Aquarelles Skrevet 30. juli 2012 #81 Skrevet 30. juli 2012 leppestift, hårbørste, mascara, pudder, visakort, mobil
Antique Skrevet 8. august 2012 #83 Skrevet 8. august 2012 Kvitteringer, nøkler, mobil, mp3, et sokkepar
Tinker8ell Skrevet 8. august 2012 #84 Skrevet 8. august 2012 Prøver å skifte veske litt ofte, slik at det ikke samler seg for mye rot. Det fynker ikke! - Lommebok - Tskjorte - Parfyme - Deo - Boks med plaster og salve i - Halspastiller - Corny-bar - Penn - Tamponger - Allergidråper - Lommetørkler - Migrenestift - Medisin - Pen - Hårstrikker - Sminkepung - Sminke som ligger løst i veska - Linser - Lesebriller - Kjemibok - Hentelapp fra posten - Busskort - Nøkler
Wonders Skrevet 28. september 2012 #85 Skrevet 28. september 2012 nøkkel, iPod, syltetøy og negelfil...
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. juli 2013 #87 Skrevet 14. juli 2013 I den lille som lå nærmest meg var det en refleks, et visittkort, to kvitteringer, litt notater på diverse små papirer, to brukte bussbilletter & klistermerke fra sist barnet mitt var hos legen (har visst glemt å ta det ut), Det var igrunnen det, men jeg har flere vesker som er rundt omkring i huset. Bytter på å bruke dem, men valgte å skrive opp det som var i den nærmeste nå.
belle_ Skrevet 14. juli 2013 #88 Skrevet 14. juli 2013 iPhone Lipglosser OB Paracet Div nøkler Jobbkort Bankbrikke Kortholder Tyggis Snus Vippetang Vannflaske Hårspenne Hårstrikk Mobillader Parfyme Medisin Penn Ringer Ørepropper(både til iPhone og for å få ro) Tror det var det meste.
Snow Princess Skrevet 12. desember 2013 #90 Skrevet 12. desember 2013 Syntes vi trengte å dra opp denne igjen jeg! I min veske har jeg: 2x stimorol fusion, strawberry/lime Lommebok Knott drops Hårklyper Lite speil Tangle teezer Brillepussingsspray + klut Skjerf Lue Ørepropper/headsett Sokker Truse + bind (vet aldri hva som skjer!) EOS lip balm Wild rose håndkrem Trådløs høyttaler Kleenex Hårstrikk Mobil IPod Ansiktsrens GONE bok Lykke flaggermus (haha, ikke spør..) Hmm.... var ikke så mye som jeg trodde!
Gjest TheRighteous Skrevet 12. desember 2013 #91 Skrevet 12. desember 2013 Lommebok Tyggis Leppestift Nøkler Ørepropper
Leahisabella Skrevet 12. desember 2013 #92 Skrevet 12. desember 2013 - lommebok - parfyme - speil - tamponger - almanakk - penn - tyggis - lipsyl - sminkemappe - paracet - mobil lader - øreplugger - nøkler
Gjest Belle âme Skrevet 12. desember 2013 #93 Skrevet 12. desember 2013 Lipglossboks(med noke anna enn lipgloss i) Lighter Mobil Lommebok Penn Uglering Ein matte skrivebok To mobildeksler Ein tyggispakke Ein lion sjokolade Tamponger
Maria12345 Skrevet 13. desember 2013 #94 Skrevet 13. desember 2013 - P piller - Mobil - Bil og hus nøkler - Håndkrem - Lypsyl - En mappe med ark - Sminke - Lommebok - Parfyme - Neglefiler - Halstabelletter - Tyggis - Hår-dounut - Minnepenn - Nettbank brikke - Sminkefjerner - Ansiktsvann og bomullsdotter - Øyenbrynsfarge - Penn - Notisbok - Mobil lader - Tamponger - Hansker - BB cream - Gamelt simkort - Øretelefoner - Hårolje :-)
Maria12345 Skrevet 13. desember 2013 #95 Skrevet 13. desember 2013 - P piller - Mobil - Bil og hus nøkler - Håndkrem - Lypsyl - En mappe med ark - Sminke - Lommebok - Parfyme - Neglefiler - Halstabelletter - Tyggis - Hår-dounut - Minnepenn - Nettbank brikke - Sminkefjerner - Ansiktsvann og bomullsdotter - Øyenbrynsfarge - Penn - Notisbok - Mobil lader - Tamponger - Hansker - BB cream - Gamelt simkort - Øretelefoner - Hårolje- Ansiktsmaske :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå