Gjest Shivara Skrevet 16. juli 2008 #1 Del Skrevet 16. juli 2008 Nå håper jeg noen av dere profesjonelle shoppere kan hjelpe meg. Skal i bryllup i slutten av august, og er helt i beit for noe å ha på meg. Har prøvd å se litt rundt på nett, men syns det er mest kjoler for sylslanke damer på 18, og lite som ser fornuftig ut på meg som har passert 35 og må ha størrelse 42. Aner virkelig ikke hvor jeg skal lete for å finne noe enkelt, klassisk og ikke så himla dyrt. Noen som kan foreslå noen bra nettbutikker i inn- og utland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Del Skrevet 16. juli 2008 Sett på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #3 Del Skrevet 17. juli 2008 Coast er visst anbefalt i en annen tråd her et el annet sted. Link - Coast Jeg har samme problemet, men må ha kjole i str 48.. Har ikke peil på hvor de kan selge d i Oslo som ikke koster skjorta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 17. juli 2008 #4 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har sett noen fine kjoler på finn.no... Modellene er ikke så tynne på denne nettsiden her.. synes det var mange fine kjoler her... Spesielt Jaqueline Lenger ned på siden, var det noen enkle brudekjoler... Vet jo ikke hva du liker men denne var nydelig og denne her.. Den øverste her likte jeg også.... Mange fine på diva x også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #5 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har sett noen fine kjoler på finn.no... Modellene er ikke så tynne på denne nettsiden her.. synes det var mange fine kjoler her... Spesielt Jaqueline Lenger ned på siden, var det noen enkle brudekjoler... Vet jo ikke hva du liker men denne var nydelig og denne her.. Den øverste her likte jeg også.... Mange fine på diva x også.... Flotte kjoler, men før tråden sporer av: Hun er gjest, og ikke brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 17. juli 2008 #6 Del Skrevet 17. juli 2008 Flotte kjoler, men før tråden sporer av: Hun er gjest, og ikke brud hehe åja... jeg er nok litt trøtt her... Kanskje hun finner noen festkjoler inne hos de nettbutikkene her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå