Gå til innhold

Hva slags utdanning har du/får du?

Gjest Dolphina

Hva er du/blir du utdannet innen?  

1. 1. Hva er du/blir du utdannet innen?

• Helse og sosial
      32
    • Utdanning
      22
    • Kontor/adm
      11
    • Regnskap og økonomi
      11

Anbefalte innlegg

Holder på med forkurs ingeniør nå.

Vil bli kjemi, eller byggingeniør, evt. ingeniør innen gassteknologi eller energiteknologi.

Eller så har jeg lyst til å bli brannkosntabel.

Er tidligere utdannet helsesekretær.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virvel

Jeg begynner på Høgskolen i Oslo til høsten - skal bli bioingeniør. (Men først skal jeg overleve de siste ukene av videregående...akk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samara

Går 2. året på eksportmarkedsføring (BI).

Har gått to år på universitetet tidligere, studerte da statsvitenskap og medievitenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 3 år på ingeniørhøyskole, så påbygning til sivilingeniør (totalt 5 år). Utdannelsen er vel en salig blanding av bygg- og anlegg, miljøfag og offshore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bachelor til sommer, og går rett videre på en kandidat/ master, og det blir i International Marketing and Management, så det går vel under økonomi, på en måte. Skal hvertfall studere på Handelshøyskolen.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om to eksamner er jeg ferdig med 2. året på BI. ( har eksamen i morgen...hjelp ) Tror jeg skal fortsette på master etter 3. året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Samara

Eksamen i markedsføringskanaler brum? Har iallfall jeg, og jeg går også andre året på BI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er årsaken til at flere alternativer mangler. Dere må lese hele tråden før dere klager :blunke:

Skulle ha med mange flere alternativer, men fikk trykt "ok" for tidlig.

Hvordan gjør jeg om dette????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Studerer jus. Har tatt psykologi tidligere, kunne godt tenkt meg å fortsette med dette, men kom ikke videre. FOKKINGS opptakskrav til proff.studiet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marijke

Jeg skal bli lektor og jobbe i vgs. Dersom jeg mot formodning etter endt lektorutdannelse skulle finne ut at jeg er god for å ta mer enn mastergrad, vil jeg vurdere å ta doktorgrad innenfor et språkfag, men for øyeblikket ser det ikke slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er cand.mag. med engelsk, tysk og media. Jobber for tida som web-redaktør i bank og STORTRIVES med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...