Gjest Caitlin Skrevet 21. november 2011 #7341 Del Skrevet 21. november 2011 Åh, Paris da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. november 2011 #7342 Del Skrevet 21. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. november 2011 Forfatter #7343 Del Skrevet 21. november 2011 Det var veldig herlig i Paris, men også ganske slitsomt. Vi hadde program hele dagen fra klokken 7 om morningen, da toget vårt gikk. Etter at vi hadde sjekket inn på hotellet, gikk vi først til en gravplass. (Les, vi stoppet hver femtiende meter, for å høre om ett eller annet.) Det er gravplassen hvor bl.a Oscar Wilde og Edith Piaf er gravlagt. Der var vi i over en time. Ikke spør hvordan man kan være så lenge på en gravplass, men vi klarte da det. Etter å ha spist formiddagsmat på en kafé, gjorde vi noe, men jeg husker ikke hva. Men på kvelden var vi på teater. Vi så et absurd teaterstykke, som jeg ikke skjønte noe av. D.v.s jeg skjønte hva de sa, men ikke selve stykket, for det var ingen sammenheng i det. Etter middag på hotellet, hadde jeg og en annen massasjekveld. Så var det noen som gikk ut, og noen som ble igjen på hotellet, jeg ble igjen. Dag 2 var vi i jødekvartalet, som var like ved der vi bodde. Så spiste vi formiddagsmat på Paris sin eldste restaurant. Vi fikk en salat til forrett, med bl.a parmesanost og honningmelon. Til hovedrett hadde jeg biff med solbærsaus og potetmos, og til dessert hadde de creme brulée. Etter å ha spist, var vi på Muse D'Orsay, som var ganske artig. Vi var ogå i en kirke, men akkurat nå står det stille for meg hva den het. Søndagen hadde vi fri. Da var jeg og noen andre og så Twilight om morningen, dvs, jeg sov gjennom halve filmen. Deretter tittet vi i julebodene på Champs Elycee, og tok pariserhjul. Så spiste vi falafel i jødekvartalet, og det var forresten et helvete for en folkemengdehater som meg å oppholde seg i det området en søndag. I og med sabbathen er om lørdagen, er jo alt åpent om søndagen, og det tiltrekker seg alle mennesker i de nærliggende områdene. Hun ene var uheldig, og mistet bankkortet sitt. D.v.s minibanken kidnappet det. Så det var kjedelig, men det ordner seg. Ellers har jeg, som nevnt shoppet to kjoler. Kan forsøke å finne bilde som ligner. De er veldig fine, men ikke noe spesielle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. november 2011 #7344 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg syns det høres så spennende ut TK, du er virkelig heldig som får oppleve så mye og reise så mye Vil gjerne se ligne-bilde av kjolene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. november 2011 #7345 Del Skrevet 21. november 2011 Høres ut som en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. november 2011 #7346 Del Skrevet 21. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. november 2011 #7347 Del Skrevet 22. november 2011 For ei helg!! Hørtes utrolig kjekt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. november 2011 Forfatter #7348 Del Skrevet 22. november 2011 Det var veldig kjek, men jeg finner ikke bilder av kjolene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. november 2011 #7349 Del Skrevet 22. november 2011 Da foreslår jeg at du tegner dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. november 2011 #7350 Del Skrevet 22. november 2011 Og når du blit lei av å tegne kjoler, kan du få lov til å tegne noen uten kjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. november 2011 #7351 Del Skrevet 22. november 2011 Nei, bare tegne kjolene du kjøpte du TK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. november 2011 #7352 Del Skrevet 22. november 2011 Nei, bare tegne kjolene du kjøpte du TK. Ska vi lekesloss?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. november 2011 #7353 Del Skrevet 23. november 2011 på kg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. november 2011 Forfatter #7354 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg har ikke tid til å lekesloss nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. november 2011 #7355 Del Skrevet 23. november 2011 Men tegne har du tid til, hvis ikke får du ta deg tid!! Har Mia slettet boken sin igjen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. november 2011 Forfatter #7356 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg har ikke sett etter den, jeg kan lete nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. november 2011 #7357 Del Skrevet 23. november 2011 Kanskje hun lager en ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 23. november 2011 #7358 Del Skrevet 23. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. november 2011 Forfatter #7359 Del Skrevet 23. november 2011 Hva ler du av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. november 2011 #7360 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg har brukt nytt skyllemiddel i dag, ble nesten rar lukt på stua av det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå