Chiquita Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg må nå skaffe meg en sykemelding for dagens eksamen som jeg ikke kan møte på (jeg ER syk, altså) Men jeg lurer på: Til hvem skal en gi sykemeldingen? Studieveileder? Studiadministrasjon, så de leverer den videre? .... Hvem??? HJELP!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Snakk med skolen og spør dem - de bør kunne rettlede deg. Og riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stineha Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg gjode nettopp dette, og på min skole var det studieveileder som skulle ha den. Uansett så vet de sikkert hvem du må gå til! Spurte i resepsjonen jeg og ble sendt videre derfra! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 26. mai 2003 Takk for svar. Etter en mail til studieveilederen min, så fikk jeg svar tilbake om at jeg skulle sende/gi sykemeldingen i administrasjonen, så skulle de videreformidle den.. Greit det da... Nå skal jeg snart ordne meg i stand til å dra til legen - skal dit kl 01.00 *takk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mai 2003 #5 Del Skrevet 26. mai 2003 01.00?? :o Tar bare nattlige besøk han der legen din? Skikkelig B-menneske formoder jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 26. mai 2003 Uff, der kan dere se hvor sløvet jeg er... Jeg mente jo selvfølgelig 13.00 *surre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mai 2003 #7 Del Skrevet 26. mai 2003 Uansett, god bedring, Chiquita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå