Gjest Ulva35 Skrevet 12. november 2009 #501 Del Skrevet 12. november 2009 Spent på hvordan det gikk jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. november 2009 #502 Del Skrevet 12. november 2009 Kitten! Hvordan gikk det i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. november 2009 Forfatter #503 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg hadde tenkt å oppdatere dere i går, men kg hang seg opp. Jeg tror eksamen gikk bra. Føler i alle fall at jeg fikk svart på alle spørsmålene. Hvem var det som spurte hva jeg hadde eksamen i? Hmm, skal jeg bla tilbake for å sjekke? :klø: Nei det gidder jeg ikke. Jeg hadde eksamen i demokrati og demokratisering. Jeg kommer tilbake og skriver mer senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. november 2009 #504 Del Skrevet 13. november 2009 :blåse: Håper du får en knallfin bursdag kattungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. november 2009 Forfatter #505 Del Skrevet 13. november 2009 :blåse: Håper du får en knallfin bursdag kattungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. november 2009 Forfatter #506 Del Skrevet 13. november 2009 I dag har vært en veldig bra dag. Jeg unnet meg selv en lang morgen med kroppspleie i dag. Jeg skrubbet hele kroppen med en blanding av olivenolje og sukker. Det har jeg aldri prøvd før, og jeg ble strålende fornøyd med resultatet. Jeg synes faktisk det virket mye bedre enn slike dyre bodyscruber som man får kjøpt på f.eks The Body Shop. Jeg tok også ansiktsmaske, og kuret håret mitt med olivenolje. På formiddagen gikk jeg en tur, siden det visstnok var siste sjanse til å gå en tur mens det er opplett på en lang tid. I ettermiddag var min mor og jeg på restuarant og spiste middag. Jeg spiste fjellørret. Den var veldig god. Til dessert har vi kjøpt brownies fra Godt Brød med oss hjem. Min far stakkar får ikke sett meg noe særlig i dag. Han skal på julebord i kveld, men i ettermiddag måtte han til Oslo for å hente passet sitt på den indiske ambassaden. Han sendte inn søknad om visum for over en måned siden. Han trenger det fordi han skal på forretningsreise dit, noe han har vært mange ganger før. Søknaden er i grunnen bare en formsak. I går ringte han (dvs i går kom han endelig gjennom på telefon). Han etterlyste et brev de skulle ha sendt ham. Det hadde de fått, men de åpner jo ikke posten samme dag som de mottar den må vite. Siden han blir vekke i hele dag fikk jeg mine i går kveld. Jeg fikk en ny morgenkåpe av min bror. Den er rosa, laget av fleece (men er ikke veldig tykk) og var veldig myk og god. Av mine foreldre fikk jeg nytt nattøy, litt undertøy og nye støvletter. Støvlettene var veldig fine, og skikkelig gode å gå i. Jeg har også nye klær for noen av pengene jeg fikk av min farmor og onkel. Jeg har kjøpt en ny bukse og en sølvfarget bolero med glitter. I kveld skal jeg bare slappe av med X-factor. Ha en fin kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2009 #507 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Tar du imot en gratulasjon på etterskudd? :bursdag: :bursdag: :blåse: :blåse: :blåse: :bursdag: Endret 14. november 2009 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. november 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 14. november 2009 Tar du imot en gratulasjon på etterskudd? :bursdag: :bursdag: :blåse: :blåse: :blåse: :bursdag: Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november 2009 #509 Del Skrevet 14. november 2009 Bare hyggelig vesle pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. november 2009 Forfatter #510 Del Skrevet 15. november 2009 Bare hyggelig vesle pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. november 2009 #511 Del Skrevet 15. november 2009 kattungen Høres ut som du har hatt en fin bursdag og fått fine gaver Olivenolje og sukker Høres ut som en skikkelig kliss spør du meg Men hvorfor ikke. Jeg bruker olivenolje som ansiktskrem og synes det er bedre enn de kremene som lover alt mulig. Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. november 2009 Forfatter #512 Del Skrevet 15. november 2009 I dag har jeg gått en lang tur i . Det var veldig deilig. Jeg har også lest i "My Sisters Keeper" av Jodi Picoult. Det er en veldig bra bok som jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg har allerede sendt en e-post til min bror og sagt at jeg ønsker meg to andre bøker av henne til jul. "Change of Heart" og "Handle With Care." Jeg har også sett på Home and Away på youtube og gjort litt spansk. Nå skal jeg se litt på fjernsyn og slappe av med kg. Ha en fin kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. november 2009 #513 Del Skrevet 15. november 2009 For en fin bursdag du hadde, Kitten Fine gaver du fikk. Sukker og olivenolje ja, mange slike skrubber kan være ganske så dyre. Skulle ønske jeg var litt flinkerer til å bruke skrubb, men jeg har filet føttene i dag. Hvordan så støvlettene dine ut? Jeg har lyst på nye, lyst på noen uten hæl. Så ett par på DNA men det var bare 40 og 41 igjen, og det blir litt stort. Lurer på om jeg skal ta meg en liten bytur på lørdag. Men støvletter er meget vanskelig å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. november 2009 #514 Del Skrevet 16. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. november 2009 Forfatter #515 Del Skrevet 17. november 2009 Støvlettene så slik ut: støvlettermine er svarte da. Olivenolje og sukker var veldig effektivt som bodyscrub, og det ble ikke så mye søl som man kanskje kan forvente. Her er det litt og litt om hverandre i dag. Jeg skal treffe en venninne i ettermiddag og ta en Jeg har ikke sett henne på ganske lenge, så det gleder jeg meg til. Ellers begynner jeg å bli beskyret for en annen venninne. Hun sier hun sliter veldig for tiden, men hun vil ikke si hva som har skjedd. Jeg har forståelse for at hun ikke vil si det til meg, men problemet er at hun ikke vil si det til noen. Det virker som hun tror det er nok å si at hun sliter, og så kommer alt til å ordne seg selv på et vis. Jeg håper alt ordner seg for henne snart. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. november 2009 #516 Del Skrevet 19. november 2009 Uff da, håper det ordner seg for venninen din. Dumt at hun ikke vil si det til noen, det kunne nok ha hjulpet henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 19. november 2009 #517 Del Skrevet 19. november 2009 The Kitten Håper venninnen din åpner seg for noen, for det er ikke bra å holde ting inni seg. Støvlettene dine var knallfine Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. november 2009 Forfatter #518 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Her har det i hele dag. Jeg har gjort lest pensum og vært på kg. Jeg håper også det ordner seg for venninnen min. Nå har hun sluttet på spanskkurset som vi hadde avtalt å ta sammen. Jeg er litt irritert på henne for det, for hun sendte bare melding og sa "hei jeg har sluttet på spansken håper du forstår." Hvordan kan jeg forstå uten å få en forklaring? :klø: for komplimenter for støvlettene. Ha en fin kveld alle sammen. Endret 19. november 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. november 2009 #519 Del Skrevet 20. november 2009 Håper du forstår uten å få forklaring, sorry men jeg bare må Hvordan skal du forstå noe du ikke får vite. Ha en super dag, Kitten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. november 2009 #520 Del Skrevet 20. november 2009 Innom for å ønske deg en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå