pondusa Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #401 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei Cappo, takk for hilsen. Blir vel mer mai-klubben siden sambo er bortreist på jobb hele juli... :cry: Dag 3. Blør heldigvis ikke så mye, et par dager til så burde det være over. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. juli 2004 #402 Del Skrevet 2. juli 2004 Bare innom med en jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juli 2004 #403 Del Skrevet 2. juli 2004 Så synd da, pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #404 Del Skrevet 2. juli 2004 Forandret tittelen på dagboka, siden dette mer eller mindre er blitt en prøverdagbok nå... Går litt sånn hånd i hånd, men jeg orker ikke ha en egen på generell og en egen på gravid. Derfor bruker jeg fargekoder: grønn= hverdagslige ting Lillemor`s hverdag Syklusprat og charting. Ønsker meg mest av alt en liten pondus nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 3. juli 2004 #405 Del Skrevet 3. juli 2004 Det var trist at dere ikke lykke,men april er en flott mnd Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 3. juli 2004 #406 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei pondusa! Vil ønske deg lykke til med jobbsøkingen - håper du får lærerjobben! (Det er 100% stilling?) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #407 Del Skrevet 3. juli 2004 Takk, Veronal! Det er en 100% prosjektstilling for et skoleår. Dvs at skolen trenger en ekstra person inn i en 5.klasse for å være der for en spesiell elev, som trenger noen som kan holde faste rammer og klare regler. Eleven var også under utredning. Siden jeg er førskolelærer, er det litt i grenseland. Vi kan jo bare undervise til 4.klasse. Men jeg forsto det slik at klassestyrer har ansvaret for undervisningen, den ekstra personen skal bare være der for eleven. Så det skader jo ikke å søke så rektoren til meg. Var en liten tur i byen i dag, kom hjem med: 30-årsgave til venninne B (var i selskap i dag) 2 gensre og 3 t-shirts til lillemor svart blekk til skriver Har ikke hørt noe fra han som vi la inn bud på huset til. Han skulle visst være bortreist i helgen, så håper vi får beskjed på mandag. Har heller ikke fått høre om det er kommet flere bud, så vi er veldig spente. Dag 4. Ikke helt ferdig enda. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. juli 2004 #408 Del Skrevet 4. juli 2004 Der blir interessant å høre hvordan budet ble mottatt på mandag! Hvis dere ikke skulle få dette huset, har du da fullmakt fra mannen til å stå for husjakten på egenhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #409 Del Skrevet 4. juli 2004 Der blir interessant å høre hvordan budet ble mottatt på mandag! Hvis dere ikke skulle få dette huset, har du da fullmakt fra mannen til å stå for husjakten på egenhånd? Veeel, vi har blitt enige om at begge to bør være hjemme og se evt hus. Tror ikke jeg ville kjøpt noe uten å få sett det... Så husjakten intensiveres når han kommer hjem, men jeg blir å følge med og evt gå på visninger. Håper jo på positivt svar i morgen da! I dag regnet det skikkelig, så vi avlyste den vanlige søndagsturen vår ned til kaia og dro istedetfor hjem til storesøs og niese. Senere på dagen var vi med dem til svogers bror m/fam hvor vi grillet. Dvs maten ble grillet ute under tak og vi spiste inne. Masse nye ord dukker opp hver dag!! Bare i går og i dag har hun kommet med: "miræ"=mere, "aft"=saft, "æple"=eple, "puss"=tannbørsten, "mikke"=smykke Tipper hun har et ordforråd på mellom 50-60 ord nå, kanskje mere. Hun driver dessuten å lærer seg å hoppe. Sier "åpp" og så hopper hun. Greier ikke helt å hoppe med begge føttene samlet, men det er ikke lenge til. Av og til får hun litt overbalanse og faller bak på stumpen. Hun har også begynt å si klart fra hva hun liker og ikke liker. Svarer ja og nei på spm om pålegg, hva hun vil spise, hvilke bleier hun vil ha, hvilke klær hun vil ha etc. Er nok jeg som spør henne mest, tror pappan bestemmer litt mer når han er hjemme. Jeg har tro på at hun blir litt mer selvstendig når hun opplever at hun får bestemme litt selv. Alt innenfor rimelighetens grenser naturligvis, men jeg kan holde frem 2 ting og gi henne valget selv. Det eneste mamma fortsatt bestemmer, er når hun skal legge seg... Dag 5. Ikke helt ferdig enda. Oppblåst mage i går og i dag. Forrige syklus kom jo det før mensen. Kunne jo ta det som et sikkert menstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 4. juli 2004 #410 Del Skrevet 4. juli 2004 Mye spennende som skjer hos dere da! Krysser fingre for at det går deres vei Jeg ønsker deg og dine en riktig god sommer, og håper jeg får lese om 2 blå når jeg er på nett igjen Ha det fint, kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #411 Del Skrevet 4. juli 2004 Så koslig å se deg her inne Zafir!! Har smått savnet dagboka di her! Ha en fin sommer dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 5. juli 2004 #412 Del Skrevet 5. juli 2004 Lykke til med prøvingen denne måneden. Håper vi lykkes begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #413 Del Skrevet 5. juli 2004 Heisann Qlio! Skulle gjerne lyktes denne mnd jeg, men sambo er reist på jobb og kommer ikke hjem før 1.aug. Jobber 4 uker og er hjemme 4 uker. Så neste sjanse blir ikke før august. Dag 6. Oppblåst som bare juling i kveld. Er det blitt et "sånn-ser-jeg-ut-når-jeg-har-mens-tegn"?? Bare litt spotting i dag, brunt. Så nå regner jeg det som over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. juli 2004 #414 Del Skrevet 5. juli 2004 Håper du har en fin sommer, er det ikke orntli' sommer der oppe i nord nå da... - og så håper jeg lillemor får sitt ønske oppfylt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #415 Del Skrevet 5. juli 2004 Takk, Kipa! Jo i dag hadde vi litt sommer. Sol, senere skyet, og ca 16-17 grader. Resten av uka er det meldt regn!! :evil: Drømmer om at sambo skal komme hjem 1.aug slik at vi får en liten uke ferie sammen. Har da lyst til å dra til Trondheim eller litt lengre sørover. Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil forlate lillemor hjemme og dra på kjærlighetstur med sambo alene. Er litt sånn 40-60 for akkurat nå. Snakket med de som vi la inn bud på hus hos, og de kunne ikke gi noe svar i kveld. De hadde nettopp hatt visning, samt vært på visning selv, så de satt å vurderte litt for seg selv. Foreløbig bare vi som hadde lagt inn bud. Skulle få høre fra dem om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 6. juli 2004 #416 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg stemmer for kjærlighetstur, det trenger alle par, særlig etter at man har fått barn...... vi får 8-9 dager alene snart, og vi gleder oss som unger! Kanskje vi treffer blink den gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #417 Del Skrevet 6. juli 2004 Dag 7. Endelig ferdig. Måtte denne syklusen gå fort og greit. Ja, Qlio, jeg heller mot kjærlighetstur. Lenge siden vi har vært alene sammen og bare kost oss. Stått opp sent, gått ut å spist, vandret gatelangs, lagt seg sent mm. Tror det skal bli skikkelig deilig jeg. Får jeg en kort syklus nå, så kanskjevi til å med treffer med el.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #418 Del Skrevet 7. juli 2004 Lillemor er hele 17 mnd i dag! Det har hun feiret med at 4.jeksel endelig har brutt gjennom. Har nå 11 tenner. Dette gjør at hun er litt smågrinete og ikke har den lengst lunta om dagen. Nå ligger hun endelig å sover, må jo vekke henne kl 6 denne uka siden jeg har tidligvakt. Dag 8. Aner litt utflod nå. Håper el kan komme rundt om en uke fra nå. Da tror jeg nemlig at neste el klaffer med den lille ferieuka sambo og jeg får sammen i år. + :kysse: = ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 7. juli 2004 #419 Del Skrevet 7. juli 2004 Det høres ut som en plan, pondusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #420 Del Skrevet 7. juli 2004 Yepp, Veronal. Og en skikkelig god sådan... I dag har vi 7.juli og det har vært en typisk helgelands-sommerdag her. 11 grader, overskyet og høljeregn!! :evil: Må vel komme meg i seng snart, skal opp kl 06 og på jobb kl 07... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå