lillemora mi og sambo fryktelig i dag også. :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. august 2004 #511 Del Skrevet 21. august 2004 for magefølelsen din! Man har godt av å savne barn og mann en gang i blandt. Mine reiser av og til bort når jeg har arbeidshelg. Det er både godt og stusselig, men så utrolig godt å se dem igjen! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. august 2004 Forfatter #512 Del Skrevet 22. august 2004 Vil si jeg har hatt en nokså produktiv dag i dag. Sambo og lillemor er fortsatt hos svigers, å i dag har jeg ikke savna dem sååå mye. Sov til kl var 10.30 i morges, deilig å ligge til man våkner av seg selv! Sto opp og spiste frokost mens jeg så litt ol, så vaska jeg badet og gangdoen, og satt på en maskin klær. Sykla meg en tur til byen etterpå, måtte levere filmen jeg leide i går. Vel hjemme igjen hengte jeg opp klær og satte på en maskin til. Da ringte mamma å inviterte meg på kjøttsuppe. Sløva litt på sofaen med en film på tv før jeg dro hjem. Deilig kjøttsuppe, og kaffe med is litt senere. Er akkurat kommet hjem, stinn og oppblåst i magen!! Har hengt opp klærne, og jaggu satt på en maskin til!! Hvor kommer alle klærne fra, mon tro?? Nå kjenner jeg at jeg skal slenge meg på sofaen med en krimbok jeg lånte av mamma, Sorgenfri av Jo Nesbø. Må ha noe å lese mens jeg venter på at boka fra mao skal komme. Lesehest?? Jepp, that`s me!! I morgen er det jobb, har seinvakt. Kl 18 skal jeg på visning. 1/2 part av tomannsbolig, vertikaltdelt. Panoramautsikt mod småbåthavna, "finstrøket" her i byen. Litt gammel leilighet, 4 soverom, og masse koreapanel bla. Prisant. 620.000 Vi må få oss noe eget snart, og med min micro inntekt får vi ikke mer lån enn 1.1 mill, å de fleste husa her går for 1,2-1,3 mill. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. august 2004 Forfatter #513 Del Skrevet 23. august 2004 Leiligheten var fra 1958, og så ut deretter... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. august 2004 Forfatter #514 Del Skrevet 24. august 2004 KJEDER MEG!!! Nå er det ikke deilig å være hjemme alene lenger, nå vil jeg ha dem hjem igjen! Våkna kl 8 i morges, og venta på at lillemor skulle rope at hun ville opp. Men de kom ikke i dag, å da blir det nok ikke før i morgen.. :cry: Får sette meg ned å sy litt, fikk julekalenderen til lillemor i posten i dag. Skal brodere til henne. Men stresser ikke med å få den ferdig i år, hun er nok litt lita til å skjønne det uansett. Men til neste år, da skal hun få! Og hvem vet, kanskje må vi henge på 2 pakker hver dag da... *tusler ned for å henge opp klær, og ta en diger oppvask...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. august 2004 #515 Del Skrevet 24. august 2004 Heisann! :D Lenge siden jeg var her hos deg sist, så nå måtte jeg inn og hilse på. Ser dere jakter på Drømmehuset enda, lykke til videre med jakten! Flink du er som broderer julekalender! Godt gjort det, i august liksom! Desember skal ikke komme brått på deg i alle fall! Men jeg mobber deg ikke - jeg har faktisk kjøpt to julegaver i Danmark i sommer jeg! Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. august 2004 Forfatter #516 Del Skrevet 24. august 2004 Tordag 22.aug Nå kjenner jeg at jeg skal slenge meg på sofaen med en krimbok jeg lånte av mamma, Sorgenfri av Jo Nesbø. Må ha noe å lese mens jeg venter på at boka fra mao skal komme. Lesehest?? Jepp, that`s me!! Nettopp ferdig med boka. Ble litt revet med kan du si.. Kan absolutt anbefales til krim-elskere. Skal om en time på jobb, vaskedama i bhg har ferie, og da deler vi andre på den. Denne uka er min med vasking, kjekt med litt ekstra grunker i kassen. I morra skal jeg til frisøren, skal bli umåtelig deilig!! Å kanskje venter sambo og lillemor på meg når jeg er ferdig der. *håper* Takk for titten, Hulderjenta. Har nok kjøpt et par julegaver jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. august 2004 Forfatter #517 Del Skrevet 24. august 2004 HER var det mange fine farger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 24. august 2004 #518 Del Skrevet 24. august 2004 Tusen takk for fargehjelp! God kveldsvakt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. august 2004 Forfatter #519 Del Skrevet 24. august 2004 Har tilbringet hele ettermiddagen og kvelden på sofaen. Fikk en fryktelig hodepine i ettermiddag, ble slapp og fryktelig tett i nesa. Håper jeg ikke brygger på noe forkjølelse nå. Sambo ringte tidligere, de kommer med båten litt over kl 16 i morgen!! Lillemor ville ikke prate med meg i telefonen, han fortalte at hun bare sto å smilte da hun hørte jeg pratet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. august 2004 Forfatter #520 Del Skrevet 25. august 2004 Formen er finfin igjen nå. Sitter å skravler med Litle på msn. Hun driver å skal legge ut ny dagbok!! Supergleder meg til å følge henne igjen. Vi gikk gravid sammen sist, irl, og håper vi kan gjøre det på nettet denne gangen. Har ikke klaffa for noen av oss enda, men vi håper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå