Gå til innhold

Hvor har dere funnet tingene dere har

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare orginal kunst (av norske kunstnere) på veggene, for det meste tresnitt, men noen malerier også.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et stort litografi samt et par mindre akvarell. Har også noen bilder som datteren min har malt på lerret. I tillegg så skal kjøpe meg et par ordentlige bilder, men har tid å vente til jeg finner noe jeg virkelig liker. Er ikke glad i familiebilder på veggene så har kun et av ungene og det er ikke i stua.

Gjest New Dawn
Skrevet

Jeg har samlet kunst i mange år - samtidig som jeg har arvet mye .. så mine vegger er fulle av litografier, kulltegninger og malerier.

Dersom du ønsker deg original kunst så kan du gjøre endel gode kjøp på www.fineart.no ..

.. noe jeg også synes er utrolig stilig er å forstørre opp egne bilder til plakatstørrelse (det kan være spesielle bilder av ansikter, natur, dyr, el.) og få festet dem til pleksiglass-plater som henges på veggen .. det er kjempestilig og ser veldig proft ut ..

Skrevet

Hei hei :)

Vi har en del casa (homeparty) lysestaker, blant annet et med speil bak som er veldig pent. ellers så har vi en del bilder fra min stebror som er kunstner. et svært bilde som jeg fikk i 18 års gave fra min bror og et fint stort speil som vi har en slyngplante hengende over :) ellers et skatoll som dekker en del av en vegg :) font]

Skrevet

Vi har et IKEA-bilde som jeg har klippet i tre ulike deler og hengt i rammer med litt luft i mellom, men slik at man fortsatt kan se helheten. Videre endel familiebilder, et stort speil, kalendre av ymse slag (på kjøkkenet), masker, en lilla glasslykt i stjerneform, noen hatter, og så har jeg på soverommet mitt hengt opp et hjemmelaget tau på veggen, som alle smykkene mine henger ned fra. Syns jeg var ganske kreativ da, og det ble veldig fint!

Gjest Silkeape
Skrevet

Jeg har en del forskjellig. Mange små tegninger og trykk jeg har lagd selv, et tekstilbilde og et trykk jeg har fått. På den største veggen har jeg et vevd teppe. Ikke alt passer like godt sammen, men et slags system har jeg da.

Gjest Grafica
Skrevet

Vi har plakater som er hengt opp med tegnestifter i tilfeldig rekkeføle, sammen med innrammede portrettbilder av familie og oss selv, våre egne fotografer, og småting som vi synes er fine. Jeg har også tatt av "pyntecoveret" på en del bøker som er spesielle for oss (det arket som gjerne er utenpå bøker) og hengt disse opp med rammer. Også har vi et par kunsttrykk kjøpt på deviantArt, og en klokke som er en malt glassplate.

Gjest antigartner
Skrevet

Vi har en del original norsk kunst, både tresnitt, litografier, blyanttegninger og akvareller. Noe har jeg/vi kjøpt selv, og noe har vært gaver.

Vi har også kjøpt litt på reiser, billige trykk og akvareller av lokale kunstnere. Etpar av dem er av relativt god kvalitet. Dette ser jeg mer på som hyggelige reiseminner enn som investeringer.

IKEA- og Bohus"kunst" kommer ikke opp på mine vegger.

Skrevet

VI har to flotte malerier fra "]Abstrakt Art

Det er en tysk kunstner, Paul Sinus, han har eget galler i Tyskland. Her kan man velge str, tykkelse, hva slags lerrett du ønsker etc. Fin kommunikasjon.

Skrevet

Vi har investert en del i kunst. Både klassiske verk - og en del fra nye, spennende kunstnere. Det går mest i malerier- men har ett par fotografier i svart/hvitt i hallen. De fleste har blitt innkjøpt på gallerier rundt omkring i inn- og utland.

Foruten disse har vi 2 avlange speil over hverandre i ett litt lite gjesterom: for å skape en større romfølelse.. Sist, men ikke minst, har jeg malt flere firkantede lerreter i en enkelt farge. Ser veldig stilig ut dersom du henger dem i ett kult mønster. De bør også ha en viss størrelse: tror mine er 60*60 cm. Bildene kan f.eks byttes ut med annet interiør. F.eks: til jul henger du opp røde, til påske gule osv :-)

Skrevet

Hos oss går det mest i svart/hvitt fotografier, bilder, lysestaker, lamper o.l

Endel er kjøpt hos BlackDesign, kremmerhuset ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...