Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Skjønner ingenting her jeg.:klø:

Dere har så mye intern humor altså.

Har 16 flasker til Inlove og 6 flasker til Daria.

:hoho:

Fillern. Filmen var helt super!!

Ikke sant? Colin Firth... :dåne: <-av flere grunner... :fnise:

Og jeg vil se sånn ut når/om/hvs jeg skal gifte meg...

Dæven, her skjer det mye på et døgn....... :popcorn:

Ikke konkrete planer, men Black Box skal bli hyppig besøkt, det er sikkert og visst! Og National da, må få med meg mer av Ibsenfestivalen enn jeg har gjort tidligere! :)

Her går det unna ja -det er bare å klore seg fast... :ler:

Har faktisk aldri vært på Black Box -det er et hull i min kultuelle dannelse... :sjenert: Ibsen-festivalen har jeg store planer for, må bare få bestilt billetter snart... Skal vel ha med meg det meste på Det Norske Teater, samt Les Miserables i Bergen :juhu: Og sikkert en del mer, kjenner jeg meg selv rett... :ler:

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har faktisk aldri vært på Black Box -det er et hull i min kultuelle dannelse... :sjenert: Ibsen-festivalen har jeg store planer for, må bare få bestilt billetter snart... Skal vel ha med meg det meste på Det Norske Teater, samt Les Miserables i Bergen :juhu: Og sikkert en del mer, kenner jeg meg selv rett... :ler:

Også skal du på konsert i Trondheim... :juhu:

Skrevet

Jepp :juhu: *flyfille*

Skrevet
Jepp :juhu: *flyfille*

:jepp:

Skrevet
:jepp:

Du følte deg også truffet? :ler:

Skrevet
Du følte deg også truffet? :ler:

Nope. Jeg er ikke flyfille - har flyskrekk nemlig.

Skrevet

Man kan være flyfille på tog også -det er ikke reisemåten som er avgjørende... :tunge1:

Skrevet

Flyfille kan man jo nær sagt være hvorsomhelst.. :Nikke:

Skrevet
Her går det unna ja -det er bare å klore seg fast... :ler:

Har faktisk aldri vært på Black Box -det er et hull i min kultuelle dannelse... :sjenert: Ibsen-festivalen har jeg store planer for, må bare få bestilt billetter snart... Skal vel ha med meg det meste på Det Norske Teater, samt Les Miserables i Bergen :juhu: Og sikkert en del mer, kjenner jeg meg selv rett... :ler:

Hva skal du se? Alt? :)

Skrevet

De er i alle fall ikke langt unna! :fnise:

Skrevet

Skulle gjerne sett alt, men det kan bli litt vanskelig... :ler:

Håper hvertfall å få med meg Vildanden fra Budapest og Matteuspasjonen, og kanskje Rosmersholm.

Både Hedda Gabler og Brandt så jeg i vår.

Skrevet
:ler:

Foretrekker frekke gjester jeg ;) Heller det enn de som sitter og dør av tørst og ikke tør be om et glass vann...

Kunne ikke vært mere enig!!

Skrevet

Hvor er du i dag da Daria? :lete:

Skrevet

Har bare vært i butikken ;) Visste at det var nedetid i formiddag, så da kom jeg meg faktisk ut :ler:

Skrevet

Fantstisk tema på Dr.Phil -bør myndighetene kunne forby saggebukser? Bare i USA... :roll:

Jeg har forøvrig vært på buksejakt i dag, og funnet nok en grunn til at jeg foretrekker skjørt -jeg trenger 2 størrelser større i bukser :overrasket:

Skrevet
Har bare vært i butikken ;) Visste at det var nedetid i formiddag, så da kom jeg meg faktisk ut :ler:

Imponert over hvordan du tilpasser dine aktiviteter etter KG. :bukke:

Skrevet

Hvordan visste du det, da??? Fikk et brutalt sjokk klokken 10, jeg :grine:

Skrevet

I en undersøkelse på DrPhil.com mente 65% at saggebukser får bæreren til å se kriminell ut... :murvegg:

Imponert over hvordan du tilpasser dine aktiviteter etter KG. :bukke:

Her planlegges alt nøye :ler:

Skrevet
Hvordan visste du det, da??? Fikk et brutalt sjokk klokken 10, jeg :grine:

Det har stått på forumforsiden i flere dager ;)

Skrevet
Det har stått på forumforsiden i flere dager ;)

Det er vel ingen som leser forumsforsiden :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...