Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så koselig at dere har vært innom dagboka mi. :nigo:

Beib. Her går det mest i eksamensforberedelser og jobb, så intet spennende. Jeg har det fint da, og det går bra. :)

Ingen spennende reiseplaner foreløpig, men kanskje jeg tar meg en tur til Brasil til høsten. Hvis venninna mi skal være der da, men det vet jeg ikke før om noen uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 til, matematikk, fransk og biologi. Jeg gruer meg til biologien. For det er så utrolig masse å pugge! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Biologi er morsomt, men det er mye å huske!

Brasil høres helt utrolig spennende ut, jeg kunne virkelig godt tenke meg å dra dit :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg har lyst til å prøve pole dancing! Ei venninne av meg driver med det, og sier det kjempegod trening. Det ser jo så gøy ut også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres gøy ut! Kan tenke meg at det er god trening for hele kroppen. Man vrir og vrikker seg ganske mye. Det er jo nesten akrobatikk rundt stangen ;)

Det er nok oppstrammende både her og der. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskole. :)

De har kurs som begynner den 23. mai, men jeg venter til høsten. For det første fordi det er midt i eksamensinnspurten, og dessuten så er reiser jeg til Tyrkia den 15. juni. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Lykke til med eksamene! Håper det går fint :) Biologien er da grei? Som biolog forventer man korte og presise svar! Trenger ikke å skrive så mye synsing :nigo: Skal snart ha psykoligi eksamen og må kunne teorien til den ene og den andre. Er mye lettere når man kan skrive at slik er det! og ikke at han ene mente slik, mens den andre slik, begge har riktig, men litt feil også osv. Stress! Savner biologi <3

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamene! Håper det går fint :) Biologien er da grei? Som biolog forventer man korte og presise svar! Trenger ikke å skrive så mye synsing :nigo: Skal snart ha psykoligi eksamen og må kunne teorien til den ene og den andre. Er mye lettere når man kan skrive at slik er det! og ikke at han ene mente slik, mens den andre slik, begge har riktig, men litt feil også osv. Stress! Savner biologi <3

:helen: Er muntlig noe som er veldig greit, for da får man av og til litt hjelp på veien. I tillegg kan man rette opp i egne feil om man oppdager dem underveis. :)

Lykke til med psykologieksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hallo: alle sammen :)

Jeg hadde en kjempefin 17. mai. Tok det ganske rolig, og det var veldig deilig. Var til byen og så på toget sammen med mine foreldre. Så tok vi oss et glass hvitvin, og deretter dro vi hjem. På kvelden hadde vi biff med fløtegratinerte poteter og rødvin til. :sikle:

I går var jeg på jobb, og det kom kunder inn som sa så fint. "Det er nydelig vær ute." Ja, jeg skjønner jo det når du kommer inn i shorts og t-skjorte. :klaske:

På kvelden i går var jeg hos ei venninne og så Grand Prix. Vet ikke helt hva jeg synes om vinnerbidraget. Hun var jo søt og flink, men jeg husker ingenting av sangen.

Så lurer jeg på hva Margareth mener med "I feed you my love." Tror dere hun mener:

A: At hun mater kjærlighet (som i det abstrakte begrepet kjærlighet)

B: At hun mater kjæresten sin

C: At hun har kuttet kjæresten sin i småbiter og forer ham til andre

Sistnevnte er jo ganske groteskt, men jeg liker den tolkningen best.

I dag har jeg lest til eksamen, og det har faktisk vært ganske gøy. :fnise: Særlig siden jeg har gjort det ute i sola og blitt brun. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin
:klo: Kanskje hun har sett et program om sånne matere vet du, så et sånt fra usa en gang. Folk som matet kjærestene sine så de skulle bli størst mulig... :klo:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...