Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Jeg skrev et kjempelangt innlegg her tidligere i dag, og i det jeg skulle legge det ut ble jeg kastet ut av Internett. :snurt:

Så dette blir en forkortet versjon. :)

Det har vært :regn: og t.o.m. hagl her i dag. Jeg har brukt dagen til studiearbeid og :husarbeid:

Min far har kommet hjem fra Kina hvor han har vært i halvannen uke. Han hadde med seg :sjokolade: til meg. :nigo: Han hadde også med seg noen drops som han hadde plukket fra et :tre: på hotellet. Det var visstnok bare til å gå og forsyne seg fra det. :overrasket:

Ha en fin kveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barnebarna mine hadde vært lykkelige om jeg hadde hatt et tre med drops

:hoho: Ja, det kan jeg tenke meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: The Kitten

Ser ut til at vi hadde omtrent samme været i går. Har vi det i dag også mon tro? Her er det :sol: og rundt 7 grader, men det var 0 i dag tidlig :fryser:

Nei bilen var ikke solgt, og Ulvemannen ringte han fyren som har den i går. Han skulle ringe tilbake i dag for å fortelle om han er villig til å ta den andre i mellom, så vi er kjempespente :jepp:

Han hørtes slett ikke uvillig ut da, det hørtes bare ut som han måtte tenke over hvor mye vi skulle betale i mellomlegg.

Ha en super fredag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her er det :sol: og 4 grader, så vi har nesten det samme været, Ulva. Min far skrapte faktisk :is: av :reise: i dag morges. Litt vel tidlig for det, synes nå jeg.

I dag skal jeg lese ferdig en av pensumbøkene, har bare to kapitler igjen så det burde gå bra.

Jeg har også tenkt å gå en tur siden det er så nydeig vær. :strix:

Middag i dag blir pita med kyllingkjøttdeig.

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmh pitabrød er namm :) Jeg er gla med alt med pitabrød. Jeg kan ha pitsa fyll, og taco fyll. Favoritten jeg lærte av min far er, ha litt paprikakrydder i, mais og ost, skvise den oppi brødristeren på svak varme. Djiisess det er godt, det anbefalles :jepp:

Flink du er med lesingen =)

Stå på :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Trulta_ Jeg skjønner godt at du kunne tenkt deg et slikt :tre::jepp:

TittTitt: Den oppskriften du lærte av din far høres nydelig ut. :sikle: Det skal jeg definitivt prøve en dag. :)

Her er det :sol: i dag. :nigo: Det synes jeg virkelig vi fortjener.

Dagen i dag skal gå med til å lese litt spansk og litt russisk, se noen episoder av Home and Away på Youtube, gå en lang tur og bare kose meg.

I kveld blir det hjemmelaget pizza til middag. :spise:

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeh folkens, jeg har et problem. For ikke så lenge siden kjøpte jeg en ny tunika/kjole. Nå finner jeg den ikke igjen, kan noen hjelpe meg å let? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det vært nydelig :sol: i Bergen by! Været var nydelig, rett og slett nydelig. :strix:

Jeg har vært på forelseninger. Den ene var veldig bra, men den andre var sant å si ganske kjedelig. Eller, temaet var interessant i seg selv, men foreleseren snakket veldig monotont. Ikke bra! :riste:

Etterpå traff jeg en venninne til lunsj, så gikk vi rundt en stund og vindusshoppet. Da jeg kom hjem i kveld bestilte jeg meg Denne cardiganen den finnes også i fargene blå og cerice, men valget falt til slutt på lilla. :opplyser: Jeg har faktisk aldri :shoppe: på Internett før. :opplyser:

Eller jo, vent vekkerklokken min ble bestilt fra Internett, men jeg har ikke kjøpt klær derfra. Så jeg er litt redd for at den ikke passer, men det er noe returrett og sånt, så det går sikkert fint. :jepp:

Ha en fin kveld alle sammen! :klem:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: kattungen

Fant du kjolen din?

Og du: :reise: ble vår :hoppe:

Ha en fortsatt fin mandag :klemmer:

:jepp: Jeg fant den. Den hang i skapet! Rett foran øynene mine. :hoho::flau:

Men :helen: for hjelpen!

Så bra at :reise: ble deres! :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært enda en dag med nydelig :sol: her. Jeg har tatt solarium i dag, og så har jeg kjøpt meg dette skjerfet jeg har også kjøpt meg denne toppen og detteskjørtet i brunt. Som en tidlig bursdagsgave til meg selv. :jepp:

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...