Gå til innhold

Fra frøken til fru


Sofia1

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Er innom og titter litt i boka di! :hallo:

Gratulerer så mye med forlover! :duskedame: Hvem har du valgt? Søsken? Venninne? Syntes det var vanskelig å velge forlover jeg..

Ser ut til at du har mye på plass av planleggingen :):bryllup: Tittet litt på kjolene du hadde valgt, var veldig fine alle sammen... Likte spesielt Suzanne Vidal! Den har jeg sett på selv ;)

Skal følge med videre, kanskje jeg kan få noen gode tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Heisann!

Innom og snuser litt i dagboka di :lur:

Du har bra kontroll på sakene ser jeg :jepp:

Syns ikke det er for tidlig for kjoleprøving, jeg var litt over et år før, og da har jeg god tid å finne den rette! Selv om jeg fant den ganske fort, kan det være ganske vanskelig! :fnise:

Hei og hopp!

Ja, har rimelig god kontroll på de tingene vi har gjort til nå :) Jeg har tenkt litt på dette med kjole, men tror jeg venter litt til.. føler meg ikke helt klar for det ennå. Hvilken kjole har du endt opp med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Er innom og titter litt i boka di! :hallo:

Gratulerer så mye med forlover! :duskedame: Hvem har du valgt? Søsken? Venninne? Syntes det var vanskelig å velge forlover jeg..

Ser ut til at du har mye på plass av planleggingen :):bryllup: Tittet litt på kjolene du hadde valgt, var veldig fine alle sammen... Likte spesielt Suzanne Vidal! Den har jeg sett på selv ;)

Skal følge med videre, kanskje jeg kan få noen gode tips :)

Hei! Så hyggelig med besøk :) Takk.. er kjempefornøyd med at forloveren min sa ja. Hun er både søskenbarnet mitt og ei veldig god venninne.

Suzanne Vidal er veeeldig fin.. spesielt på modellene på nett.. har vært å kikka litt rundt på nett, og den sitter ikke like fint på damer med litt mer former. Titter fortsatt litt rundt på nett, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget scrapbooking på planleggingsboka vår.. Ei helt enkel spiralblokk fra Notabene ble helt OSS med en del stæsj utpå!! :) Nå har jeg egentlig alt av planlegging nøye nedskrevet i exell-skjemaer på pcen, men det kan jo være greit med ei bok hvor man kan skrive ned litt etterhvert... og ikke minst klippe ut tips og kjoler fra magasiner.. :) Skulle ha lagt ut bilde av den her, men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt med sånn planleggingsbok! Er jo mye lettere å se bilder opp i mot hverandre i en sånn bok enn på dataen... Lurt! :)

Jeg skal antageligvis prøve Suzanne Vidal i morra, så blir spennende å se hvordan den sitter på meg ;)

For å legge inn bilde kan du f.eks. laste opp et bilde hos en server, og deretter linke til den herfra ved å trykke på "legg til bilde" i menyen ovenfor skrivevinduet.. Fins sikkert lettere varianter, men er den eneste jeg kommer på i farta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt med sånn planleggingsbok! Er jo mye lettere å se bilder opp i mot hverandre i en sånn bok enn på dataen... Lurt! :)

Jeg skal antageligvis prøve Suzanne Vidal i morra, så blir spennende å se hvordan den sitter på meg ;)

For å legge inn bilde kan du f.eks. laste opp et bilde hos en server, og deretter linke til den herfra ved å trykke på "legg til bilde" i menyen ovenfor skrivevinduet.. Fins sikkert lettere varianter, men er den eneste jeg kommer på i farta..

Takk for bildetips :) Skal teste ut en dag snart..

Hvordan gikk det med brudekjoleprøving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for bildetips :) Skal teste ut en dag snart..

Hvordan gikk det med brudekjoleprøving?

Brudekjoleprøving gikk veldig bra og det var masse flott på salg hos Kristins!! :jepp:

Gikk faktisk så bra at jeg kjøpte brudekjolen min i går!! :danse::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :nigo:

Tusen tusen tusen tusen masse takk for monogramet du lagde til oss :helen::strix::bolledeig: som nå preger vår invitasjon :) Kikk på dagboka mi, så ser du bilder der!!

Har du sett noe mer på kjole?? Jeg har kjøpt Suzanne Vidal og er kjempefornøyd med valget!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Ja, har rimelig god kontroll på de tingene vi har gjort til nå :) Jeg har tenkt litt på dette med kjole, men tror jeg venter litt til.. føler meg ikke helt klar for det ennå. Hvilken kjole har du endt opp med? :)

Jeg endte opp med en kjole fra Benjamin Roberts :)

Her finner du den. Er veeeeldig fornøyd! :jepp:

Hadde vel ikke helt planlagt å finne kjole så kjapt, men slik ble det da :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...