Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

God tur til Bodø!

Jeg synes charten din begynner å ligne på de sju søstre, men det er kanskje bare i hodet mitt.

:hoho: Ja du kan få det sagt!!!

Men så blir man vel preget av nærmiljøet også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sitter jeg her og prøver å slå ihjel litt tid...

Sambo og lillemor reiste kl 11 i formiddag til farmor, jeg har vært på jobb hele dagen, og jeg savner dem allerede. :hjerte:

Flyet mitt går ikke før 17.10, så storesøs kommer å henter meg rundt 16.30. Er jo leeenge til!!

D'Arcy, som jeg skal campe hos i helga, sendte følgende mld i formidag: Har bestilt bill til Harry Potter i kveld, hvis du vil da....? Ble kjempegira, trodde jeg måtte leie den på dvd, for kinoen her er så liten at det er rene skuffelsen å dra på kino. Dessuten er det sikkert et par mnd til HP kommer hit til lille byen vår... :roll:

Alt er pakket nå, har fått peng av sambo (som forøvrig fikk masse igjen på skatten) :sjarmor:

Så nå ligger alt til rette for en hyggelig helg i Bodø med scrappetreff og shopping! :kul:

Følgende bør jeg få kjøpt:

:) Undertøy til meg selv( utvaska ammebh er liksom ikke tingen lenger...)

:) Et skjørt og en genser/topp

:) Liten bygave til lilleprinsessen min

:hjerter:

:) Bygave til sambo, som er så snill å sender meg til Bodø :kline:

:) Og ellers alt det stashet som jeg ikke greier å gå forbi... :hoho:

Fryktelig hodepine i dag. Charten har snart vært gjennom alle toppene i Syv søstre (fjellene i kommunen min) :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ønsker deg en riktig fin tur til Bodø. :klem:

Blir glad av å høre om omtenksom mann... :kline:

Nå tordner det her - men jeg kom på at det var lenge siden jeg hadde kikket innom hos deg.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ei fin helg i Bodø! :-D

Jeg har virkelig ikke hørt om sånt før :oops:

Ikke at det hadde et spesielt navn ihvertfall...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at du får en kjempehelg i Bodø. Scrappebok-treff? Hva er det egentlig? :sjenert:

Kanskje det bare er jeg som ikke skjønner det?

Ha det fortreffelig i allefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

:klem: God tur!

Skal dere scrappa sammen liksom?? :sjenert:

Charten min er ikke mindre klumpete...det er bare det at jeg ikke har rukket over sju fjell enda! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scrappeinfo finner du her.

Har det flotters i Bodø by. Startet i går kveld med Harry Potter på kino, helt femenalt!! :)

I dag har jeg vært å truffet noen hyggelige scrappejenter, fikk ikke laget så mye til fotoalbumet mitt, men fikk kikket i derse album og fanget opp masse nyttige tips. Både til oppsett av sider i albumet og utstyr som gjør det til prikken over i`en. Bla var det ei som hadde noen fine alfabeter og sjablonger til å klippe ut.

Lillemor ringte i morges, sammens med pappan da, og hun pratet litt med meg. Godt å høre stemmen hennes, kjente det kriblet i puppene da jeg hørte stemmen hennes... :oops:

Tungt å få sove i går kveld, og stusselig at ingen blidjente hoppet i senga og koste med mamman i morges... :cry:

Å så har jeg jo fått handlet!!!!

:kul: 3 nye bh`er til meg

:kul: 1 skjorte og 1 t-shirt til sambo

:kul: 1 bok, 1 capribukse, 1 lys blå tightsbukse, 1 lysblå genser, 1 rosa belte og hårstrikk til lillemor.

:kul: Turkis smykke og armbånd til storesøs.

:kul: Hodeskaut og armbånd til niese på 3 år

:kul: 1 hvitt linskjørt, 1 beige linbukse, 1 grønn genser m/halvlang erm og 1 rosa topp til meg!!

Nå har snart D'Arcy-mannen laget middag, og det pleier å være en kulinarisk opplevelse!!

I morgen 12.45 reiser jeg med båten hjem etter en avslappende og koslig helg i Bodø, og på båten treffer jeg etterhvert sambo og lillemor. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi :-)

Godt å høre at du hadde en fin tur til Bodø. Det er rart å være borte fra de små gullene, men tror nok de har godt av det de også :-)

Og du har helt rett. Vi er ikke så bekymra nå for hvordan forsøkene skal gå siden vi har Ida :-) (som forøvrig ligger ute i vognen sin og sover søtt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Wit, koslig å se deg her inne!! :kul:

I dag har vi hatt en strålende dag med 20 grader og bare bittelitt overskyet. Jeg har vært på jobb, mens sambo og lillemor har kost seg hjemme. Farmor ble med dem i går, så hun har vært på dagstur her i dag. Benyttet annledningen til å handle litt blomster og div andre småting, + sandaler til lillemor!! (flotters.. :ler: )

På ettermiddag dro vi ut til en grillplass ved fjæra hvor bhg min arrangerte grillfest for alle sammen. Der kosa vi oss med pølse og lompe, lillemor lekte med de andre barna og vi gikk natursti. Veldig hyggelig, men når vinden løyet kom knotten, og lillemor har 6-7 små bitt i pannen av den grunn. :(

Endelig er EL påvist i charten min, også på den dagen jeg selv mente jeg hadde det. Ved nærmere ettersyn hadde vi jo sex den dagen... :o :oops:

(så sier vi ikke mer om den saken ettersom vi egentlig ikke prøver enda.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg scrappeguri! :wink:

Takk for at jeg fikk lære noe nytt!

Da antar jeg at du er en ganske kreativ person som holder på med slikt.

Har dere egentlig ikke begynt å prøve ennå? :o

Mener å ha lest det meste i dagboka di tidligere, men ammetåka sitter hardt i ennå :ler:

Akkurat det klarer jeg ikke å huske i farta.

(Det er vel gjerne i slike tilfelle det plutselig klaffer :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er EL påvist i charten min, også på den dagen jeg selv mente jeg hadde det. Ved nærmere ettersyn hadde vi jo sex den dagen... :o :oops:

(så sier vi ikke mer om den saken ettersom vi egentlig ikke prøver enda.... :roll:

Snikprøving er fullstendig akseptabelt. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.dagen uten pupp. Går rimelig greit, men har ikke glemt den helt enda. Blitt fryktelig flink til å drikke av kopp/glass nå.

6 DPO i dag :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madley

Kjære Pondusa!

Jeg beklager så ufattelig masse at jeg ikke svarte på tekstmeldinga di på lørdag!

Vi var på Polarsirkelen med noen gjester fra England og jeg fikk ikke sagt fra på ordentlig måte!!

Ikke meninga å være så ufin at jeg ikke svarte deg!!!

Mange klemmer fra Madley!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var da slett ikke ufin, du var jo opptatt!

Forventer da slett ikke at folk svarer på sekundet dersom de er opptatt eller borte! :klem:

Hadde dere en hyggelig tur med dette engelskbesøket da? Var det kjenninger av dere som var på besøk?

Ikke lenge igjen til den store dagen nå! :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Var to venninner av en kamerat som var her! kjempetrivelige jenter! Og det var kjempekoselig å være på tur:)

Den store dagen nærmer seg med stormskritt! nesten litt for fort! men nå begynner det meste å falle på plass! :tommelsmil:

Forresten så må du se i albumet! Bildet av valpen vår!! han er så stor og skjønn blitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madley

To spm...er det en grunn til at du har linket til side 7 i dagboka di i signaturen???Bare lurer altså :)

Og nr to...åssn funker sånn chart...for jeg kunne egentlig tenkt meg å tempe sambis for å se om vi fikk noe oversikt over hennes sånn perioder og sånn...for makan til uregelmessig dame skal du lete lenge etter...Også har jeg lyst selv, bare for å se liksom...hehe..har jo en plan om en spire etter hvert vi også..bare under mer planlagte omstendigheter enn de fleste kanskje? Og da kan det jo være greit å være litt i forkant eller?

Hehe...blir jo ikke akkurat noe prøving på oss da :wink:

Mer sånn.."kom la oss øve..haha"

Mange klemmer fra Madley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To spm...er det en grunn til at du har linket til side 7 i dagboka di i signaturen???Bare lurer altså :)

(pondusa) Nei, tror jeg var på side 7 da jeg fikk ordna linken... :oops: skal fikse det!!

Og nr to...åssn funker sånn chart...for jeg kunne egentlig tenkt meg å tempe sambis for å se om vi fikk noe oversikt over hennes sånn perioder og sånn...for makan til uregelmessig dame skal du lete lenge etter...Også har jeg lyst selv, bare for å se liksom...hehe..har jo en plan om en spire etter hvert vi også..bare under mer planlagte omstendigheter enn de fleste kanskje? Og da kan det jo være greit å være litt i forkant eller?

Hehe...blir jo ikke akkurat noe prøving på oss da :wink:

Mer sånn.."kom la oss øve..haha"

(pondusa) Ta en titt inne på fertilityfriend.com eller ta en prat med tempe-guruen Chiquita...

Du temper før du står opp, f.eks kl 6-7. Dette fyller du inn i et skjema som da beregner hvor i syklusen du er. Veldig spennende!!

(pondusa) Spire er det jo klart dere må ha, dersom dere vil det da og dere lykkes i forsøket. Er veldig verdt forsøket når den tid evt kommer!

Mange klemmer fra Madley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 27. 8 DPO. Litt oppblåst.

Ikke så mye nytt her i gården, grilla litt i går. Sambo var på fisketur, kom hjem med 3 kilos laks!!

7. dag uten pupp, begynner så smått å gå i glemmeboka nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...