Loevinna Skrevet 16. juli 2008 #121 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg visste det ikke, men her har da kg fungert siden 11.30 da jeg stod opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #122 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har den som startside, og info om nedetid sto øverst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. juli 2008 #123 Del Skrevet 16. juli 2008 Det har stått på forumforsiden i flere dager Da må du opplyse oss om sånt! JOKERN, FINN REGLENE FOR DETTE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. juli 2008 #124 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg visste det ikke, men her har da kg fungert siden 11.30 da jeg stod opp... Jeg satt uten KG en halvtime unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #125 Del Skrevet 16. juli 2008 Da må du opplyse oss om sånt! JOKERN, FINN REGLENE FOR DETTE!! Det er da vitterlig ikke min skyld at dere ikke følger med. Litt ansvar må dere klare å ta selv også, dette var ikke akkurat gradert informasjon... *oppgitt* Jeg satt uten KG en halvtime unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. juli 2008 #126 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg satt uten KG en halvtime unødvendig For en traumatisk opplevelse!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. juli 2008 #127 Del Skrevet 16. juli 2008 For en traumatisk opplevelse!! :dåne: Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 16. juli 2008 #128 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan visste du det, da??? Fikk et brutalt sjokk klokken 10, jeg Jeg også! Sendte Skravla melding og lurte på hva i alle dager som foregikk! Det har stått på forumforsiden i flere dager Og det visste du?! Da må du opplyse oss om sånt! JOKERN, FINN REGLENE FOR DETTE!! '*finner regler sporenstreks* KG-loven § 31 pkt 1.1: Ved eventuell nedetid, vedlikehold eller annet som gjør at KG er nede over lenger tid (over 1 minutt) skal det alltid informeres om dette klart og tydelig i blogg eller dagbok hvor samtlige medlemmer av den innerste sirkel - Klanen - har tilgang. Dette for å unngå dødsfall, alvorlige ulykker, hjerteslag, ekstrem kjedsomhet, jobbing o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 16. juli 2008 #129 Del Skrevet 16. juli 2008 La meg legge til: KG-loven § 31 pkt. 1.2: Ethvert medlem som innehar slik informasjon skal anse det som sin plikt og ansvar at de resterende medlemmer blir informert. Eventuelle unntak er dersom det allerede har blitt nevnt klart og tydelig av et annet medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. juli 2008 #130 Del Skrevet 16. juli 2008 Daria: Er boken Spør støvet av John Fante verdt å lese?? Skal ta med en bok på ventekontoret og den ligger ulest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. juli 2008 #131 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også visst dette. Det står også på Ris og Ros. Joker'n visste det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg også! Sendte Skravla melding og lurte på hva i alle dager som foregikk! Og det visste du?! '*finner regler sporenstreks* KG-loven § 31 pkt 1.1: Ved eventuell nedetid, vedlikehold eller annet som gjør at KG er nede over lenger tid (over 1 minutt) skal det alltid informeres om dette klart og tydelig i blogg eller dagbok hvor samtlige medlemmer av den innerste sirkel - Klanen - har tilgang. Dette for å unngå dødsfall, alvorlige ulykker, hjerteslag, ekstrem kjedsomhet, jobbing o.l. La meg legge til: KG-loven § 31 pkt. 1.2: Ethvert medlem som innehar slik informasjon skal anse det som sin plikt og ansvar at de resterende medlemmer blir informert. Eventuelle unntak er dersom det allerede har blitt nevnt klart og tydelig av et annet medlem. Daria: Er boken Spør støvet av John Fante verdt å lese?? Skal ta med en bok på ventekontoret og den ligger ulest... Har ikke lest den, men ut fra det jeg har lest om den, høres den leseverdig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. juli 2008 #133 Del Skrevet 16. juli 2008 Da får den bli med på venterommet! Jeg hadde forresten ikke fått med meg nedetid jeg heller, men så smalt det i nakken kl 9 og jeg lå i senga til 1130 tror jeg Sånn sett passet det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #134 Del Skrevet 16. juli 2008 Aldir så galt er det godt for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2008 #135 Del Skrevet 16. juli 2008 Da får den bli med på venterommet! Jeg hadde forresten ikke fått med meg nedetid jeg heller, men så smalt det i nakken kl 9 og jeg lå i senga til 1130 tror jeg Sånn sett passet det bra Her passer man til og med på å bli skadet på tidspunkt som passer inn med KG. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. juli 2008 #136 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg også! Sendte Skravla melding og lurte på hva i alle dager som foregikk! Og det visste du?! '*finner regler sporenstreks* KG-loven § 31 pkt 1.1: Ved eventuell nedetid, vedlikehold eller annet som gjør at KG er nede over lenger tid (over 1 minutt) skal det alltid informeres om dette klart og tydelig i blogg eller dagbok hvor samtlige medlemmer av den innerste sirkel - Klanen - har tilgang. Dette for å unngå dødsfall, alvorlige ulykker, hjerteslag, ekstrem kjedsomhet, jobbing o.l. La meg legge til: KG-loven § 31 pkt. 1.2: Ethvert medlem som innehar slik informasjon skal anse det som sin plikt og ansvar at de resterende medlemmer blir informert. Eventuelle unntak er dersom det allerede har blitt nevnt klart og tydelig av et annet medlem. Jeg har også visst om det lenge. Det har jo stått øverst på siden hver gang jeg har gått inn på KG. Sløvinger ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2008 #137 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også visst om det lenge. Det har jo stått øverst på siden hver gang jeg har gått inn på KG. Sløvinger ass... Sløvinger ass... *knas* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 16. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #139 Del Skrevet 16. juli 2008 Spenning i touren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #140 Del Skrevet 16. juli 2008 Den innspurten var rå!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg