Gå til innhold

I anledning dagens hete diskusjoner..

Helena

Anbefalte innlegg

Det har vært mye klaging på Minnie i dag, og samtdig en diskusjon om "usynlige" deltagere på forumet.

Vil bare si (helt uavhengig av om jeg liker innleggene hennes eller ikke) at hun ihvertfall er mye flinkere enn mange andre faste brukere til å lese andres innlegg, uavhengig av hvem det er, før hun svarer.

( Dette er ikke et ønske om å bli oppfattet som Minnietilhenger altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mzfire

Denne tråden burde kansje flyttes på personlige meldinger? Ellers velger jeg å ikke uttale meg om den saken. Vi skal ikke diskutere person men saker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg leser alltid før jeg skriver- en god vane flere burde lære seg!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Det gjør nok de fleste. Det som er veldig vanlig er at det oppstår lett misforståelser og siden vi kommuniserer skriftelig uten å se hverandre blir mye fort tatt opp i værste mening og ting kan bli skrevet uklart. Det har vi sett utallige eksempler på. Vi får prøve å ikke ta alt for personlig til oss, selv om jeg vet det ikke er lett. Da jeg selv tar ting personlig til tider. Men de fleste her er jo fremmede for hverandre, så for min del, hva en bruker sier til meg av negativ art tar jeg ikke til meg. Hvordan kan jeg bli såret av noe en fremmed sier om meg. Husk vi kan alle være en helt annen en den vi utgir oss for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mzfire, ja det er ikke en gang lov å gi komplimenter, selv om hun lever et innholdsrikt og spennende liv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe MzFire, det gjør jeg så gjerne,... men komplimentet jeg ga deg var nøyaktig ordrett kompliment jeg ga til Minnie..... =)

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...