Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Hvor i all verden er de private meldingene? Finner dem ikke igjen, og da får jeg jo ikke overført noe penger til deg.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Trulta: Jeg skal prøve yoga en gang til da, eller to. Så får vi se om jeg liker det bedre når jeg ikke blir svimmel. :jepp:

Mia: Jeg aner ikke hvor de private meldingene er? :klø:

Skal vi :lete: etter dem? Hvis ikke så kan jeg sende kontonummeret mitt over facebook. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Piffy. :hug:

Jeg skulle akkurat til å gå inn i dagboken din og legge igjen et spor. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg prøvd en ny treningform. Altså,den er ikke ny, men ny for meg. Figur heter den, og man trener både kondisjon og styrke av mage, rygg og rumpe (eller setet som det heter treningsmessig) er veldig fornøyd. :hoppe:

Skal trene pilates senere, litt mye med to treningsøkter på en og samme dag kanskje, men det får heller bare gå. :jepp:

I morgen skal jeg jobbe, det blir nok greit, men det er den store trygdedagen! Da får folk trygd og de kommer med 1000-lappene sine som ikke går inn i cashguarden vår før på forsøk nummer 100. :dåne:

Pappa er jo i Kina, og mamma fortalte i dag at: "Din far har nettopp funnet ut at han kommer hjem søndag kveld og ikke mandag formiddag, som han egentlig trodde." :klaske: Av og til er det et under at det går bra med ham på reise. Mamma blir helt oppgitt. :fnise:

Ellers: Jeg tenkte å sende påskekort til dere, hvis dere vil ha da. :sjenert:

Det kan jo bli en fin tradisjon. :jepp:

Ha en fin dag alle sammen. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta: Jeg skal prøve yoga en gang til da, eller to. Så får vi se om jeg liker det bedre når jeg ikke blir svimmel. :jepp:

Mia: Jeg aner ikke hvor de private meldingene er? :klø:

Skal vi :lete: etter dem? Hvis ikke så kan jeg sende kontonummeret mitt over facebook. :opplyser:

Send kontonr ditt over Facebook du!! :jepp:

Påskekort hadde vært kjempekoselig! Er med på den tradisjonen jeg ja! Fler som blir med?

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send kontonr ditt over Facebook du!! :jepp:

Påskekort hadde vært kjempekoselig! Er med på den tradisjonen jeg ja! Fler som blir med?

Kontonummer er sendt. :opplyser:

Så flott at du vil være med på den tradisjonen! :strix:

Håper flere blir med, kanskje Bahia ville vært med hvis hun hadde vært på kg. Nå får hun jo ikke med seg noen ting. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Innom med en liten hilsen! Skal si faren din reiser mye, The Kitten. ;) Jeg avskyr fly og flyplasser såpass mye at jeg er sjeleglad jeg ikke kommer til å ha en reisejobb. Er ille nok de få gangene i året man flyr for å dra på ferie, kurs og slike ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, sovnet litt på sofaen. Søndager er herlige sløvedager de gangene jeg ikke trener :)

Hvordan har din helg vært, Kitten? Håper du har koset deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Innom med en liten hilsen! Skal si faren din reiser mye, The Kitten. ;) Jeg avskyr fly og flyplasser såpass mye at jeg er sjeleglad jeg ikke kommer til å ha en reisejobb. Er ille nok de få gangene i året man flyr for å dra på ferie, kurs og slike ting. :)

Hei, Teriyaki! :)

Ja, han reiser mye, men han liker det da. :) Jeg er også glad i det, med unntak av ventingen på flyplasser, men det er jo en del av reiseopplevelsen det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sovnet litt på sofaen. Søndager er herlige sløvedager de gangene jeg ikke trener :)

Hvordan har din helg vært, Kitten? Håper du har koset deg! :hug:

Hei, *Appifany* :)

Helgen min har vært fin. :) Lørdag var jeg på jobb, og der var det masse å gjøre. Det var kjempekjekt, jeg trives når det er travelt. Blir sliten når det er lite å gjøre. :jepp:

I dag har jeg gått en tur, sett Gossip Girl og tatt meg et bad. Det var herlig. :nigo:

I morgen skal jeg ta en helsesjekk på treningssenteret. Da får jeg svar på:

Muskulatur i kg

Fettmasse i kg og prosent

Fordeling av muskulatur

Visceralt fett (bukfett)

Idealvekt

Hvileforbrenning

Kroppsbalanse

Vannmengde

Er mest av nysgjerrighet at jeg tar dette, men det kan jo være greit å vite. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg synes er verst med reising er at det er så kjedelig å fly! Venting på flyplassen gjør meg faktisk ingenting. Er jo mange rare folk å se på f.eks.. :lol: Men på flyet er det bare kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er verst med reising er at det er så kjedelig å fly! Venting på flyplassen gjør meg faktisk ingenting. Er jo mange rare folk å se på f.eks.. :lol: Men på flyet er det bare kjedelig..

Det beste med flyturen er landingen. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Teriyaki! :)

Ja, han reiser mye, men han liker det da. :) Jeg er også glad i det, med unntak av ventingen på flyplasser, men det er jo en del av reiseopplevelsen det også. :)

Det er i alle fall en del av spenningen da, når man skal et eller annet sted!! :) Jeg gleder meg til sommeren, da skal jeg og R forhåpentligvis til Kroatsia..Så fremt det fortsatt er en T og en R = sant...hehe.

Nå har jeg vondt i ryggen, for jeg har bare ligget på sofaen i hele dag. :fnise: Lat søndag med andre ord, svært lat. Menmen, i morgen skal jeg kanskje kjøpe meg ski!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...