Gå til innhold

hva er det med meg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

lurer på hva som feiler meg.... om det er bare meg... har hostet stygt i over en måned nå..men nå har jeg fått en stor klump i halsen kjennes det ut som... ikke mandlene men midten på halsen nederst.. klarer ikke spise ordentlig mat pga dette.. dessuten er jeg ikke så veldig snørrete...enda... litt kanskje, men veldig slimete! også ved siden av dette vondt i nakkemusklene og huet mitt konstant....

uff uff...er ikke noe spessielt slapp.. er det bare meg eller kanskje sars???hehe kanskje en legetur hadde hjulpet.. bare litt flaut og komme dit også er det en vanlig forkjølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det også slik,og gikk til legen.

Jeg fikk beskjed om at jeg hadde Spiserørsbrokk.

Måtte slutte med røyk og fest sa legen...... :o

Selvfølgelig gjorde jeg ikke det,så jeg går fortsatt rundt og plages!

Ta deg en tur til doktoren din du.... :wink:

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

spiserørsblokk? hørtes ekkelt ut...hm.... men jeg fester meg ikke akkurat ut fra sans og samling...og røyker gjør jeg absolutt ikke!..hm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke PGA røyk og fest jeg hadde fått det,men jeg kunne bli bedre om jeg sluttet..

Jeg går alltid med denne ubehagelige klumpen i halsen,men det kan jeg jo bare takke meg selv for. :evil:

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SARS er det vel mest sansynlig ikke....

(et av tegnene på SARS er feber)

Men siden du har "holdt på" i en mnd nå, så kan du jo ta en tur til legen for å undersøke det (du trenger jo ikke si at du er "redd" for SARS)

*god bedring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det er nok ikke sars.. hehe... tviler der ja...men det er bare så dumt å gå til legen og vite at det er en alminnelig forkjølelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men nå har jeg fått en stor klump i halsen kjennes det ut som... ikke mandlene men midten på halsen nederst.. klarer ikke spise ordentlig mat pga dette..

Du får vel ikke en diger klump i halsen av en vanlig forkjølelse? Ta deg en tur til legen, du vennen :D

Better safe than sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...