Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg ville reist hjem til jul, men det er fordi jeg er et tradisjonsmenneske. :jepp:

Du får helt sikkert venner, så snill og god som du er! :strix:

:helen: Det er veldig pent sagt. :klemmer:

Jeg kommer til å reise hjem i juleferien, men vet ikke om jeg vil feire jul. Så da tenker jeg at det er mulig å reise hjem til nyttår istedenfor. Spørsmålet er bare hva jeg skal gjøre på i Frankrike i mellomtiden. :klo: Vil liksom ikke være helt alene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo "feire" med venner her i Norge hvis du ikke vil feire tradisjonell jul?

Det kan jeg, men alle vennene mine skal feire tradisjonel jul med familien sin. Til og med min buddhistiske og min muslimske venninne skal feire tradisjonel jul. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det frister faktisk. :nigo:

Spurte mine foreldre om de ble skuffet hvis jeg ikke kom hjem for å feire jul. De ble ikke det men min bestemor kommer til å bli skuffet. For da får ikke hun lage julemiddag til oss. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Caitlin

Når vi først er inne på det der med jul så vil jeg ikke ha ribbe i år :sjenert: Jeg syns den er så feit og fæl og det er egentlig bare mammas saus og tilbehøret som er godt :sjenert:

Men vi kan jo ikke ha kalkun/kylling heller, for det er fast tradisjon på nyttårsaften :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinnekjøtt :sikle:

Blir kanskje litt annen jul med oss også, bror min skal til dama, så kanskje jeg og foreldrene mine skal ferie med tante og en eller to sønner. Jeg syns det er kjekt å være med familien.

Syns det var trist når mamma og pappa var i Thailand, det var nesten litt skuffende, men at pappa var borte annen hver jul når jeg var lita, gjorde ingenting :fnise: Han hadde jo ikke valg.

Måtte :fnise: av historien på forrige side. Ikke greit å si noe på et annet språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...