Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #381 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei Pondusa! Ser at det går bra med avvenninga. Her tok det heldigvis 1 kveld og så brydde hun seg ikke mer Så mye godt var melka mi da Takk for hilsen i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. juni 2004 #382 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei pondusa, surfer innom for å ønske deg og dine en fin helg! Har dere knertet laksen ennå, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #383 Del Skrevet 25. juni 2004 Dag 28. 9 DPO. Ømme bryster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 25. juni 2004 #384 Del Skrevet 25. juni 2004 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #385 Del Skrevet 26. juni 2004 Dag 29. 10 DPO. Lett ømme bryster. Moderate smerter i nedre mageregion. Lille prinsesse fikk i dag sin 10.tann. Jeksel nr 3 brøt igjennom oppe til venstre. Bare 1 igjen nå. Hun klør noe så forferdelig. Sitter med fingrene inne i munnen hele dagen, har dårlig matlyst og vil slettes ikke sove. Har ikke helt glemt puppen, er 9 dager siden slutt nå, i kveld gråt hun ca 45 min før jeg fikk roet henne ned slik at hun sovnet. Men hun har nesten sluttet med å våkne på natten, og belønner oss med å sove til 9-9.15 enkelte morgener. :elsker: Deilig for mammaen som ikke har hatt en hel natts søvn siden lillemor kom til verden for snart 17 mnd siden. Ene og alene i kveld. Har ingen å gå ut på byen med, så det ble sambo som fikk lov å gå ut i kveld. Egentlig ikke så nøye for meg, pussig nok så savner jeg det ikke så mye. Koser meg hjemme alene og nyter roen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #386 Del Skrevet 26. juni 2004 Ene og alene i kveld. Koser meg hjemme alene og nyter roen heller. Me too! Sant det er herlig!! Ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #387 Del Skrevet 26. juni 2004 Har akkurat make kveld som du! Min godteskål er også tom.. Ingenting på TV (har sett det som er å se)... Men jeg synes det er gøy likevel! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #388 Del Skrevet 27. juni 2004 Dag 30. 11 DPO. Stigende temp. Merkelig lang syklus. Har lastet ned et sleksforskninsprogram som heter Brothers Keepers. Så nå sitter jeg oppslukt i slektsbøker og folketellinger. Har så langt kommet til tipp-tipp-tipp-tipp-oldeforeldrene mine på farsiden. De kom fra Sverige på slutten av 1700-tallet, og det har ikke lykktes så langt å finne ut noe mer om dem. Er kjempeinteressant!! Skal ta morssiden også for meg, der stammer vi fra en danske som innvandret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 28. juni 2004 #389 Del Skrevet 28. juni 2004 Kurven din oppfører seg jo kjempefint for tiden! Jeg venter spent på fortsettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #390 Del Skrevet 28. juni 2004 Hei Veronal! Ja, kjempespent jeg også på evt fortsettelse... Dag 31. 12 DPO. Ingen lotion-utflod som pleier å komme før mens. Ingen menskrampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #391 Del Skrevet 28. juni 2004 skulle jeg ha testet snart??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 29. juni 2004 #392 Del Skrevet 29. juni 2004 Mumle, mumle. Be my guest, m'lady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. juni 2004 #393 Del Skrevet 29. juni 2004 :o :D Jaaaaa! Test!!!! fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juni 2004 #394 Del Skrevet 29. juni 2004 Testing??? keep me posted!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. juni 2004 #395 Del Skrevet 30. juni 2004 *kremt, kremt* "Testing, testing, 1, 2, 3." *ehe* "Testing. *ehe* *kremt* *dunk* *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #396 Del Skrevet 30. juni 2004 hei på du... står t me dåkker? stekk bare innom førr å informere om at æ ha avslutta dagbøkern mine hær inne... hadde ikke nå å skrive om liksom, værken på graviditet eller bryllup.. håpe d står bra t me dåkker.. gi en klæm t lillepia fra oss da! Koz å klæm fra Litle :blomst_opp: og Benjamin Andrè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #397 Del Skrevet 30. juni 2004 Kl 7.00: Tempfall på 0,2 grader. Aner hva som er i gjære... :evil: Kl 7.30: Får det bekreftet. DAG 1 :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 30. juni 2004 #398 Del Skrevet 30. juni 2004 Det var synd! Trøste- til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #399 Del Skrevet 1. juli 2004 Sambo reiste på jobb i dag. 4 laaaange uker til vi har han hjemme igjen. :cry: Lillemor spurte etter pappa da jeg hentet henne til dagmamman i dag. Har jo vært han som har bringet og hentet denne mnd, og nå trodde hun at han satt og ventet i bilen. :cry: Var hos mams & paps på ettermiddagskaffe for å slå ihjel litt tid. Der var det fullt hus, tanten og onkelen til mamma var kommet fra USA og derfor var mormor og mammas 2 søstre med familie også på kaffe. For de uinnvidde så er mamma ikke min mamma. Min biologiske mamma døde da jeg var 4 år, så dette er min stemor. Men jeg har kallt henne mamma bestandig og kaller derfor hennes mor for mormor, min mormor er også nemlig død. :cry: (innviklet familieforhold, men det eksisterer ikke noe sånt som stemor eller halvsøsken hos oss, så det blir gjerne litt tull for folk når jeg prøver å forklare. Nå snakka jeg meg helt bort! Beklager! Skulle jo egentlig hoppe over til at vi la inn et bud på et nytt hus i dag, men det blir vel sikkert for dyrt dette også. Er så fortærende at jeg bare har 35% jobb, slik at vi ikke får låne så mye som vi vil! :evil: Vel vel, hus blir det vel på oss en vakker dag! Skal forresten søke på en stilling nå, er riktignok bare et års ansettelse, og jeg ligger i grenseland til å være aktuell. Skulle helst ha vært lærer istedefor førskolelærer, siden det er på en skole og i en 5 klasse. Dag 2. Håper denne syklusen går fort, siden sambo ikke er hjemme blir det dårlige greier. Ny evt sjanse blir nok i midten av august. Pussig dette at jeg sist fikk mensen akkurat da han kom hjem, slik at el ble midt i friperioden hans. Nå fikk jeg den dagen før han dro, og kommer sikkert til å få den igjen rundt de tider han kommer hjem igjen. Er det kroppens måte å innstille seg jobbingen hans mon tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. juli 2004 #400 Del Skrevet 2. juli 2004 Æsj dumme :evil: !!!!! Hjertelig velkommen til april klubben Håpe håpe håpe..... GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå