loffen Skrevet 16. juli 2008 #161 Del Skrevet 16. juli 2008 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. juli 2008 #162 Del Skrevet 17. juli 2008 Daria, jeg sendte over penger til deg i går. Beklager det tok tid! Du bør få dem inn i dag, i alle fall! Så skulle jeg stille deg et spørsmål, men det glemte jeg hva var. *sier hun som forleden klarte å si at "det er ikke lov å spise med mat i munnen"* *Ammetåke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. juli 2008 #163 Del Skrevet 17. juli 2008 Fantstisk tema på Dr.Phil -bør myndighetene kunne forby saggebukser? Bare i USA... Jeg har forøvrig vært på buksejakt i dag, og funnet nok en grunn til at jeg foretrekker skjørt -jeg trenger 2 størrelser større i bukser Synes skjørt er greit, jeg Det er vel ingen som leser forumsforsiden Bare logger på uten å lese! Så det i reprise. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 17. juli 2008 #164 Del Skrevet 17. juli 2008 Good morning, Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 17. juli 2008 Daria, jeg sendte over penger til deg i går. Beklager det tok tid! Du bør få dem inn i dag, i alle fall! Den er grei Så skulle jeg stille deg et spørsmål, men det glemte jeg hva var. *sier hun som forleden klarte å si at "det er ikke lov å spise med mat i munnen"* *Ammetåke* Du får vende tilbake til saken når du kommer på det... Good morning, Sunshine Så du kommer inn i min bok for å si god morgen til Sunny, som ikke har vært her inne, og ignorerer meg fullstendig?*furten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. juli 2008 #166 Del Skrevet 17. juli 2008 KG-loven § 31 pkt 1.1: Ved eventuell nedetid, vedlikehold eller annet som gjør at KG er nede over lenger tid (over 1 minutt) skal det alltid informeres om dette klart og tydelig i blogg eller dagbok hvor samtlige medlemmer av den innerste sirkel - Klanen - har tilgang. Dette for å unngå dødsfall, alvorlige ulykker, hjerteslag, ekstrem kjedsomhet, jobbing o.l. La meg legge til: KG-loven § 31 pkt. 1.2: Ethvert medlem som innehar slik informasjon skal anse det som sin plikt og ansvar at de resterende medlemmer blir informert. Eventuelle unntak er dersom det allerede har blitt nevnt klart og tydelig av et annet medlem. Du er konge Aldir så galt er det godt for noe Eller noe....!? :klø: Så skulle jeg stille deg et spørsmål, men det glemte jeg hva var. *sier hun som forleden klarte å si at "det er ikke lov å spise med mat i munnen"* *Ammetåke* Daria, jeg sendte over penger til deg i går. Beklager det tok tid! Du bør få dem inn i dag, i alle fall! Er jeg den eneste som ikke har betalt nå, eller *flau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. juli 2008 #167 Del Skrevet 17. juli 2008 Er jeg den eneste som ikke har betalt nå, eller *flau* Trolig! :pekele: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 17. juli 2008 Tror jeg ikke Har ikke sjekket kontoen på noen dager da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #169 Del Skrevet 17. juli 2008 Har fått penger fra et helt ukjent navn, så jeg antar at det er Krynkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. juli 2008 #170 Del Skrevet 17. juli 2008 Trolig! :pekele: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #171 Del Skrevet 17. juli 2008 Du er ikke den eneste Krynkel, det der var ikke pent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2008 #172 Del Skrevet 17. juli 2008 Har fått penger fra et helt ukjent navn, så jeg antar at det er Krynkel Hvilket navn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #173 Del Skrevet 17. juli 2008 Du synes jeg skal oute henne med fullt navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2008 #174 Del Skrevet 17. juli 2008 Du synes jeg skal oute henne med fullt navn? Nei kanskje ikke. Men PM og SMS er en god ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #175 Del Skrevet 17. juli 2008 Nysgjerrig-Skravla slår til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. juli 2008 #176 Del Skrevet 17. juli 2008 Nei kanskje ikke. Men PM og SMS er en god ting. Bare ikke slå dem sammen til PMS, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 17. juli 2008 Blir borte noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. juli 2008 #178 Del Skrevet 17. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 17. juli 2008 Snakk om bomtur... Dro til senteret en togtur unna for å hente dekoder -og de hadde ikke flere inne Ende med å kjøpe noe småtterier til den enorme sum av kr 53, pluss , og ta toget hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 17. juli 2008 Zach Braff slutter i Scrubs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg