Gå til innhold

Fra frøken til fru


Sofia1

Anbefalte innlegg

4. juli 2009 er den store dagen da jeg gifter meg med min kjære. :)Begivenheten vil finne sted på mitt hjemsted med familie og venner til stede.

Hva vi har gjort til nå:

- kjøpt ringer

- booket kirke og lokale

- begynt å spare penger

- begynt å handle inn alkohol

- foreløpig gjesteliste

- fundert mye på menyen

Det neste som står på lista er å finne et fargetema som skal gå igjen i trykksaker, blomster og pynt. Hvilke trykksaker trenger man egentlig? Jeg tenker invitasjon, kirkeprogram, bordkort, meny, sanghefte og takkekort. Har også vært innom tanken på å lage et lite hefte med litt artige fakta om oss og slikt samt en oversikt med navn på alle gjestene og hvilket forhold vi har til den enkelte. (dette er fortsatt veldig på planleggingsstadiet.) Noen som har gjort noe slikt/planlegger å gjøre det? Alle gode tips og ideer er hjertelig velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være greit å allerede nå ta kontakt med fotograf og kokk :) Det er vanvittig hvor travelt de kan ha det, så hvis man ikke bestiller i god tid kan det fort bli for sent.... bare et lite tips :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Det kan være greit å allerede nå ta kontakt med fotograf og kokk :) Det er vanvittig hvor travelt de kan ha det, så hvis man ikke bestiller i god tid kan det fort bli for sent.... bare et lite tips :sjenert:

Jepp.. har begynt å tenke på saken. Har en spesifikk kokk i tankene, mens når det gjelder fotograf er jeg ennå litt usikker :)

Skal i bryllup til ei venninne i morgen, er veldig spent! :D

Leste denne saken i dagbladet i dag. Mange fine sanger på den lista, men synes selv at de fleste er ganske oppbrukte..

Når det gjelder farger så har jeg veldig sansen for ceriserosa, lys gult og litt grønt.. i brudebukett, oppsatser, kubbelys, roseblader og perler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: og gratulerer med forestående bryllup!!

Du har jo masse i boks allerede da!! :) Gleder meg til å følge med videre!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimjenta

Hei :)

Legger igjen ett lite spor hos deg. Ser du skal gifte deg like etter meg, så da blir det spennende å følge med på planleggingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Legger igjen ett lite spor hos deg. Ser du skal gifte deg like etter meg, så da blir det spennende å følge med på planleggingen din.

Spennende år foran oss, det har vi! :D Når skal du gifte deg da?

Hurra! Har akkurat fått frisøren i boks! Akkurat den jeg ville ha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimjenta
Spennende år foran oss, det har vi! :D Når skal du gifte deg da?

Hurra! Har akkurat fått frisøren i boks! Akkurat den jeg ville ha! :D

Så gøy! Man blir så fornøyd når man får booket det man vil ha.

Jeg har ikke tenkt på frisør en gang. Sånn vanligvis har jeg veldig greit hår og tar som regel sånne drop-in-timer, men kan vel kanskje ikke komme dagen før bryllupet og spørre "Hei. har dere en lærling ledig til drop-in-time nå?" hihi.

Jeg gifter meg 20. juni, har begynt på en liten dagbok her inne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=347392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Man blir så fornøyd når man får booket det man vil ha.

Jeg har ikke tenkt på frisør en gang. Sånn vanligvis har jeg veldig greit hår og tar som regel sånne drop-in-timer, men kan vel kanskje ikke komme dagen før bryllupet og spørre "Hei. har dere en lærling ledig til drop-in-time nå?" hihi.

Jeg gifter meg 20. juni, har begynt på en liten dagbok her inne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=347392

Hehe.. ja, tror de på frisørsalongen hadde fått litt panikk om de plutselig fikk en brudeoppsats uten forvarsel ;)

Åh, 20. juni er jo ikke lenge før meg - skal følge med i dagboken din framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: og gratulerer med forestående bryllup!!

Du har jo masse i boks allerede da!! :) Gleder meg til å følge med videre!! :jepp:

Tusen takk!

Har begynt å få litt ting på plass nå.. men det surrer rundt i hodet døgnet rundt :)

Koselig med slike bryllupsdagbøker - titter innom deg med jevne mellomrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen :) Vi gifter oss en uke før dere, så blir artig å følge med i planleggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :) Vi gifter oss en uke før dere, så blir artig å følge med i planleggingen :)

Takk takk! :D

I dag har vi faktisk "spart masse penger". Har vært på salg og handlet inn en del pynt. Har kjøpt hvite porselensroser (uten stilk) på kremmerhuset (10 kr for ni stk - opprinnelig pris 99) og ceriserosa silkeblomster på en hobbybutikk med 75% avslag. Fargene var HELT perfekt i forhold til hva vi ser for oss. En kjempegod start til en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Alle kjolene var smelt!!! Jeg likte særlig kjole nr 1 og 4 fra MS.

Gøy å kikke litt da!! Men nå føler jeg at det er på tide for meg å komme meg i en butikk og få PRØVD noe på kroppen snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei. Innom å snuser litt i bryllupsdagboka di :) Gratulerer med forestående :bryllup: Ser ut som om du har mye på plass, og det er bra ;) Har du vært å prøvd noen kjoler ennå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei. Innom å snuser litt i bryllupsdagboka di :) Gratulerer med forestående :bryllup: Ser ut som om du har mye på plass, og det er bra ;) Har du vært å prøvd noen kjoler ennå da?

Hei! Takker :)

Ja, har begynt å få litt på plass nå.. jeg har ikke bestilt time til kjoleprøving ennå. Damen på kjolesalongen anbefalte meg å begynne å prøve snart.. de har salt på 2007 og 2008-modellene nå, og 2009-modellene kommer i november. Tror jeg venter litt til.. føler at det er veel tidlig nå. Men jeg har jo sett haugevis med lekre kjoler på nett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

:vinke: Heisann!

Innom og snuser litt i dagboka di :lur:

Du har bra kontroll på sakene ser jeg :jepp:

Syns ikke det er for tidlig for kjoleprøving, jeg var litt over et år før, og da har jeg god tid å finne den rette! Selv om jeg fant den ganske fort, kan det være ganske vanskelig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...