Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting her jeg.:klø:

Dere har så mye intern humor altså.

Har 16 flasker til Inlove og 6 flasker til Daria.

:hoho:

Fillern. Filmen var helt super!!

Ikke sant? Colin Firth... :dåne: <-av flere grunner... :fnise:

Og jeg vil se sånn ut når/om/hvs jeg skal gifte meg...

Dæven, her skjer det mye på et døgn....... :popcorn:

Ikke konkrete planer, men Black Box skal bli hyppig besøkt, det er sikkert og visst! Og National da, må få med meg mer av Ibsenfestivalen enn jeg har gjort tidligere! :)

Her går det unna ja -det er bare å klore seg fast... :ler:

Har faktisk aldri vært på Black Box -det er et hull i min kultuelle dannelse... :sjenert: Ibsen-festivalen har jeg store planer for, må bare få bestilt billetter snart... Skal vel ha med meg det meste på Det Norske Teater, samt Les Miserables i Bergen :juhu: Og sikkert en del mer, kjenner jeg meg selv rett... :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk aldri vært på Black Box -det er et hull i min kultuelle dannelse... :sjenert: Ibsen-festivalen har jeg store planer for, må bare få bestilt billetter snart... Skal vel ha med meg det meste på Det Norske Teater, samt Les Miserables i Bergen :juhu: Og sikkert en del mer, kenner jeg meg selv rett... :ler:

Også skal du på konsert i Trondheim... :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan være flyfille på tog også -det er ikke reisemåten som er avgjørende... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna ja -det er bare å klore seg fast... :ler:

Har faktisk aldri vært på Black Box -det er et hull i min kultuelle dannelse... :sjenert: Ibsen-festivalen har jeg store planer for, må bare få bestilt billetter snart... Skal vel ha med meg det meste på Det Norske Teater, samt Les Miserables i Bergen :juhu: Og sikkert en del mer, kjenner jeg meg selv rett... :ler:

Hva skal du se? Alt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett alt, men det kan bli litt vanskelig... :ler:

Håper hvertfall å få med meg Vildanden fra Budapest og Matteuspasjonen, og kanskje Rosmersholm.

Både Hedda Gabler og Brandt så jeg i vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Foretrekker frekke gjester jeg ;) Heller det enn de som sitter og dør av tørst og ikke tør be om et glass vann...

Kunne ikke vært mere enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare vært i butikken ;) Visste at det var nedetid i formiddag, så da kom jeg meg faktisk ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantstisk tema på Dr.Phil -bør myndighetene kunne forby saggebukser? Bare i USA... :roll:

Jeg har forøvrig vært på buksejakt i dag, og funnet nok en grunn til at jeg foretrekker skjørt -jeg trenger 2 størrelser større i bukser :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært i butikken ;) Visste at det var nedetid i formiddag, så da kom jeg meg faktisk ut :ler:

Imponert over hvordan du tilpasser dine aktiviteter etter KG. :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan visste du det, da??? Fikk et brutalt sjokk klokken 10, jeg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en undersøkelse på DrPhil.com mente 65% at saggebukser får bæreren til å se kriminell ut... :murvegg:

Imponert over hvordan du tilpasser dine aktiviteter etter KG. :bukke:

Her planlegges alt nøye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan visste du det, da??? Fikk et brutalt sjokk klokken 10, jeg :grine:

Det har stått på forumforsiden i flere dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...