Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han fikk filmen til jul, og siden da har han sikkert sett den annenhver dag :ler:

Du er kjempeflink som ikke har spist sukker :jepp: Jeg er stolt av deg :klemmer:

I dag blir det nok tidligi seng, men i morgen kommer et vennepar på tapas og vin :jepp: Jeg håper det blir en koselig kveld :nigo:

:fnise: Da skjønner jeg at du begynner å bli litt lei. Håper dere koste dere iallfall. :jepp:

:helen: for det!

Så koselig med vennebesøk. :) Jeg skal ingenting, men det er litt godt det også. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du det bra i dag?

Jeg har det veldig bra i dag. :bolledeig:

Har du hatt en fin dag?

Mine tre positive ting er:

1 Jeg har fått meg ny jobb

2 Jeg bor i et trygt og godt land

3 Jeg har god helse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det veldig bra i dag. :bolledeig:

Har du hatt en fin dag?

1 Jeg har fått meg ny jobb

2 Jeg bor i et trygt og godt land

3 Jeg har god helse

Så bra! Jada, jeg har det fint vettu.

1 Jeg har handlet mat

2 Naboen hadde brøytet rundt bilen min

3 Jeg har hatt hyggelig samtale med en gammel klassekamerat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at du har hatt en bra dag. :)

Nå skal jeg se på "Etter katastrofen" og så skal jeg legge meg. Håper du sover godt. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle sammen!!!

Jeg har og 3 gode ting i dag:

1. Jeg er nødt til å ha verdens skjønneste katter

2. Har vært hos en venninne å sett en film og :skravle: i kveld

3. Fikk gjort unna alt jeg skulle på jobb i dag, så kunne ta helg med ren samvittighet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg alle sammen!!!

Jeg har og 3 gode ting i dag:

1. Jeg er nødt til å ha verdens skjønneste katter

2. Har vært hos en venninne å sett en film og :skravle: i kveld

3. Fikk gjort unna alt jeg skulle på jobb i dag, så kunne ta helg med ren samvittighet :nigo:

Så herlig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mye bedre å fokusere på de positive tingene enn å bare trampe i det som er negativt? :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det ikke mye bedre å fokusere på de positive tingene enn å bare trampe i det som er negativt? :hoppe: :hoppe:

Jo, det er mye bedre. Av og til må man imidlertid fokusere litt på det negative også for å komme seg gjennom det. Med det mener jeg store negative ting som må bearbeides, ikke ting som at "de sendte mye reklame i fjernsynet og det var litt kjipt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er mye bedre. Av og til må man imidlertid fokusere litt på det negative også for å komme seg gjennom det. Med det mener jeg store negative ting som må bearbeides, ikke ting som at "de sendte mye reklame i fjernsynet og det var litt kjipt."

Ja selvsagt skal man det! Jeg tenkte mer i de baner når man hele tiden fokuserer på hva som gikk galt denne dagen, fremfor å fokusere på det som faktisk gikk bra. For hvis man går litt inn i seg sjøl, så er det alltid noe som gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvsagt skal man det! Jeg tenkte mer i de baner når man hele tiden fokuserer på hva som gikk galt denne dagen, fremfor å fokusere på det som faktisk gikk bra. For hvis man går litt inn i seg sjøl, så er det alltid noe som gikk bra.

:enig:

Jeg skjønte hva du mente. :jepp:

Det er veldig godt å fokusere på det positive. Dagene blir mye lysere da, og jeg blir i bedre humør. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig:

Jeg skjønte hva du mente. :jepp:

Det er veldig godt å fokusere på det positive. Dagene blir mye lysere da, og jeg blir i bedre humør. :nigo:

Hurrrrra!

Jeg skal ligge og se litt på tv nå, ihvertfall frem til håret tørker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...