mia83 Skrevet 16. april 2010 #4781 Del Skrevet 16. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 17. april 2010 #4782 Del Skrevet 17. april 2010 Håper du har en fin helg Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. april 2010 #4783 Del Skrevet 17. april 2010 Det håper jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2010 #4784 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Heia Kitten! Har du hatt en fin helg? Vi feiret bursdagen til sambo i går, og vi var å spiste biff. Fantastisk for sambo Jeg spiste blåskjell, og det var rett og slett helt nyyydelig jeg håper jeg kommer meg ned til Bergen den 27. Dumme asken. Endret 18. april 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. april 2010 #4785 Del Skrevet 18. april 2010 Blåskjell? Er det godt? Hvor gammel ble din sambo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2010 #4786 Del Skrevet 18. april 2010 Blåskjell er nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. april 2010 #4787 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg liker ikke blåskjell Hatt en fin helg? Jeg elsker biff, og når jeg så sambo din hadde spist det, så fikk jeg så lyst til å spise på bighorne steakhouse! Men der er det fryktelig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. april 2010 #4788 Del Skrevet 18. april 2010 Men de har kjempegod mat der! Var på Big Horn på Aker Brygge for noen år siden. I går spiste vi wok med indrefilet av svin. Kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4789 Del Skrevet 18. april 2010 alle sammen! Jeg har hatt en fin helg. I går var jeg på jobb, det var ganske stille og rolig for å være lørdag. Kom en mann inn som helt seriøst mente jeg skulle vite hvilken størrelse hans treåring brukte i sko. Denne treåringen var ikke med, så det var umulig for meg å vite det. Jeg prøvde å forklare at det varierte fra treåring til treåring hvilken størrelse de brukte, men da ville han bare ha sko i størrelse 30. Det var ikke lett å forklare ham at det ble for stort. Han synes visst det ble et fint og rundt tall. I dag har det :snø: her. Heldigvis ble det ikke liggende da. Mamma og jeg har tatt solarium, så vi har blitt brun. Jeg har smakt blåskjell, kan ikke påstå at det var nydelig, men helt klart spiselig. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ I kveld skulle jeg egentlig på kino med ei venninne. Dvs hun skulle høre med en annen venninne av oss (som er her kun i helgen) om hun også ville være med, så skulle hun komme tilbake til meg. Hvis hun andre ikke kunne, så skulle vi gå uansett. Jeg har ikke hørt noe ennå, så jeg regner med det ikke blir noe av. Dessuten så gidder jeg ikke nå, for det er så surt ute. Det kan være hun tenker jeg skal gi henne en lyd, for hun har blitt veldig opptatt av at man skal ta kontakt annenhver gang. Det virker nesten som om hun blir lei seg om hun må ta kontakt to ganger på rad. Selvfølgelig skal man bytte på å ta kontakt, men å ha et strikt annenhver-gang-regime blir slitsomt for begge parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. april 2010 #4790 Del Skrevet 18. april 2010 Ja det høres litt slitsomt ut.. hva skulle dere se da? Jeg har lyst til å se Clash of the Titans eller hva den heter.. Tror og jeg må ta oss en tur på kino en kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4791 Del Skrevet 18. april 2010 Vi skulle egentlig se "An Education." Skal heller kose med med Sex og singelliv i kveld. Ei venninne har vært så snill og låne meg hele boksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. april 2010 #4792 Del Skrevet 18. april 2010 Det har jeg faktisk aldri sett. Er det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. april 2010 #4793 Del Skrevet 18. april 2010 Det har jeg faktisk aldri sett. Er det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2010 #4794 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg og sambo så Clash of the titans i går vi, den var da ja.. sånn.. helt ok? Ikke en terningkast 1 som jeg så i avisa her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4795 Del Skrevet 18. april 2010 Du trenger ikke spørre to ganger, fikk det med meg første gang. Har aldri sett det selv, skal se første episode i kveld. Noen venninner skryter veldig av det da, så jeg har høye forhåpninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2010 #4796 Del Skrevet 18. april 2010 Ikke sett sex and the city?! Dere tuller nå vel, eller har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4797 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg tuller ikke. Har sett filmen da, hvis det får deg til å slappe litt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2010 #4798 Del Skrevet 18. april 2010 Er helt cool jeg da Trodde det var noe alle hadde sett? :klø: Det er ganske bra, men man får liksom sånn "godfølelse" av å se serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4799 Del Skrevet 18. april 2010 Mia og jeg er spesielle. Det er derfor vi aldri har sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2010 #4800 Del Skrevet 18. april 2010 Ja, dere er unike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå