Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg skal spise formiddagsmat når mine foreldre kommer hjem med fersk brød, og så skal jeg gå en tur. Etter det skal jeg drikke :kaffekopp: og se Gossip girl.

Jeg håper alle får en strålende dag videre. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal :spise: biff med fløtegratinerte poteter og drikke :vin: i kveld. Det gleder jeg meg til. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal :spise: biff med fløtegratinerte poteter og drikke :vin: i kveld. Det gleder jeg meg til. :sikle:

Fy søren det hørtes skikkelig godt ut! Kooooos deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren det hørtes skikkelig godt ut! Kooooos deg! :klemmer:

:helen: Jeg kunne tilbudt deg noe, men du spiser det vel ikke likevel. :) Vi har sukkererter og asparges også da, vil du ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Jeg kunne tilbudt deg noe, men du spiser det vel ikke likevel. :) Vi har sukkererter og asparges også da, vil du ha det?

Sukkererter vil jeg veldig gjerne ha :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens tre positive ting:

1 Det har kommet :snø:

2 Vi har fyrt i peisen

3 Jeg får god middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 3 positive ting i dag:

1. Jeg har fått fotograferings-skryt igjen

2. Jeg har gjort :husarbeid:

3. Jeg følger drømmene mine

God natt :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hadde dere en fin lørdag?

Jeg har iallefall kost meg :jepp: Vi hadde et vennepar på besøk på tapas og :vin::nigo: Tror jeg drakk et glass :vin: for mye :opplyser:

I dag er vi invitert til pappa på middag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall kost meg :jepp: Vi hadde et vennepar på besøk på tapas og :vin::nigo: Tror jeg drakk et glass :vin: for mye :opplyser:

:vinke: Ja jeg hadde en grei lørdag. Var en fin kveld på jobb :)

Håper du koser deg med middagen! :) Vi skal i bursdag snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med besøk. :nigo:

:jepp: Jeg hadde en fin lørdag. Jeg spiste biff og drakk :vin: det var veldig godt. Jeg drakk ikke et glass :vin: for mye. :opplyser:

Kos dere masse i middagsbesøk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ja jeg hadde en grei lørdag. Var en fin kveld på jobb :)

Håper du koser deg med middagen! :) Vi skal i bursdag snart :)

Jeg håper dere masse i burdagen. Er det familie eller venner dere skal til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen, Pjukset. :)

Har du hatt en fin dag?

Det har jeg. Jeg har gått tur i :snø: hilst på en :catmilk: og funnet en bok jeg har letet etter lenge. :nigo:

Nå har jeg nettopp spist lasange og nå sitter jeg med en :kaffekopp: og koser meg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fin dag, jeg driver og leter etter drømmebilen, men finner ikke helt ut hva det er enda. Så langt står jeg mellom Peugeot 308, Nissan Qashqai, litt golf, litt audi a3.

Jeg tror det har snødd en del siden sist her også, det vil vise seg når jeg skal grave ut bilen i morgen.

Hvilken bok fant du, Kitten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fin dag, jeg driver og leter etter drømmebilen, men finner ikke helt ut hva det er enda. Så langt står jeg mellom Peugeot 308, Nissan Qashqai, litt golf, litt audi a3.

Jeg tror det har snødd en del siden sist her også, det vil vise seg når jeg skal grave ut bilen i morgen.

Hvilken bok fant du, Kitten?

Kan ikke du sette opp en liste for-og-i mot de forskjellige bilene så kan jeg hjelpe deg med å velge? :jepp:

Jeg fant "Kjærlighet i koleraens tid" av Gabriel García Márquez. Min mor anbefalte den veldig, og så langt er den ganske bra.

Det er mange ord i den som jeg aldri har hørt før. De er morsomme. Dessverre kommer jeg ikke på dem nå, men kan skrive dem når jeg husker de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du sette opp en liste for-og-i mot de forskjellige bilene så kan jeg hjelpe deg med å velge? :jepp:

Jeg fant "Kjærlighet i koleraens tid" av Gabriel García Márquez. Min mor anbefalte den veldig, og så langt er den ganske bra.

Det er mange ord i den som jeg aldri har hørt før. De er morsomme. Dessverre kommer jeg ikke på dem nå, men kan skrive dem når jeg husker de.

Peugeot 308: Sexy, sexy, og atter sexy. Herlig kjørecomfort. Billig å forsikre, lavt co2 utslipp.

Peugeot mot: Noen sier at franske biler har mer feil. Usikker på om jeg syns setene er 100% comfy

Golffor: behagelig, sies å være pålitelig

Golf mot: dyr å forsikre, personlig dårlig erfaring med golf mye på verksted. Dyre deler. Kjedelig utseende, alle har den.

Audi A3 for: Fin, skal være stabil

Audi A3 mot: dyr å forsikre, dyre deler. Dyr å kjøpe

Nissan Qashqai for: Veldig anvendelig, fåes også som SUV. Har aldri prøvekjørt, men tror de skal være veldig behagelige å kjøre. Japansk, ergo bør det være driftsikkert. Fin å se på utenpå og inni. Kan få plass til hundebur bak når jeg en gang skal få meg en hund.

Nissan Qashqai mot: for høyt co2 utslipp. Vet ikke priser på forsikring. Tror den er en del dyrere en peugeot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...