mia83 Skrevet 26. januar 2010 #3681 Del Skrevet 26. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. januar 2010 #3682 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk akkurat en telefon, som startet med "Hallo sexy" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 27. januar 2010 #3683 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk akkurat en telefon, som startet med "Hallo sexy" Fy søren så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2010 #3684 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk akkurat en telefon, som startet med "Hallo sexy" Wow! Så gøy! En beundrer som ringte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. januar 2010 #3685 Del Skrevet 27. januar 2010 Ingen beundrer, bare en arbeidskollega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 27. januar 2010 #3686 Del Skrevet 27. januar 2010 Det blæs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2010 #3687 Del Skrevet 27. januar 2010 Ingen beundrer, bare en arbeidskollega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. januar 2010 #3688 Del Skrevet 27. januar 2010 Ingen beundrer, bare en arbeidskollega. Pfftt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2010 #3689 Del Skrevet 27. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 27. januar 2010 #3690 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er sikkert ikke så spennende for dere andre, men neste mnd kommer det opp en rettsak som jeg krysser fingrene for går riktig vei, dvs. strengere straff ------------- I dag har jeg vært på Rema og hamstret Tiramisu-is + en veldig kraftig sjokolademousse Vi handlet MASSE godt, men det ble billig likevell I går fikk jeg min første lønning Det var herlig Så i dag bestilte jeg meg et startsett for å sette på gelenegler Gleder meg til å teste det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2010 #3691 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er sikkert ikke så spennende for dere andre, men neste mnd kommer det opp en rettsak som jeg krysser fingrene for går riktig vei, dvs. strengere straff ------------- I dag har jeg vært på Rema og hamstret Tiramisu-is + en veldig kraftig sjokolademousse Vi handlet MASSE godt, men det ble billig likevell I går fikk jeg min første lønning Det var herlig Så i dag bestilte jeg meg et startsett for å sette på gelenegler Gleder meg til å teste det ut Skjønner hva du tenker på! Krysser fingrene for deg! Klart det er interessant!! Håper på MYE strengere straff! Stilig med negler da Skulle gjerne hatt det jeg også om jeg ikke hadde hatt den jobben jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 27. januar 2010 #3692 Del Skrevet 27. januar 2010 Skjønner hva du tenker på! Krysser fingrene for deg! Klart det er interessant!! Håper på MYE strengere straff! Stilig med negler da Skulle gjerne hatt det jeg også om jeg ikke hadde hatt den jobben jeg har... Jeg kan liksom ikke skjønne at det skal gå an å gjøre slike "stunt" UTEN å få straffereaksjoner heller :klø: Jeg krysser iallefall fingrene for at det blir strengere straff, men magen min vrenger seg ved tanken på at det muligens IKKE blir det Så litt delte følelser angående det hele Uansett så gleder jeg meg til å få lagt det hele bak meg igjen... Jeg liker å ha lange negler. Mine egne knekker bare jeg ser på de, så skal jeg ha lange negler, må de være falske Jeg har aldri lagt gelenegler før da, så håper jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2010 #3693 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Jeg kan liksom ikke skjønne at det skal gå an å gjøre slike "stunt" UTEN å få straffereaksjoner heller :klø: Jeg krysser iallefall fingrene for at det blir strengere straff, men magen min vrenger seg ved tanken på at det muligens IKKE blir det Så litt delte følelser angående det hele Uansett så gleder jeg meg til å få lagt det hele bak meg igjen... Jeg liker å ha lange negler. Mine egne knekker bare jeg ser på de, så skal jeg ha lange negler, må de være falske Jeg har aldri lagt gelenegler før da, så håper jeg får det til Skjønner deg godt! Jeg håper også det blir som fortjent! Er det ikke vanskelig å gjøre det på seg selv?? Endret 27. januar 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 27. januar 2010 #3694 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det ikke vanskelig å gjøre det på seg selv?? Det finner jeg vel ut av Jeg er veldig god på fransk manikyr med neglelakk da, så håper jeg får til geleen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2010 #3695 Del Skrevet 27. januar 2010 Det finner jeg vel ut av Jeg er veldig god på fransk manikyr med neglelakk da, så håper jeg får til geleen også Det skulle du lært meg en gang! Fransk manikyr altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 27. januar 2010 #3696 Del Skrevet 27. januar 2010 Det skulle du lært meg en gang! Fransk manikyr altså Det er bare øving, øving, øving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2010 #3697 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er bare øving, øving, øving Du tar den rosa først, ikke sant? Og så hvit på tuppen og så blank overlakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 27. januar 2010 #3698 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Det er den hvite som er først Den rosa/beige skal over der igjen. Da blir resultatet penest, og det ser mest naturlig ut Så overlakk Endret 27. januar 2010 av Bahia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 27. januar 2010 #3699 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg bruker olje som neglelakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2010 #3700 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er den hvite som er først Den rosa/beige skal over der igjen. Da blir resultatet penest, og det ser mest naturlig ut Så overlakk Ok! for opplysningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå