The Kitten Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvilken olivenolje bruker dere? Bilde hadde vært flott. for svar Kitten Kjipt at svømmehallen var stengt, du får bare trøste deg med at når det åpner igjen har det blitt kjempebra! Her åpner det et bad i april, stort sikkert, med sklier og spa. Rett ved siden av Aker Stadion. Det er lenge siden jeg har vært i ett basseng. Jeg har vært på trening i dag jeg, skikkelig deilig å trene tidlig. Da går det bra for meg å stå opp etter klokke. Pastasentralen er en restaurant i Bergen ja? Mener at jeg har hørt at noen har vært der før. Pasta er godt. Jeg bruker bare helt vanlig olivenolje, men jeg har hørt at alle typer matolje kan brukes til hårkur. Jeg er imponert over deg som er så flink til å trene. Jeg trøster meg med at det sikkert har blitt fint når de er ferdig med å pusse opp i svømmehallen, men det var likevel kjipt at den var stengt. Pastasentralen er en restaurant i Bergen ja. De har veldig god mat der. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #382 Del Skrevet 4. oktober 2009 Her er det overskyet, og det ser ut til at vi får litt senere i dag. I ettermiddag får vi besøk av min bestemor, som skal spise middag hos oss. Det er lenge siden jeg har sett henne, så det blir sikkert koselig. Før hun kommer tenkte jeg å gå en lang tur, og kanskje jeg får gjort litt studiearbeid også. I kveld skal jeg ta meg et langt varmt bad, lese Illustrert Vitenskap og lese ut boken min. Ha en fin søndag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. oktober 2009 #383 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg bruker bare helt vanlig olivenolje, men jeg har hørt at alle typer matolje kan brukes til hårkur. Jeg er imponert over deg som er så flink til å trene. Har ikke vært så flink den uka her, 4 dager. Det blir det også neste uke, pga høstferie så blir det kuttet ut to treninger, kjedelig for meg som ikke har høstferie. Men blir det ikke vanskelig å skyle ut oljen fra håret? Blir det ikke "fetete" av oljen. Ha en super søndag, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har ikke vært så flink den uka her, 4 dager. Det blir det også neste uke, pga høstferie så blir det kuttet ut to treninger, kjedelig for meg som ikke har høstferie. Men blir det ikke vanskelig å skyle ut oljen fra håret? Blir det ikke "fetete" av oljen. Ha en super søndag, Kitten! Hvis du har shampoo i før du skyller ut oljen er det ikke noe problem i det hele tatt. Da renner oljen av sammen med shampoen når du skyller den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. oktober 2009 #385 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei pusekatt Idag er det deilig vær her i Bergen Men jeg holder meg inne, er min første "fri" dag på lenge, så jeg skal kooose meg. I kveld skal jeg se harry potter 3 Hvordan går det med russisk lesingen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. oktober 2009 #386 Del Skrevet 5. oktober 2009 for 20 sider i kattungens dagbok Hvem skulle trodd det når trulta og jeg drev på for å få deg til å bruke boka di Jeg også bruker bare vanlige olivenolje. Ha en fortsatt fin dag The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. oktober 2009 #387 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Sant det, Ulva!! Endelig er hun "sjølå" her også. Endret 5. oktober 2009 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 5. oktober 2009 I dag har det vært i Bergen! Jeg har vært flink student og lest masse om demokrati og demokratisering, og jeg har lest om religion, terrorisme og masse mer. Det er skikkelig interessant. I tillegg har jeg benyttet meg av det fine været. Først gikk jeg en tur i formiddag, da gikk jeg i en time. Så i ettermiddag sendte min mor meg en melding og spurte om jeg ville gå en tur med henne når hun kom hjem fra jobb. Ja, det kan jeg jo, tenkte jeg. Så gikk vi fjelltur i to timer. Så jeg har vært veldig sprek i dag. Vi hadde jo min bestemor på besøk i går, det var koselig. Av en eller annen grunn begynte hun å uttrykke beskymring for at min bror eller jeg kommer til å begynne med narkotika. Jeg spurte om hun var veldig beskymret for dette, og da sa hun: "nei, men jeg tenker jo på det fra tid til annen." Hun har ingenting å beskymre seg for, men det er jo litt søtt da. Jeg prøvde å berolige henne, men det var ikke så lett. Ellers har jeg ikke så mye å fortelle. I dag ble det kyllingsalat til middag. Ha en fin kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. oktober 2009 #389 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hehe så søt bestemor Er fælt å se hvordan narkotika ødelegger folk Er trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. oktober 2009 #390 Del Skrevet 5. oktober 2009 I dag har det vært i Bergen! Fortsatt her, men nå også litt haggel :snø: til tider. Vi hadde jo min bestemor på besøk i går, det var koselig. Av en eller annen grunn begynte hun å uttrykke beskymring for at min bror eller jeg kommer til å begynne med narkotika. Jeg spurte om hun var veldig beskymret for dette, og da sa hun: "nei, men jeg tenker jo på det fra tid til annen." Morsomt, men også veldig søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det var ikke lenge vi fikk ha i dag er det masse og vind igjen. I dag skal jeg gjøre litt studiearbeid, kanskje gå meg en tur selv om det er dårlig vær. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå. :klø: Jeg får se hva det blir til. I ettermiddag skal jeg treffe noen venner til sen lunsj / tildlig middag. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. oktober 2009 #392 Del Skrevet 6. oktober 2009 The Kitten Selv om din bestemor sikkert vet at du og din bror er kjekke ungdommer som ikke finner på noe sånt, så er det egentlig ikke rart at de som er eldre tenker sånn. De ser og hører om så mye fælt at de blir bekymret for de som de er glad i. Mamma er akkurat lik når det gjelder hennes barnebarn. Flinke deg som gikk 3 timer på tur i går Her er det også vind i dag og er rett rundt hjørnet ser det ut for. Kos deg med vennene dine i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 #393 Del Skrevet 6. oktober 2009 En skål melk til KGs egen lille pusunge: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 6. oktober 2009 så snill du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 7. oktober 2009 Her er det lenge nok til at jeg rekker aa tenke at jeg skal gaa en tur, saa begynner det aa Saa naa faar det bare staa til. Jeg gaar en tur uansett! I dag har jeg gjort litt studierarbeid, og tenkte jeg skulle gjore mer senere i kveld. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke aa konsentrere meg naa, saa da vet jeg av erfaring at det er best aa la det ligge til senere. Jeg skal i hvert fall klarer aa bli ferdig med den boken jeg holder paa med naa. Det er bare to kapitler igjen. Ellers skal jeg ta meg en lang, varm dusj og vaske haaret mitt i kveld. Middag blir nachos med hjemmelaget guacamole. Ha en fin dag alle sammen Ps. Hvis noen lurer paa hvorfor jeg ikke skriver med de tre siste bokstavene i vaart alfabet, saa er det fordi datamaskinen fant ut at den heller ville stille seg inn paa engelsk. Saa det hadde sett slik ut ';[ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. oktober 2009 #396 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kattungen Jeg lurte på det ja, men nå slapp jeg å spørre Vi har vært på tur i dag, og det har både vært og Og heftig, heftig vind. Iallefall var havet skikkelig heftig sett med en østlending sine øyne Synes det så ut som det var storm jeg, men Ulvemannen sa det var "bare" stiv" kuling. Uansett så var det fasinerende Angra på at vi ikke hadde tatt med kamera, men tok mange fine med mobilen og har lagt ut noen på FB. Tok noen vidiosnutter også, men de klarer jeg ikke få fram på PC en Vi skulle egentlig dra for å se på en bil, men hadde ikke ringt først og fyren var borte i dag, men en fin tur ble det alikevel Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #397 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei Ulva Jeg så bildene på facebook. Det så veldig kult ut. Jeg gikk faktisk en tur, en ganske lang en også (halvannen time) og tro det eller ei, men det var faktisk oppholdsvær hele turen min. Så dumt at bilen ikke var der lenger, men fint at dere likevel hadde en bra tur. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. oktober 2009 #398 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei Ulva Jeg så bildene på facebook. Det så veldig kult ut. Jeg gikk faktisk en tur, en ganske lang en også (halvannen time) og tro det eller ei, men det var faktisk oppholdsvær hele turen min. Så dumt at bilen ikke var der lenger, men fint at dere likevel hadde en bra tur. Ha en fin kveld. Bilen er ikke solgt den, men han som driver den plassen hadde fri i dag og akkurat den bilen hadde han innlåst et annet sted, så vi tar turen en annen gang, og ringer på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. oktober 2009 #399 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tror jeg må inn på FB å se bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bilen er ikke solgt den, men han som driver den plassen hadde fri i dag og akkurat den bilen hadde han innlåst et annet sted, så vi tar turen en annen gang, og ringer på forhånd Å, sånn ja. Da misforstod jeg litt. Bra den ikke var solgt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå