Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

Er dette sjebnen mon tro??

Lurer på om jeg skal begynne å tro på sjebnen??

Torsdag, CD9, el-smerter hele dagen, klebrig utflod. Fikk sms om at sambo plutselig kom til byen, hadde han hjemme i natt. Vi :kline: + litt til.... oss i søvn...

Fredag, CD10, el-slim og litt høyere temp. Sambo måtte dra igjen kl 6 i morges, så det ble med den natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempehopp i temp... EL??? :sjarmor:

Har nettopp vært å trillet en tur i byen, men det var ingen kjenninger. Enten er de på ferie eller på div festivaler uti øyene.

Jeg og lillemor kjøpte oss litt boller og jordbær og slappet av i parken. Var innom lekebutikk og kjøpte liten dukketrille til lillemor, 99,-

Nå sover hun ute i vogna, og jeg er snarest innom for å oppdatere meg.

Nydelig vær i dag, endelig sol fra skyfri himmel, men litt sur nordavind. Må nesten sitte i le for at det skal være varmt.

Men vi klager ikke, så lenge det ikke regner så... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma ringte i formiddag og inviterte lillemor og meg på grilling kl 18. Der fikk vi servert grillet breiflabb. Nam nam det var skikkelig godt!!

Lillemor spiste 3 hele grillpølser!!!

Bestemor og bestefar hadde kjøpt sommergave til lillemor, siden det ikke ble noen feriepenger på henne i år. Kom plutselig med en tøff gå-bil som de hadde kjøpt i byen i dag.

Lillemor syntes det var alle tiders og kjørte sikkert 100 runder rundt på verandaen mens vi var der!

Nå sover hun endelig, håper hun ikke våkner kl 6 i morgen tidlig også.

Jeg har vekket henne kl 6 hele uken, så i morges våkna hun av gammel vane. Nekta plent å legge seg sammen med meg å sove litt til... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 12. Tempen dalte 0.1 i dag. Håper det ikke betyr noe!

Jeg og lillemor har vært å trillet tur i byen. Kjøpte oss hver sin muffins og trillet hjem igjen. Hun tar nå sin lille dupp i vogna ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

*Masse blå ønsker om at soldatene til Pondusamannen fant egget til Pondusa*

God søndag og god uke-som-kommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Madley!! :klem:

Joa, frøkna har det godt hun. Har akkurat sett en film og kost seg med masse snop. Midt i filmen, som forøvrig var

Den minste frøkna vet sannelig hvordan hun skal smelte et lykkelig morshjerte.

Vi lekte en lek der jeg spør hvor mamma er hen?, hvor bamse er hen?, hvor dukke er hen? etc. Så for moro skyld spør jeg hvor Rikke er hen? Da gliser hun det bredeste hun kan, peker seg selv på magen og sier: Da Ritte :hjerte:

Og enda er hun bare såvidt blitt 17 mnd! :elsker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:  

Madley har lyst på liten...

Ja, kanskje det blir deres tur en gang! Vofsen trenger sikkert småsøsken... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du skal tro det var en mening med at mannen din kom hjem til EL :wink:

<<<<<Masse positive blå vibber!>>>>>

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi Pondusa :-) Håper du lykkes da. Skal krysse fingrene for deg :-)

Her nærmer det seg også ny prøving. Blir utrolig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Det er bare en liten soldat som trenger finne veien vet du... :sjarmor:

Det er så kjekt å lese om små hendelser med lillemor.

Og så kjekt å kikke tilbeke på etterhvert som tiden går.

Med Aleksander var jeg veldig flink å notere alt det første året.

Deretter dalte det dessverre... :oops:

Har tenkt å ta meg i nakken nå med Andreas.

De blir så fryktelig fort store og vil klare alt selv...

Hver alder sin sjarme og sine problemer... :ler:

Kos deg - og tre uker går forhåpentligvis fort... :hjerter:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Wit og Mayamor. Koslig at dere tok turen innom!! :klem:

Har vært på jobb hele dagen, og i ettermiddag gikk jeg og lillemor oss en tur. Var på garnbutikk i går og kjøpte garn til en genser. Er nokså fersk, men skal driste meg til å begynne på en bomullsgenser til lillemor. Rød, oransje og rosa-rutet mønster, men hjerter og firkanter. Bare såååå nydelig.

Oppdaga i går kveld da jeg satte meg ned i sofaen at jeg manglet rundpinne nr.3, så jeg fikk kun strikket borden nederst. Derfor måtte vi gå på butikken igjen i dag å kjøpe pinne.

Skal straks gå ned å sette meg å strikke litt, å se om jeg blir millionær på ekstra i kveld!! :roll::ler:

4 DPO Samme temp som i går. Enda 14 dager til jeg evt må teste.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et fint strikkeprosjekt. :)

Håper dere har fint vær der oppe. Akkurat nå har vi regnbue - det går an det óg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær og vær, fru blom...

Her er det overskyet, ca 16-17 grader, og en sol som titter gjennom i 2 sekunder bare for å la oss vite at den er der et sted. Under de mørke, dystre skyene.

"Heldigvis er han oppholdsvær", som vi så fint sier det her på helgeland. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 DPO Litt oppblåst og "tung" i magen. Lette "el-smerter"(velger å kalle alle smerter i nedre mage-region for det). Temp opp 0.1 i dag. Tja ja, se det, se det!! :sjarmor:

Fikk mld fra mams på jobb: Vil dokk kom å spis middag her? Supert, fikk servert mammas deilige, hjemmelagde fiskegrateng. Dessert: Friske jordbær og is. Nam nam... :kul:

:) Vasket 3.maskinen med klær i dag. 2 er hengt opp. Vi ble plutselig helt fri for klær, jeg og lillemor, og så reiser vi jo bort på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig dere som har 16-17 vareme grader ute :wink:

Her står varmovnen på :roll:

Hvor skal dere reise bort da?

Lang ferie?

Blir vi oppdatert rundt IKM?

Flink du som strikker!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...