Meteora Skrevet 25. juli 2008 #41 Skrevet 25. juli 2008 Meteoras veske (igår, før jeg tømte den): Mobil Avtalebok 2 penner 2 lipgloss Tyggis (både åpne og uåpna pakker) Nøkkler Busskort Tamponger Mp3 spiller Boka jeg leser En flaske med vann Lommeboka 1 fersken og en pose rett i koppen (mat som jeg ikke spiste på jobb) Vippetang En hettegenser
MarianneE Skrevet 25. juli 2008 #42 Skrevet 25. juli 2008 lommebok Mobil Nøkler Bleier Skje Våtservietter Underlag til bleieskift Tåteflaske Smokk Pung med truseinnlegg/bind/lippgloss/håndkrem Vann/Juice/Brus
PoisonIvy Skrevet 25. juli 2008 #43 Skrevet 25. juli 2008 (endret) Solbriller (ved nærmere ettersyn er det kun etuiet.. hvor er brillene mon tro??) Hårspray Nøkler Speil Hårbørste 1 tyrkisk lire Hårstrikk Mascara Kajal Øyenbrynsblyant Lypsyl Paracet Kleenex Noen regnigner Pass (mitt og samboers) Lommebok Kamera Endret 25. juli 2008 av wkimsy
Nettepett Skrevet 28. juli 2008 #44 Skrevet 28. juli 2008 Nøkler Lommebok Busstabell En halvfull colaflaske Krem Lipsyl The Body shop "Face bace" Lipgloss en lipgloss til Kulepenner IKEA-blyant En rød sprittusj Grønn Dent Fishermans friend Allmanakk Pez-sukkertøy Nøkkelkort til jobben Hårstrikker Hårspenner Hårspray Mobilen Hårbørste Tyggis OB iPod En bok På tide å rydde opp kanskje???
Morea Skrevet 28. juli 2008 #45 Skrevet 28. juli 2008 Tror det er mye rart. Gikk rett fra ferie i utlandet til jobb. Men here we go: - Lommebok. - Nøkler i løsvekt da jeg har hatt håndtverker i leiligheten og måtte ta noen av nøklene av knippet. - solbriller - vanlige briller - elixia-kort - en liten voododukke (ikke spør) - pass - førerkort - adgangskortet på jobb - røykpakke - to drops tatt med fra et hotell i Frankrike, og jeg som ikke liker søtsaker - et oppbrukt flexikort (kaster det nå) "Poff" - endel Euro i løsvekt - rusk av ymse opprinnelse - solkrem - penn - enda en penn - digitalkamera - et par kvitteringer og en pantelapp - hengelås (til trening) - compeed Jeg har det klinisk ryddig hjemme og det motsatte i vesken.....
Wonders Skrevet 31. juli 2008 #46 Skrevet 31. juli 2008 ikke no, har byttet, men vet ikke til hvem ennå
LilleMy Skrevet 1. august 2008 #47 Skrevet 1. august 2008 I dag hadde jeg en veldig liten svart veske og i den lå det/ligger det; adg.kort jobben husnøkkel bilnøkkel lipliner lipgloss speil nesespray lommebok
Jane F. Skrevet 1. august 2008 #48 Skrevet 1. august 2008 Jeg har hovedsak bare en veske som jeg bruker til den er utslitt for så å kjøpe ny og der samler det seg opp mye rart. labello sun lipsyl tamponger bruilledin sårsalve (forbyggende mot herpesutbrudd) Vannflasken (0,7 bonaqua) nøkler job nøkler bil nøkler hus deodorant kam to/tre hårstrikk hårnåler to pakker tyggis¨ pudderdåse med speil ekstra truse ekstra sokker pengbok planlegger vinåpner (hmm det var der den var) og tilslutt to penner og jobb kniven.
Gjest Gjest_Nina90_* Skrevet 9. august 2008 #49 Skrevet 9. august 2008 Jeg har mye rart i vesken min: - Fisherman`s Friend Fresh Mint smak - Solbriller - Ei lita børste - Ei lita notatbok - Håndkrem fra Vaseline Intensive Care - Stimorol tyggis - Buss rute - Ei større notat bok for ideer (skriver) - Teori boka for førekortet som skal bli tatt i høst - Sminke veske med: bind,antibaktriell håndgele, qtips, våtserviet, mikrofiberklut til solbrillene, speil, nivea soft 50 ml, ting du skjærer bøyenbryn med,neglesaks, Nivea lip care caregloss & shine, Ice drops, Lypsyl alovera, antibaktirell pads, 2 ibux, 3 plaster. - mobil - planlegger/pengbok - 3 penner - en markerings tusj - ipod - kleenx
LilleMy Skrevet 13. august 2008 #50 Skrevet 13. august 2008 Lommebok mobil nesespray lipliner lipgloss speil bok (som skal sendes i morgen) kort (som skal sendes i morgen) solbriller penn visittkort
Gjest amu Skrevet 7. desember 2008 #52 Skrevet 7. desember 2008 Lypsyl Lipgloss Penner Teposer Tamponger Pastiller Bind Forsvarsspray Våtservietter Servietter Nøkler Busskort Kortmappe Liten pung til mynter Frimerke Kalender Kondomer Sigarettpapir Lighter Fyrstikker Regninger Salt og pepperposer Markeringstusj Skriveblokk Prøvepakninger av forskjellige kremer Håndkrem Paraply Smertestillende Hengelås Og masse lommerusk, tyggiser og pastiller som har falt ut av eksene, gamle kvitteringer, papir fra godteri ol. som ligger i bunnen. Det fyller seg jammen raskt opp med søppel ja...
Telys Skrevet 3. januar 2009 #53 Skrevet 3. januar 2009 ¤4 lippglosser ¤4 neglekakker ¤I-pod ¤Tamponger ¤Ibux ¤Idoform ¤klokke ¤Spray til desinfisering av hender,når det ikke er håndsåpe i nærheten ¤Tanntråd ¤Nettbank ting ¤Handsker ¤Lue ¤Nøkkler ¤ Busskårt ¤2 ringer ¤P-piller ¤MASSE kvitteringer ¤Tabeletter mot kvalme ¤Bussrutehefte ¤ Lommebok ¤Snus ¤Planleggingsbok Hehe,samler seg opp en del ting etterhvert
amyrlinn Skrevet 3. januar 2009 #54 Skrevet 3. januar 2009 *kosrtholder med kort i *kortene mine *mobilen *mobil lader *en kulepenn *en blokk *tamponger *mascara *rouge *lipsyl *en troika *et sjal *hansker *bleier *ipoden med høretelefoner *våtservietter *en flaske vann *snus *nøkler *lommebok med småpenger i *huen min *papirer fra litt av hvert *gamle kvitteringer og bussbiletter *repsils *ibux hmmm. er sikkert mer, men kommer ikke på det nå er en del som skal med ja!
The Kitten Skrevet 4. januar 2009 #55 Skrevet 4. januar 2009 Lommebok, busskort, studentbevis, et par hansker og nøkler.
Camilla.H Skrevet 26. januar 2012 #56 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Nøkler Lippgloss Kortholder Mobil Sminkepung Bleie Strømpebukse Hårstrikker Endret 26. januar 2012 av Camilla.H
GammelKaktus Skrevet 26. januar 2012 #58 Skrevet 26. januar 2012 I veska har jeg: - Kalender boka - Eos Lip balm - Penner (5 stk) - Mobil - Kortholder - Lommebok - Tyggi - Pastiller - En snickers
Virina Skrevet 26. januar 2012 #59 Skrevet 26. januar 2012 Skal vi seee...: - en mini-sminkepung - hårbørste - tamponger - lommebok - lepomade - et par votter - mobil - øretelefoner til mobilen - tyggis - and that's about it
Gjest Cessie Skrevet 26. januar 2012 #60 Skrevet 26. januar 2012 Har visst ikke så mye i veska mi... Lommebok 2 Kiwi-handlenett Bind/tamponger Lypsyl Kulepenn Nøkler Tom matboks ble nettopp overflyttet til oppvaskmaskinen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå