dronning Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 heisann..er helt ny her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei. Kult nick :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mai 2003 ja,det er det ungene mine ofte kaller meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 26. mai 2003 #4 Del Skrevet 26. mai 2003 Velkommen hit til KG, Deres Majestet. Håper du vil trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. mai 2003 #5 Del Skrevet 26. mai 2003 Velkommen til KG. Velkomstklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. mai 2003 #6 Del Skrevet 26. mai 2003 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mai 2003 takk skal dere ha..dere virker så oppriktig og hyggelig,alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Velkommen til KG- Håper du vil trives her! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 ja' date='det er det ungene mine ofte kaller meg!![/quote'] Er det fordi de synes du sjefer for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 Velkommen ! Hvor mange barn har du? Selv har jeg to gutter som blir 1 og 4 til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 27. mai 2003 #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei hei, henger meg med i velkomstkomiteen jeg også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 27. mai 2003 næ...jo gjerne det også,men ungene kaller meg helst for det i koselige situasjoner,der de selv er prins og prinsesse,ergo er jeg dronning..he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 27. mai 2003 hvordan gjør jeg det,når jeg ska svare et innlegg,utenat det blir lagt nederst på siden!????Kan noen være snill å svare meg på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 27. mai 2003 #14 Del Skrevet 27. mai 2003 Alle innlegg blir lagt i rekkefølge etter som de blir lagt ut, med andre ord de blir sortert etter klokkeslettet de blir lagt ut på. Sånn har iallefall jeg oppfattet det, men du kan jo prøve og spørre en moderator om det, eller Gry. Gry er vår alles kjære Sjef her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 27. mai 2003 Alle innlegg blir lagt i rekkefølge etter som de blir lagt ut' date=' med andre ord de blir sortert etter klokkeslettet de blir lagt ut på. Sånn har iallefall jeg oppfattet det, men du kan jo prøve og spørre en moderator om det, eller Gry. Gry er vår alles kjære Sjef her inne. [/quote'] takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 27. mai 2003 #16 Del Skrevet 27. mai 2003 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Vi som har vært her en stund må jo ta oss av dere som er nye. Ikke nøl med å spørre igjen. Og det gjelder ikke bare meg, det er jo derfor vi er her inne alle sammen. For å kunne gi råd og for å kunne motta råd og hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå