Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krynkel

Daria, jeg sendte over penger til deg i går. Beklager det tok tid! Du bør få dem inn i dag, i alle fall! :klem:

Så skulle jeg stille deg et spørsmål, men det glemte jeg hva var. *sier hun som forleden klarte å si at "det er ikke lov å spise med mat i munnen"*

*Ammetåke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantstisk tema på Dr.Phil -bør myndighetene kunne forby saggebukser? Bare i USA... :roll:

Jeg har forøvrig vært på buksejakt i dag, og funnet nok en grunn til at jeg foretrekker skjørt -jeg trenger 2 størrelser større i bukser :overrasket:

Synes skjørt er greit, jeg :)

Det er vel ingen som leser forumsforsiden :sjenert:

Bare logger på uten å lese!

:danser:

Så det i reprise.

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria, jeg sendte over penger til deg i går. Beklager det tok tid! Du bør få dem inn i dag, i alle fall! :klem:

Den er grei :)

Så skulle jeg stille deg et spørsmål, men det glemte jeg hva var. *sier hun som forleden klarte å si at "det er ikke lov å spise med mat i munnen"*

*Ammetåke*

:ler: Du får vende tilbake til saken når du kommer på det...

Good morning, Sunshine :klem:

Så du kommer inn i min bok for å si god morgen til Sunny, som ikke har vært her inne, og ignorerer meg fullstendig?*furten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG-loven § 31 pkt 1.1: Ved eventuell nedetid, vedlikehold eller annet som gjør at KG er nede over lenger tid (over 1 minutt) skal det alltid informeres om dette klart og tydelig i blogg eller dagbok hvor samtlige medlemmer av den innerste sirkel - Klanen - har tilgang. Dette for å unngå dødsfall, alvorlige ulykker, hjerteslag, ekstrem kjedsomhet, jobbing o.l.

:opplyser:

La meg legge til:

KG-loven § 31 pkt. 1.2: Ethvert medlem som innehar slik informasjon skal anse det som sin plikt og ansvar at de resterende medlemmer blir informert. Eventuelle unntak er dersom det allerede har blitt nevnt klart og tydelig av et annet medlem.

:opplyser:

Du er konge :hoho:

Aldir så galt er det godt for noe :ler:

Eller noe....!? :klø: :hoho:

*Ammetåke*

:hoho::rulle::skratte:

:klaske: Er jeg den eneste som ikke har betalt nå, eller *flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått penger fra et helt ukjent navn, så jeg antar at det er Krynkel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått penger fra et helt ukjent navn, så jeg antar at det er Krynkel :fnise:

Hvilket navn da? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du synes jeg skal oute henne med fullt navn? :lur:

Nei kanskje ikke. :sjenert:

Men PM og SMS er en god ting. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om bomtur... :sukk: Dro til senteret en togtur unna for å hente dekoder -og de hadde ikke flere inne :murvegg: Ende med å kjøpe noe småtterier til den enorme sum av kr 53, pluss :is: , og ta toget hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...