The Kitten Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #401 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tror jeg må inn på FB å se bilder nå Gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. oktober 2009 #402 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nydelig bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #403 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sant de var nydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg skrev et kjempelangt innlegg her tidligere i dag, og i det jeg skulle legge det ut ble jeg kastet ut av Internett. Så dette blir en forkortet versjon. Det har vært og t.o.m. hagl her i dag. Jeg har brukt dagen til studiearbeid og Min far har kommet hjem fra Kina hvor han har vært i halvannen uke. Han hadde med seg til meg. Han hadde også med seg noen drops som han hadde plukket fra et på hotellet. Det var visstnok bare til å gå og forsyne seg fra det. Ha en fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. oktober 2009 #405 Del Skrevet 8. oktober 2009 barnebarna mine hadde vært lykkelige om jeg hadde hatt et tre med drops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 8. oktober 2009 barnebarna mine hadde vært lykkelige om jeg hadde hatt et tre med drops Ja, det kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. oktober 2009 #407 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg kunne faktisk også kunne tenkte meg ett sånt tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. oktober 2009 #408 Del Skrevet 9. oktober 2009 The Kitten Ser ut til at vi hadde omtrent samme været i går. Har vi det i dag også mon tro? Her er det og rundt 7 grader, men det var 0 i dag tidlig Nei bilen var ikke solgt, og Ulvemannen ringte han fyren som har den i går. Han skulle ringe tilbake i dag for å fortelle om han er villig til å ta den andre i mellom, så vi er kjempespente Han hørtes slett ikke uvillig ut da, det hørtes bare ut som han måtte tenke over hvor mye vi skulle betale i mellomlegg. Ha en super fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #409 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her er det og 4 grader, så vi har nesten det samme været, Ulva. Min far skrapte faktisk av i dag morges. Litt vel tidlig for det, synes nå jeg. I dag skal jeg lese ferdig en av pensumbøkene, har bare to kapitler igjen så det burde gå bra. Jeg har også tenkt å gå en tur siden det er så nydeig vær. Middag i dag blir pita med kyllingkjøttdeig. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 9. oktober 2009 #410 Del Skrevet 9. oktober 2009 Mmh pitabrød er namm Jeg er gla med alt med pitabrød. Jeg kan ha pitsa fyll, og taco fyll. Favoritten jeg lærte av min far er, ha litt paprikakrydder i, mais og ost, skvise den oppi brødristeren på svak varme. Djiisess det er godt, det anbefalles Flink du er med lesingen =) Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 10. oktober 2009 Trulta_ Jeg skjønner godt at du kunne tenkt deg et slikt TittTitt: Den oppskriften du lærte av din far høres nydelig ut. Det skal jeg definitivt prøve en dag. ___________________________________________________________________ Her er det i dag. Det synes jeg virkelig vi fortjener. Dagen i dag skal gå med til å lese litt spansk og litt russisk, se noen episoder av Home and Away på Youtube, gå en lang tur og bare kose meg. I kveld blir det hjemmelaget pizza til middag. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. oktober 2009 #412 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ønsker deg en kjempefin lørdag The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #413 Del Skrevet 11. oktober 2009 Eeh folkens, jeg har et problem. For ikke så lenge siden kjøpte jeg en ny tunika/kjole. Nå finner jeg den ikke igjen, kan noen hjelpe meg å let? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 12. oktober 2009 #414 Del Skrevet 12. oktober 2009 kattungen Fant du kjolen din? Og du: ble vår Ha en fortsatt fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 #415 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ønsker meg heller et sjokoladetre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) I dag har det vært nydelig i Bergen by! Været var nydelig, rett og slett nydelig. Jeg har vært på forelseninger. Den ene var veldig bra, men den andre var sant å si ganske kjedelig. Eller, temaet var interessant i seg selv, men foreleseren snakket veldig monotont. Ikke bra! Etterpå traff jeg en venninne til lunsj, så gikk vi rundt en stund og vindusshoppet. Da jeg kom hjem i kveld bestilte jeg meg Denne cardiganen den finnes også i fargene blå og cerice, men valget falt til slutt på lilla. Jeg har faktisk aldri på Internett før. Eller jo, vent vekkerklokken min ble bestilt fra Internett, men jeg har ikke kjøpt klær derfra. Så jeg er litt redd for at den ikke passer, men det er noe returrett og sånt, så det går sikkert fint. Ha en fin kveld alle sammen! Endret 12. oktober 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 12. oktober 2009 kattungen Fant du kjolen din? Og du: ble vår Ha en fortsatt fin mandag Jeg fant den. Den hang i skapet! Rett foran øynene mine. Men for hjelpen! Så bra at ble deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 #418 Del Skrevet 12. oktober 2009 Søt cardigan! Liker sånna jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 12. oktober 2009 MarianneE. Det var på forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #420 Del Skrevet 14. oktober 2009 I dag har det vært enda en dag med nydelig her. Jeg har tatt solarium i dag, og så har jeg kjøpt meg dette skjerfet jeg har også kjøpt meg denne toppen og detteskjørtet i brunt. Som en tidlig bursdagsgave til meg selv. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå