Agurk Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 (endret) Her samler det seg mye rart gitt... -håndkrem -Ipod -økologisk peanøttsmør -eple -div.lipglosser -en boks jeg har puttet mandler i -Dior solbriller -pilotbriller -clutchveske -kamera -hårspray -lommebok -OB -nøkler -noen løse perler fra et ødelagt armbånd -50 øringer -tyggummi Endret 17. juli 2008 av Agurk
The Kitten Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Her samler det seg mye rart gitt... -håndkrem -Ipod -økologisk peanøttsmør -eple -div.lipglosser -en boks jeg har puttet mandler i -Dior solbriller -pilotbriller -clutchveske -kamera -hårspray -lommebok -OB -nøkler -noen løse perler fra et ødelagt armbånd -50 øringer -tyggummi Mobiltelefonen min. Lommeboken min. Lipgloss. Tyggegummi. Busskort. Inngangskort til jobb. Kodebrikke til jobb. Hilsen The Kitten :banantroll:
LilleBille Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Alt mulig - fra tannstikkere til tommestokk og skrutrekker.
^^Sunny^^ Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 hmmm. Det er vel noe sånn som : lipgloss mobil lommebok som regel et par hårstrikker almanakk kulepenn solbriller ob tyggegummi nøkler
Gjest Purple Haze Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Min veske inneholder: Lommebok Nøkler Mobil 7. sans Lipgloss Ibux
Skade Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Oi... Hvor skal jeg starte... Lommebok Årsplanlegger Lipgloss/Lypsyl Boller med sjokoladebiter timeliste Inngangskort til jobb Hårstrikker rengjøringsspray til mobilen Papirlapper Brev Løsnegler Tyggis Blad Aviser +++++ masse rot jeg ikke vet hva er...
Olive Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Min blir heldigvis ikke sååå full, siden jeg har fryktlig mange vesker og bytter ofte. I dagens ligger det: - Ca. 7 forskjellige typer glosser, leppestifter og leppepomader. - Håndkrem. - Papirlommetørkler - Lommebok - Nøkler - Ansattkort - Et armbånd - En vannflaske - Solbriller i etui - Mp3 - Fire pakker tyggis - Småpenger - Plaster - Ibux - OB - Mobil - En bok Oi!!! Det var ganske mye likevel
angeleyes Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Vanligvis inneholder vesken min: - en bok - lommebok - mobil - småpenger - mp3-spiller - nøkler - lipgloss - penn
Gjest Gl@mB@be Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Min inneholder: - lommebok - mobil - nøkler - iPod - håndkrem - lipgloss - leppomade - speil - penn - hårbørste - strikk - en flaske vann Og veska mi er ikke særlig stor!!
AuroraStar Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Jeg prøver å rydde i vesken en gang i blant, men det er utrolig hva som kan samle seg der Standarden er vel noe sånt: lommebok mobil nøkkelknippe hårstrikk hårspenne forskjellige lipglosser, leppestifter og leppepomader filofax bok avis/blad vannflaske halspastill/tyggis id-kort til jobb håndkrem i-pod et par penner ibux truseinnlegg/ob papirlommetørklær sminkepung Utrolig hvor mye man føler man trenger!
Gjest Oxford Skrevet 17. juli 2008 #11 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har bare det (aller) mest nødvendige i min: Tyggegummi. Mobiltelefon. Diverse nøkler. Penger og bankkort.
Gina T Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Min inneholder: Penger og bankkort Ipod Mobil Lipgloss Penner Solbriller Nøkler Hårstrikk + vannflaske når jeg husker det Endret 18. juli 2008 av GinaTricot
Gjest Pupsilure Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 Vesken min er alltid kjemperotete. Jeg slenger ofte oppi et par ekstra hårstrikker, lipgloss, ob, kulepenn, sånn i tilfelle. Resultatet etterhvert blir altfor mange av hver ting, og mye rot. Jeg har derfor puttet alle slike ting i en liten toalettmappe, som jeg alltid passer på å ha med meg i veska. I den er det: Tyggis Lipgloss med farge Leppomade Tampong Kulepenn Hårstrikk Hårspenne Nesespray Clear-eyes Litt småpenger Halspastiller Smertestillende Kleenex Oppdaget nå at den trenger en opprydning den og. Der var søppel, og flere av hver ting. Bortsett fra den mappen, har jeg spritservietter, lommebok, nøkler, et perlekjede, solkrem, filofax, solbriller, og endel gamle kvitteringer, tyggispapir o.l.
Gjest Kei Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 Ingenting! Jeg får meg ikke til å bruke veske, uansett hvor praktisk det er Jeg fikk beskjed fra storesøsteren min en gang at jeg rett og slett ikke er en kvinne siden jeg ikke har veske. Så enten fikk jeg bytte side eller så fikk jeg skaffe meg en
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 18. juli 2008 #15 Skrevet 18. juli 2008 Lommebok Nøkler iPod Mobil fire forskjellige lysyler lipgloss tamponger tyggis sminkepung håndkrem vannflaske eple solbriller penn hårstrikk hårspenne speil kortholder
Marikke Skrevet 18. juli 2008 #16 Skrevet 18. juli 2008 *Gå og se* Lommebok smartphone nøkler minnepinne pusseklut til brillene leppomade lebestift solbriller adgangskort til jobben tyggegummi halspastiller neglfil håndkrem nesespray concealer kleenex busskort handsfree til telefonen eurax kamera kulepenn 'And don't get me started' på innholdet i lommeboka...
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 Oj, jeg bruker nesten aldri veske hehe, men de få gangene jeg gjør det så er det hvis jeg skal bort/ut så da inneholder den som oftest: -mobil -kortholder -sminke Ja, det var vel faktisk det hehe..
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #18 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har i min veske: *Sminkepung *Lesebriller *Lommebok *Myntpung *Lipgloss *Strikker *Hårspenner *Kalender/avtalebok med penn *Snus *Appelsinjuice *Remulade (!) *Inngangskort til jobben *Bok *Giga nøkkelknippe *Rosebud *Mobil *Div "to do/to buy" lapper *Håndkrem *Kokkoslotion *Neglefil *Gamle kvitteringer *Tyggis *En pose knapper (til hva??) *Diverse andre rariteter og rusk Har jeg virkelig plass til alt dette i veska mi? Jepp..er jo helt utrolig når jeg ser det nå...har ikke stor veske heller!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #19 Skrevet 18. juli 2008 OH! Hadde en pepperspray med farge også gitt!
Blåbæret Skrevet 18. juli 2008 #20 Skrevet 18. juli 2008 I veska mi er der for øyeblikket: - solkrem - nøkkler - solbriller - klenex - sminke - lighter (aner ikke hva den gjør der) - parfyme - Ultralyd dvd - Mobiltelefon - lommebok - vannflaske - bok - halsbranntabeletter og masse boss. Gammelt sjokoladepapir, kviteringer og noe som kan ligne på bussbilett. Tror det er på tide og rydde litt oppi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå