Gå til innhold

Der var jeg fri og frank..


Lille Lea

Anbefalte innlegg

Ja.. der kom det, nå er jeg singel.. :grine:

Vi har sittet i hverandres rompe i 2 år og det tar sine følger.. Det verste er at det er ikke han jeg er lei av..

Jeg kjeder meg, rett å slett. Og han føler det samme.

Jeg tok det opp med han på fredag, og hørte hva han syns om hva vi skal gjøre med boplass å sånn til neste år, og om bo for hver for oss var noe han vurderte.

Og der kom det!!

Ganske så overraskende hadde han selv tenkt tanken..

Han savner kompisene sine, og dra ut med dem uten at han har meg ventende hjemme som en tikkende klokke, og bekreftelse fra andre..

Det kan jeg skjønne, han har mistet all selvtillit dette året så kompisene sin trenger han virkelig!!

Savner utelivet selv.. det å gå på byen, flørte, uten å ende med skikklig shitty samvittighet. Slå ut håret , rett å slett.

Vi begge har jo hatt ett 2 års forhold før dette, så vi vet egentlig ikke hvordan "singellivet" er. Og nå tror jeg at jeg ikke vil savne det akkurat....

Får skikklig gråteklump av å tenke på at han ikke skal være her når jeg kommer hjem fra jobb, når jeg skal sove, våkner...Bare være her!

Sinnsykt ensomt! Bo alene:(

Jeg har mistet endel venner og jeg skjønner jo at jeg må skjerpe meg på det området. Men det er driiit skummelt.. for jeg trodde jeg visste hvor jeg hadde han og han er min ALLER beste venn som jeg forteller alt til.

Hvem andre kan jeg fortelle alt til? :( Nå slipper jeg han fri til andre single jenter der ute og den tanken skremmer vettet av meg!!

Han er verdens beste.. Og det mener jeg virkelig! Etter 2,5 år sammen ligger han fortsatt å stryker meg i håret til jeg sovner, har aldri engang tittet på noen andre jenter, han vil mitt beste men trenger å komme seg ut, finne "seg selv" igjen.

Vi har følelser for hverandre, begge to gråt så vi hylte både på fredag, og igår, og da begynner jeg å lure på hvorfor vi egentlig gjør det her....

Det var jeg som tok det opp, men nå virker han nesten mer villig enn meg!!

Hadde han bodd i samme by hadde det gått greit, men vi må fly for å besøke hverandre..

Vi gjør det ikke slutt, men pause sier han.. Pause, hva faen ER pause da???

Jeg sier, enten er det slutt, eller så er det ikke.

Tror jeg trenger en liten forbredelse før vi flytter fra hverandre.

Bare en mnd igjen av leien, så jeg tror jeg trenger den avstanden..

Er redd vi blir å finne noen andre........ :(:( Han sier han skal være singel leeeeenge, og kanksje blir det oss om litt.

Det håper jeg......... !!!

Jeg får holde meg oppe med at det kommer til å bli oss, om det er det som er ment til å skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk bare lyst til å gi den en klem.

:klemmer:

Kjenner meg igjen i mange av tankene dine, selv om det kanskje ikke er noen trøst akkurat nå. Har også den samme troen som deg, at om det er ment at det skal være dere, så finner dere tilbake til hverandre. Kanskje en pause vil gjøre dere sterkere og få dere til å se litt annerledes på ting, og at dette vil styrke forholdet om dere blir sammen igjen en gang?

Endret av Meteora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også sånn at om man er ment for å være sammen så ender man opp sammen etterhvert. Kanskje trenger dere bare litt pusterom for å få ting litt på avstand? Man kan fort finne ut at singellivet ikke er så supert alikevel.

Håper ihvertfall ting ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk jenter:):) Ble litt langt det der..men måtte få det ut.

Fått roet meg litt ned nå.. Vi skal prøve å holde kontakten så godt vi bare kan!

Jeg er nok mest redd for å være alene.. Alt blir så stille uten en kjæreste :(

Har forresten små flørtet med en på jobben ett par uker nå. Han har sendt lapper på pulten min å sånn *hehe* skikklig fjortiss, men jeg klarer ikke la vær å smile!

Jeg er snart 23 og trodde han var eldre enn meg..han er driiit høy og virker voksen.

MEN der tok jeg jaggumei såå feil ja.................

Han er 19!!! Fyller 20 om ikke lenge.. Ble litt satt ut!

Han trodde jeg var like gammel som han... (greiiiiit nå holder det:P Ja, jeg ser liten ut) Ikke at det kommer til å skje noe, men han gjør jo at dagene går dobbelt så fort :)

Det er litt artig å komme i kontakt med andre gutter å kjenne den spenningen.. Men merkelig nok får jeg driit dårlig samvittighet og føler det blir litt feil.

Stemningen her hjemme er litt merkelig.. litt sånn -kan-vi-ha-sex-og-tør-jeg-å-prøve-meg?! Hvorfor blir jeg DØDS tent etter at vi har gjort det slutt?? Når vi var sammen for noen få dager siden var alt kjedlig!

Nå sprudler det i trusa mi og det er liksom ikke lov :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vil jo ha det man ikke kan få så er jo ikke så rart at du er enda mer tent på han nå :)

Slo opp med typen for snart en mnd siden og det hjelper å flørte med andre. Jeg legger ikke noe i det og jeg er ikke klar for å gå noen sted med det, men det er bare deilig å føle seg litt ettertraktet :) Du har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for du gjør jo ikke noe gale, men skjønner at du føler det sånn. Du er jo vant til å være i et forhold og ta hensyn til en annen, og nå er du plutselig singel og kan gjøre hva du vil så det er jo forståelig at du føler det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt klart! Deilig å kjenne hjertepumpa igjen!

Aner ikke hvorfor... men 'guttungen' ( :fnise: ) som jeg har flørtet med på jobben, kom for sent idag. Og jeg begynte selvfølgelig å lure litt etter han.......

Da jeg hadde kommet til konklusjonen at han ikke kom, dukket han opp etter en time, og jeg kjente hjertet mitt hoppet og banket helt bananas!

Ble plutselig våken og i så godt humør da..... Hehe...

Alle vet jeg har hatt kjæreste men ingen vet det er bltt slutt, så føler meg litt dumt når alle ser vi flørter så åpentlyst.. er ikke forelsket men litt bettatt er jeg.. :sjenert:

Tror man har lett for å bli det etter å ikke kikket/hatt kontakt med noen manneben på 2,5 år!!!

Føler han tar mest kontakt med meg, men det er fordi jeg blir plutselig så forbanna sjenert rundt han! Er egentlig en veldig lett jente å prate med, men nå finner jeg ingenting på å si plutselig..

Var så flink på dette området før, nå virker det som jeg har vært innesteng i 10 år og ikke vet hva!

- Nå skal jeg ta meg en iskaffe med isbiter, lade opp til å shine opp leiligheten her :)

Jeg å ex har forresten allerede begynt å småkrangle om å fordele tingene vårres......

Men har klart å fått til meg det meste jeg ville ha! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det veldig bra for tiden! Nesten så jeg venter på at noe dumt skal skje.

Har flørtet på meldinger hele helgen med ex-kollegaen min....hihi

Merkelig.... jeg føler nesten jo mer han viser han er intressert jo mer trekker jeg meg unna. Vil ikke noe mer enn en flørtekompis.

Jeg skal kjøpe meg en leilighet nær sentrum som jeg gleder meg til.. Trives forløbig som singel og funnet på noe hver eneste dag denne uken, kjenner det er deilig få sittet ned å slappet av med pcn på fanget og KG på skjermen :)

Mohaha-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vurderer å sende han en melding... eller bare vente å se om jeg får noen av han snart.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp skrevet ett innlegg som utlogget fordi jeg er litt små skreptisk til at folk skal kjenne meg igjen. Hihi.

Det er ikke så greit å være 5 hjul på vogna.. Og tror alle har vært det en gang eller fler ganger i løpet av livet!

Det har ikke skjedd så ofte med meg og når det skjedde igår, følte jeg meg skikkelig dum. Jeg gadd ikke bruke tiden min på å bare sitte å stirre i luften mens jentene satt å fniste for seg selv så jeg dro.

Herregud vi er 22 alle sammen og det der blir for dumt.

Jenter kan virkelig være noen skikklig hekser!!

Jeg ble utrolig skuffet men gir også faen, for nå har jeg de venninne igjen, som jeg vet jeg ikke mister uansett hva! Det blir ikke verre nå, bare bedre ;)

Lea på på "vennejakt".. Uff noe så nerd! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...