Gjest Why??? Skrevet 15. juli 2008 #1 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor må enkelte brukere skrive for eksempel "Jeg er solbrent på ryggen" og avslutte setningen med " " eller " *knegg*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. juli 2008 #2 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor må enkelte brukere skrive for eksempel "Jeg er solbrent på ryggen" og avslutte setningen med " " eller " *knegg*? For at du skal få noe å spørre om *knegg*. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. juli 2008 #3 Del Skrevet 15. juli 2008 Kanskje det er mange hester her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Maggie- Skrevet 15. juli 2008 #4 Del Skrevet 15. juli 2008 Er "GAH!" noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Del Skrevet 15. juli 2008 Er det strengt tatt noe å hisse seg sånn opp over? Starte en egen tråd bare for å klage over hvordan enkelte uttrykker seg... lite å gjøre i ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #6 Del Skrevet 15. juli 2008 Har sikkert fått for mye havre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 15. juli 2008 #7 Del Skrevet 15. juli 2008 Har sikkert fått for mye havre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina T Skrevet 15. juli 2008 #8 Del Skrevet 15. juli 2008 æsj og fysj og bæsj jeg hater unødvendige inlegg ! kan ikke alle bare gå å legge seg? GAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oxford Skrevet 16. juli 2008 #9 Del Skrevet 16. juli 2008 Er "GAH!" noe bedre? Jeg misliker ordet/uttrykket "GAH"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Årets gjøk Skrevet 16. juli 2008 #10 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er mange ord og uttrykk jeg får fnatt av å høre. Kanskje det er det denne tråden handler om? F.eks "Ting og tang" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yadayada Skrevet 16. juli 2008 #11 Del Skrevet 16. juli 2008 Gah! Denne ting og tang-tråden bør vel egentlig ligge under "språk", eller i verste fall "snikk-snakk". *knegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 16. juli 2008 #12 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Syns også det ser så dumt ut. *knegg* liksom. jeg ser for meg en halvfeit fyr som grynter når han ler. jaja. får vel si *knegg* jeg og da... Endret 16. juli 2008 av BrunetteBarbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 16. juli 2008 #13 Del Skrevet 16. juli 2008 Ser dumt ut i mine øyne også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kneggegjest Skrevet 16. juli 2008 #14 Del Skrevet 16. juli 2008 Syns også det ser så dumt ut. *knegg* liksom. jeg ser for meg en halvfeit fyr som grynter når han ler. jaja. får vel si *knegg* jeg og da... Atte hallo liksom: Halveite fyrer som grynter når de ler de knegger ikke altså. De grynter. Grynte = nøff nøff som i grisespråk og knegg = vrinsk vrinsk som i hestespråk. Det er greit atte det er sommer og agurker i luften men rett skal være rett asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. juli 2008 #15 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg hater uttrykket "du gjorde iallfall ditt beste". Skal det være en trøst? At ditt beste ikke er godt nok? Hilsen The Kitten :banantroll: Endret 17. juli 2008 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 22. juli 2008 #16 Del Skrevet 22. juli 2008 Atte hallo liksom: Halveite fyrer som grynter når de ler de knegger ikke altså. De grynter. Grynte = nøff nøff som i grisespråk og knegg = vrinsk vrinsk som i hestespråk. Det er greit atte det er sommer og agurker i luften men rett skal være rett asså. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå