Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Har fått noen store, tydelige blå årer bak på leggene, sannsynligvis en begynnelse på åreknuter da jeg er tungt arvelig belastet der. Er det noen som vet om kremer eller annet som hjelper/skjuler disse? De er ikke så tydelige når jeg får litt farge, men de vises. Orker ikke å bruke brunkrem e.l. på leggene hele tiden for å skjule dem. ER flink til å legge beina høyt og alt det andre som kan forebygge åreknuter, men det har tydeligvis ikke hjulpet stort. har hatt antydninger til disse årene i flere år, men nå blir det bare flere og flere som vises. :cry: ER bare 25 år og har ikke fått barn eller noen ting. Syns det er for tidlig å få sånne ting da! Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei....vet veldig godt hvordan du har det!Har samme poblemet selv,har hatt det siden jeg var 15 år.Har prøvd et par kremer på helsekost,men de hjalp ikke meg.Og så var det for dyrt til å fortsette med. Føler at det bare blir verre og verre.....grur meg til å gå i skjørt nå i sommer.Håper det er noen som har noen tips angående dette problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 Det reklameres mye for en krem som visstnok skal hjelpe mot åreknuter og blodutredelser på bena, Hiruderm tror jeg den heter. Kanskje verdt å prøve ut? Husk at åreknuter også kan fjernes kirurgisk, uten å etterlate nevneverdige arr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg vet at åreknuter kan fjernes kirurgisk, men jeg har ikke direkte knuter ennå. Bare veldig tydelig årer som snor seg litt fram og tilbake... Dessuten er det kirurgiske inngrepet noe som varer en kort stund, da årsaken til åreknuter er "svake årevegger" og man får lett nye knuter etter en stund. Jeg har også hørt om Hiruderm. Noen som har prøvd den? Og hva med en som heter Revena eller noe sånt? Disse kremene på helsekost er så innmari dyre, vil gjerne vite om noen har positive erfaringer før jeg prøver. Selv om jeg begynner å bli litt desperat nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. mai 2003 #5 Del Skrevet 28. mai 2003 Heisann!! Dette kan som regel unngås om dere er flinke til å bruke støttestrømper! Dette er ikke som mange tror bare for eldre damer! Jeg har brukt slike helt siden jeg var gravid for flere år siden! Jobber i helsevesnet og tråkker mye! Bruker alltid slike strømper på jobb og andre dager jeg vet det blir mye tråkking! De er faktisk utrolig behagelige å gå med! Og de finnes i alle varianter! Fra tykke til tynne,alle slags farger,strømpebukser,knestrømper eller lårstrømper! Ja man kan få de som Stay-ups med lekker blondekant også!!! Om natten sover jeg alltid med beina hevet bittelitt....er ikke mye som skal til nemmelig! Legg to små klosser under beina på senga der hvor føttene er! Jeg har ingen problemer med mine bein etter dette!!! Klems Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå