Gå til innhold

OL i beijing


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

jeg syntes cathrine laråsen er en latterlig person! hun har nå gått ut i media og sier det er urettferdig om hun ikke blir tatt ut til beijing OL når Christina og Ezienne blir tatt ut.. men de har jo tross alt klart b kravet.. dessuten er det utallige mange norske utøvere som fortjener plass før henne (og christina og ezienne) men som ikke får det fordi de har mye strengere krav til kvalifisering enn friidrettsutøverne. man kan ikke bare sende en person fordi hun sier hun er bra nok, hun må jo prestere og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nettopp, klarer man ikke kvalifikasjonskravet så er man ikke med. Så enkelt trodde jeg det var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg regner med at de rette utøverne er tatt ut til OL. Og nå er lekene godt i gang. Starter ikke ny tråd om OL, så lenge jeg fant en som var her allerede.

Og nå leder Norge 18-14 over Kina i håndball. :juhu: :duskedame::flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke se sykling i dag, det virker som om det var ganske gøytt og :(

Ja, det var moro, selv om Arvesen ikke hadde den helt store dagen. :jepp:

Og Olaf Tufte var suveren i sitt heat i kvalifiseringen tidligere i dag. Så det ser jo bra ut det også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overhodet ikke interessert i idrett og OL, men må inrømme at jeg gråt en skvett under åpningen.

Det var så utrolig vakkert, og jeg ble mektig imponert over hva de menneskene ute på banen fikk til i samarbeid med hverandre...

Snufs... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Alexander Dale Oen har satt ny olympisk rekord på 100m bryst.

:danser:

Wow, gjorde han?? Da må jeg se på sportsnyhetene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nyhetene, bare se på NRK litt.. de gjentar det minst et par ganger hver time altså :ler:

NRK blir jo helt umulig rundt 4-5-6-tiden hvis det er et eller annet mesterskap. Reprise, reprise, reprise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexander Dale Oen imponerte i semi'n også. Ny olympisk rekord igjen jo. :danser:

Endret av Inlove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG's egen reporter slår til. :ler:

Jeg er veldig enig med gjest som var imponert over åpningssermonien. Det var helt utrolig å se alle de som samarbeidet. Alle trommene og tastaturet. Utrolig at de fikk det til.

Hørte eller leste at det til en hver tid var minst 1000 personer på banen.

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KG's egen reporter slår til. :ler:

Gjør så godt jeg kan. Men jeg skulle gjerne hatt litt hjelp her. Jeg klarer da ikke å få med meg alt. Jeg har da sauer å passe på også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Får hjelpe til litt med rapporteringen jeg da.

Sandvolleyballjentene våre har vunnet en kamp, men tapte siste mot et cubansk lag.

Desverre er Nila Håkedal skadet, så nå må vi bare vente å se hvor alvorlig det er. Håper de kan fortsette.

Ellers er det jo bare å ta av seg hatten for Dale Oen, nær verdensrekord jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...