Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk akkurat en telefon, som startet med "Hallo sexy"

Wow! Så gøy! En beundrer som ringte eller? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert ikke så spennende for dere andre, men neste mnd kommer det opp en rettsak som jeg krysser fingrene for går riktig vei, dvs. strengere straff :opplyser:

-------------

I dag har jeg vært på Rema og hamstret Tiramisu-is + en veldig kraftig sjokolademousse :sikle:

Vi handlet MASSE godt, men det ble billig likevell :nigo:

I går fikk jeg min første lønning :strix: Det var herlig :nigo: Så i dag bestilte jeg meg et startsett for å sette på gelenegler :opplyser: Gleder meg til å teste det ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke så spennende for dere andre, men neste mnd kommer det opp en rettsak som jeg krysser fingrene for går riktig vei, dvs. strengere straff :opplyser:

-------------

I dag har jeg vært på Rema og hamstret Tiramisu-is + en veldig kraftig sjokolademousse :sikle:

Vi handlet MASSE godt, men det ble billig likevell :nigo:

I går fikk jeg min første lønning :strix: Det var herlig :nigo: Så i dag bestilte jeg meg et startsett for å sette på gelenegler :opplyser: Gleder meg til å teste det ut :jepp:

Skjønner hva du tenker på! Krysser fingrene for deg! Klart det er interessant!! Håper på MYE strengere straff! :frustrert:

Stilig med negler da :) Skulle gjerne hatt det jeg også om jeg ikke hadde hatt den jobben jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du tenker på! Krysser fingrene for deg! Klart det er interessant!! Håper på MYE strengere straff! :frustrert:

Stilig med negler da :) Skulle gjerne hatt det jeg også om jeg ikke hadde hatt den jobben jeg har...

:klem:

Jeg kan liksom ikke skjønne at det skal gå an å gjøre slike "stunt" UTEN å få straffereaksjoner heller :klø: Jeg krysser iallefall fingrene for at det blir strengere straff, men magen min vrenger seg ved tanken på at det muligens IKKE blir det :sukk: Så litt delte følelser angående det hele :) Uansett så gleder jeg meg til å få lagt det hele bak meg igjen...

:jepp: Jeg liker å ha lange negler. Mine egne knekker bare jeg ser på de, så skal jeg ha lange negler, må de være falske :ler: Jeg har aldri lagt gelenegler før da, så håper jeg får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg kan liksom ikke skjønne at det skal gå an å gjøre slike "stunt" UTEN å få straffereaksjoner heller :klø: Jeg krysser iallefall fingrene for at det blir strengere straff, men magen min vrenger seg ved tanken på at det muligens IKKE blir det :sukk: Så litt delte følelser angående det hele :) Uansett så gleder jeg meg til å få lagt det hele bak meg igjen...

:jepp: Jeg liker å ha lange negler. Mine egne knekker bare jeg ser på de, så skal jeg ha lange negler, må de være falske :ler: Jeg har aldri lagt gelenegler før da, så håper jeg får det til :)

Skjønner deg godt! Jeg håper også det blir som fortjent!

Er det ikke vanskelig å gjøre det på seg selv??

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke vanskelig å gjøre det på seg selv??

:vetikke::fnise:

Det finner jeg vel ut av :ler:

Jeg er veldig god på fransk manikyr med neglelakk da, så håper jeg får til geleen også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke::fnise:

Det finner jeg vel ut av :ler:

Jeg er veldig god på fransk manikyr med neglelakk da, så håper jeg får til geleen også :nigo:

Det skulle du lært meg en gang! Fransk manikyr altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er bare øving, øving, øving :fnise:

Du tar den rosa først, ikke sant? Og så hvit på tuppen og så blank overlakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den hvite som er først :opplyser:

Den rosa/beige skal over der igjen. Da blir resultatet penest, og det ser mest naturlig ut :jepp:

Så overlakk :jepp:

Endret av Bahia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den hvite som er først :opplyser:

Den rosa/beige skal over der igjen. Da blir resultatet penest, og det ser mest naturlig ut :jepp:

Så overlakk :jepp:

Ok! :helen: for opplysningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...