happyhappy Skrevet 18. juli 2008 #21 Skrevet 18. juli 2008 mobil lommebok speil lipgloss leppomade kalender penn tyggis drops nutrilett bar en porsjon cashewnøtter til mellommåltid (35g) nøkler kleenex solbriller hårstrikk neglefil ....og sikkert enda mer:-P
gattissima Skrevet 19. juli 2008 #22 Skrevet 19. juli 2008 Kjeeeedelig på jobb i dag, så fin tid for å rydde i vesken. Skal vi se.... Her er det: lommebok liten lommebok til mynter liten lommebok med ekstra nøkkel til bilen husnøkler 7 kulepenner notisbok 7.sans nettbank-kalkulator liten veske med ob og q-tips sminkepose lipgloss tyggegummi pinsett håndkrem paraply solbriller nøkler til postboks lottokuponger våtservietter neglefil røykpakke + masse gamle kvitteringer
Lise_ Skrevet 19. juli 2008 #23 Skrevet 19. juli 2008 (endret) haha alt for mye. men: -hårstrikk -små parfymeprøver -neglefil -lipgloss -lipsyl -gummistrikk -asanserviett -headset til mobil -mobil -kamera -nettbank-kortleser -servietter -små salt og pepper-poser -liten hudkrem -noen kvitteringer jeg ikke har kastet enda -lite speil -ifa -postit-lapper -sigarettpapir -mobilladr -husnøkler -curamed med sitron -øredobber -et par smykker smat noe dilldall -p-piller -lommebok -forstørrelsesglass -penn Endret 31. juli 2008 av Lise_
Gjest Raptuza Skrevet 19. juli 2008 #24 Skrevet 19. juli 2008 (endret) 2 kulepennar 1 7'ende sans -lommespeil -lebepomade Savex -håndkrem Ahava -av og til solkrem -solbriller -mobil -nøklane -lommeboka Endret 20. juli 2008 av Raptuza
estrella Skrevet 19. juli 2008 #25 Skrevet 19. juli 2008 Jeg bytter vesker i tide og utide, men i dagens veske befinner det seg: -smågodt og nutrilett sjokoladebar(lørdagsgodtet mitt idag, som ikke var så godt allikevel) -nøkler til hus og skap på jobb+samt engangskode til nettbanken -lommebok -p-piller -ei såkalt håndbok for ansatte(er riktignok kun kalender egentlig) -paraply -deodorant -busskort
Sluagh Skrevet 20. juli 2008 #26 Skrevet 20. juli 2008 Lommebok Penn 7nde sans oblater til bilen min en regning fra fjellinjen läkerol en pose extra tyggegummi en liten lommebok med euro(nettopp kommet hjem fra ferie) 7 hårstrikker en hårspenne liten l.a.m.b parfyme i.d. foundation lipgloss lypsyl wow, ikke så mye nå faktisk Byttet nettopp veske, kan ha noe med saken å gjøre gitt!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #27 Skrevet 20. juli 2008 Lommebok' En penn Almanakk Nøkler Speil Leppestift Det enkle er det beste;)
Gjest Prostit. Skrevet 20. juli 2008 #28 Skrevet 20. juli 2008 Masse sminke korsett strømpebånd kondom bh glidemiddel barberhøvvel ekstra stiletter hårbånd tom lommebok
~Shannon~ Skrevet 20. juli 2008 #29 Skrevet 20. juli 2008 Til vanlig drasser jeg rundt med full stelleveske, om jeg skulle være uten barn blir lista kort: *lommebok *lypsyl *mobil *nøkler *noe søtt tilfelle lavt blodsukker (det er mao ganske kjedelig å lete gjennom veska mi )
camilla* Skrevet 20. juli 2008 #30 Skrevet 20. juli 2008 lommebok mobil 2 penner kvitteringer lipgloss lepestift handsfree almanakk en gammel handleliste (kaster den nå..) nøkler
tineline Skrevet 21. juli 2008 #31 Skrevet 21. juli 2008 Jeg bytter veske etter antrekk, og liker ikke store vesker, så det begrenser seg: - Lommebok (men den er også en 7.sans, så den tar stor plass) - Mobil - Tetreolje - En eller annen lipgloss/lebestift/parfymeprøve som ligger igjen fra jeg var et eller annet sted (rydder aldri sammen kosmetikken) - En bok - Nøkkelknippe Jeg skulle alltid ønske at jeg hadde husket - en penn til å skrive i 7.sansen min med
Jigva Skrevet 21. juli 2008 #32 Skrevet 21. juli 2008 Min er ganske overfylt: Nøkler Mobil lommebok Sportstape håndkrem Benefiber boks Vaselin Mentholatum Lipgloss penner mp3 spiller solkrem en liten parfymeflaske nesespray munnspray truseinnlegg compeed litt sminke desinfiserende håndvask frisk og en liten mappe full av insovningstabletter smertestillende Imodium plaster Antihistaminer Tamponger av diverse slag
Gjest Gjest_Olga_* Skrevet 21. juli 2008 #33 Skrevet 21. juli 2008 Fiskepudding innpakket i servietter.
Gina T Skrevet 21. juli 2008 #34 Skrevet 21. juli 2008 I min veske nå: Mobil Lipgloss Smykke Klokke Kortholder Pengbok Nøkler Tyggis Kulepenner Papir Øredobber
Leanne Skrevet 22. juli 2008 #35 Skrevet 22. juli 2008 mobil lommebok lipgloss tyggis blodsukker måleapparat insulin penn, sprøytespisser druesukker tabletter new energi sjokolade i farta nøtter med rosiner et lite førstehjelpsskrin som inneholder: prinsesseplaster og spidermanplaster renseservietter sterile kompress bandasje ibux og naproxen et par ekstra linser
Gjest Bolledeig Skrevet 22. juli 2008 #36 Skrevet 22. juli 2008 Dette faller i mine øyne i kategorien telletråd, og flyttes til ordleker Bolledeig (mod)
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #37 Skrevet 22. juli 2008 Har alltid: Mobil Lommebok Lepomade Lippgloss Nøkler Tyggis Håndkrem Ibux/Paracett Mp3 spiller Tamponger Litt sminke Plaster Avtalebok
trulta_ Skrevet 23. juli 2008 #38 Skrevet 23. juli 2008 I min veske for øyeblikket: Mobil Eple Nistemat Røyk en hobby sjokolade solariumssolbriller solbriller pengbok Nøkler til jobbene mine håndkrem Bilnøkler kleenex lighter x2 Nesespray lipgloss x2 mp3 spiller tender care dent eske tyggis enda ei lighter hårstrikk en kaffi ting som skal blandes med vann Dagbladet penn Min 7.sans Mintdrops - ikke spes gode liten toalettmappe med bind,neglefil,truseinnlegg,smertestillende og hårnåler. et lite speil sukker pose - både kvit og brun sukker fotlenke øredobber Det var det hele, syns listen ble lang, jeg har ei lita veske. Rart hva en kan putte oppi, den går ikke igjen nå, men skal jo spise opp maten i dag.
Sagittarius Skrevet 23. juli 2008 #39 Skrevet 23. juli 2008 for øyeblikket rommer min veske: nøkler til hus/jobb bilnøkler piller mot kvalme lommebok filofax mobiltelefon neglfil lighter x2 røyk av type lucky strike mobillader mocca snus håndkrem vaselin thats it
Gjest Gitte Skrevet 23. juli 2008 #40 Skrevet 23. juli 2008 2 Lipgloss Mascara Øyenskygge Nøkler Flaske med iste Bodylotion 2 røykpakker Lommebok 2 mobiler Nøkkelkort til jobben Solbriller Digitalkamera Matpakke Oblater til bilen Golfhanske 5-6 servietter Hårstrikker Lebepomade Plaster 3 lightere Gamle kinobilletter Tyggis Tom pose Läkerol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå