Gjest -Maggie- Skrevet 15. juli 2008 #1 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvilke modeller finnes nå om dagen, som passer for oss med runde hofter og basketball-rumpe? Jeg er slank, så det er riktig fasong jeg må finne, ikke riktig størrelse. Jeg kler baggy bukser som sitter godt over rumpa, hvis det kan gi et hint. Har imidlertid lyst på en trang bukse nå for en gangs skyld, tipper det er en fordel om den har litt stretch (type crazyage-bukser, men må finnes i str. 38 og ikke være full av fjårtiss-blingbling). Jeg vil ikke ha modeller som er høye i livet. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 15. juli 2008 #2 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, den må gjerne være smal rundt leggene også, så skoene ikke blir helt borte under en evnt bootcut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 16. juli 2008 #3 Del Skrevet 16. juli 2008 Du kunne kanskje prøve en modell fra Seven for All Mankind? De koster flesk, men er veldig fine og behagelige på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 16. juli 2008 #4 Del Skrevet 16. juli 2008 Du kunne kanskje prøve en modell fra Seven for All Mankind? De koster flesk, men er veldig fine og behagelige på. Hvor får man kjøpt disse hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 16. juli 2008 #5 Del Skrevet 16. juli 2008 Buksene fra dette merket passer en slik kropp perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 16. juli 2008 #6 Del Skrevet 16. juli 2008 Tusen takk, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 16. juli 2008 #7 Del Skrevet 16. juli 2008 Buksene fra dette merket passer en slik kropp perfekt Går det an å få kjøpt disse hos en forhandler i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 16. juli 2008 #8 Del Skrevet 16. juli 2008 Det lurer jeg også på. Litt skeptisk til å kjøpe klær uten å ha prøvd dem først - men hvis det ikke finnes andre muligheter tar jeg nok sjansen. Endelig klær designet for min kropp. *ekstatisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chimamanda ikke innlogget Skrevet 17. juli 2008 #9 Del Skrevet 17. juli 2008 Har ikke hoert om steder de selger det. Mulig de har noen paa Liquid paa Byporten i Oslo, men er ikke sikker. Jeg kjoeper de iallefall fra nettet eller naar jeg er i USA. Har kjoept endel herfra, men vet ikke om de har saa mye akkurat naa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 17. juli 2008 #10 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg kunne også tenkt meg å ha prøvd de på forhånd. Hvilke butikker i USA er det som selger dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #11 Del Skrevet 17. juli 2008 Paa nett eller walk-in butikker? Av walk-in butikker selger kjeder som D.E.M.O. og Macy's dem (og veldig mange andre butikker som ikke er kjeder, det finnes store locator paa siden deres), og online bla. de ovenfor + drjays.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_chimamanda_* Skrevet 17. juli 2008 #12 Del Skrevet 17. juli 2008 Paa nett eller walk-in butikker? Av walk-in butikker selger kjeder som D.E.M.O. og Macy's dem (og veldig mange andre butikker som ikke er kjeder, det finnes store locator paa siden deres), og online bla. de ovenfor + drjays.com Men ovenfor, jeg ble plutselig veldig usikker paa om de har dem paa Macy's, kan ikke huske aa noen gang har sett dem der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #13 Del Skrevet 17. juli 2008 Men ovenfor, jeg ble plutselig veldig usikker paa om de har dem paa Macy's, kan ikke huske aa noen gang har sett dem der. Meg ovenfor, skulle det staa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #14 Del Skrevet 17. juli 2008 Ikke bruk dongeri hvis du er brei over ræven. Da egner det seg bedre med joggebukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 17. juli 2008 #15 Del Skrevet 17. juli 2008 Ikke bruk dongeri hvis du er brei over ræven. Da egner det seg bedre med joggebukser Det er derfor man prøver å finne frem til modeller som er laget for slike rumper, vettu. Ikke nødvendigvis så brede, men større enn en sprekk i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteR Skrevet 17. juli 2008 #16 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er ca str 38, med veldig timeglassfigur. Ca 30t i livet, men kun 60 cm i livet.. Har tre favorittbukser: Acne Zara Levis Samt noen av cheap monday buksene med høyt liv Men er ikke nødvendigvis merke det går på. Min erfaring er at det bare er å prøve, prøve, prøve... Trur jeg prøver 30 bukser for hver jeg kjøper. Problemet er at buksene med strech som oftest sitter finest på de med former, mister elastisiteten fort, og dermed glir ned (f.eks only buksene). Alle buksene jeg har har litt streh, men ikke strech i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 17. juli 2008 #17 Del Skrevet 17. juli 2008 Ikke bruk dongeri hvis du er brei over ræven. Da egner det seg bedre med joggebukser Rumpa er ikke brei, men den stikker ut. Jeg ønsker bukser for oss som ikke har flat rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 17. juli 2008 #18 Del Skrevet 17. juli 2008 Rumpa er ikke brei, men den stikker ut. Jeg ønsker bukser for oss som ikke har flat rumpe. Jess. Det er nettopp det. Bukser som er laget for flate(re) rumper, gir en underlig og ulekker fasong til rumpa mi - og det er jo unødvendig. Synes forresten det er rart at det ikke finnes flere modeller som passer en slik kropp - det er jo ikke akkurat en så utrolig uvanlig fasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå