Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig vondt i ryggen. Nederst i korsryggen. Det er samme smerter som jeg har hatt ved mensen, men nå har det holdt på siden før jeg fikk positiv test. Altså to uker.

Er det normalt? Og skal det fortsette sånn hele svangerskapet?

Det varierer hvor vondt det er, men er en mild smerte der hele tiden.

Noen andre som har vært borti det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det i alle fall slik fram til omtrent uke 10-12.

Skrevet
Jeg hadde det i alle fall slik fram til omtrent uke 10-12.

Oi, det var lenge.. Vil liksom ikke ta noe smertestillende heller. Kan ikke bare legge meg ned på jobb heller dessverre, sneik meg ut i en garderobe i sted og la meg ned litt :ler:

Skrevet

Hehe, jeg hadde "menssmerter" i mage og rygg hele første trimester jeg ;) Kjedelig, men ikke farlig.

Skrevet
Hehe, jeg hadde "menssmerter" i mage og rygg hele første trimester jeg ;) Kjedelig, men ikke farlig.

Utrolig godt å høre. Har de smertene i ryggen så og si hele tiden, mens magen er bare litt sånn småstikk og strekninger av og til, pluss at jeg har ømme pupper. Så jeg har vel egentlig ingen grunn til å tro at det er noe galt ;) Rart hvordan man bekymrer seg uansett.

Skrevet

Ja, jeg hadde aldri hørt at det gikk an å ha menssmerter når man var gravid, så jeg trodde det var noe galt med meg. Det er visstnok ganske vanlig, men det er liksom ikke det man hører om av graviditetssymptomer...

Skrevet

Det var en av de første symptomene jeg hadde :) Jeg "visste" allerede da at jeg var gravid, selv om det var noen dager til før jeg kunne ta test :) Har noe ryggsmerter enda, selv om jeg har kommet til uke 13

Skrevet
Ja, jeg hadde aldri hørt at det gikk an å ha menssmerter når man var gravid, så jeg trodde det var noe galt med meg. Det er visstnok ganske vanlig, men det er liksom ikke det man hører om av graviditetssymptomer...

Ikke? At mensmurringer/menssmerter er normalt ved (tidlig) svangerskap har jeg vel visst siden før jeg begynte å prøve, synes det står på nesten hver eneste sympromliste jeg har lest jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...