Skravla Skrevet 14. juli 2008 #41 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg synes forøvrig du er litt ugjenkjennelig med den avataren... Tror ikke du kjenner meg så godt jeg. Er tross alt et selvportrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. juli 2008 #42 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er bare fordi du ikke har truffet henne ennå. Samme gliset og like stor i kjeften -den avataren er helt perfekt Tror ikke du kjenner meg så godt jeg. Er tross alt et selvportrett. Okei, jeg gir meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. juli 2008 #43 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Takk for en superhyggelig dag! Og flott guiding! Endret 14. juli 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 15. juli 2008 #44 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvem prøver hun å spise da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2008 #45 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvem prøver hun å spise da? KG-pøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 15. juli 2008 #46 Del Skrevet 15. juli 2008 *ønsker seg kg-besøk som kan hjelpe til å male hus* :lete-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2008 #47 Del Skrevet 15. juli 2008 *ønsker seg kg-besøk som kan hjelpe til å male hus* :lete-smiley: <-- er det denne du leter etter. *glad jeg ikke har ferie - orker ikke male hus* Grei og snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 15. juli 2008 #48 Del Skrevet 15. juli 2008 Det skulle være vente-smiley *synes ikke skravla er særlig snill...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2008 #49 Del Skrevet 15. juli 2008 Det skulle være vente-smiley *synes ikke skravla er særlig snill...* Trodde vi forklarte deg dette i går jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 15. juli 2008 #50 Del Skrevet 15. juli 2008 *naiv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 15. juli 2008 #51 Del Skrevet 15. juli 2008 KG-pøbler. Jeg kan hjelpe deg, vimse! *liker å male hus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #52 Del Skrevet 15. juli 2008 Takk for en superhyggelig dag! Og flott guiding! Kanskje jeg skulle overveie en ny karriere Hvem prøver hun å spise da? KG-pøbler. Og telefonselgere *ønsker seg kg-besøk som kan hjelpe til å male hus* :lete-smiley: Hvis jeg slipper å klatre i stger, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg liker ikke avløp... Men nå er baderomssluket mitt noenlunde farbart igjen, ved hjelp av en flaske avløpsrens og tre bøtter varmtvann (hvor mye er egentlig "rikelig"?), så jeg slipper svømmebasseng når jeg dusjer og vått gulv når jeg vasker klær. Dessuten har jeg satt igang både vaskemaskin og oppvaskmaskin. Intet mindre enn imponerende kl 13... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 15. juli 2008 #54 Del Skrevet 15. juli 2008 Du er flink, Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. juli 2008 #55 Del Skrevet 15. juli 2008 Ny dagbok jo! *inn på mine innlegg* Tok litt tid før jeg fikk med meg det, men sånn er det i en travel hverdag. Ikke like lett å henge med i svingene lenger. *ønsker seg kg-besøk som kan hjelpe til å male hus* :lete-smiley: Jeg er vel den som oppholder seg nærmest deg, men ikke se på meg! Jeg har nemlig selv et hus og en garasje som sårt trenger både vask, skraping og maling. Kan ikke se for meg at vi får tid til det selv i år heller.. Vi har spurt en kompis om han vil ta jobben, håper i det lengste at han gjør det. *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 15. juli 2008 #56 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei Gratulerer med ny dagbok Henger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #57 Del Skrevet 15. juli 2008 Du er flink, Daria Jeg har en følelse av at du ikke egentlig mener det... Ny dagbok jo! *inn på mine innlegg* Tok litt tid før jeg fikk med meg det, men sånn er det i en travel hverdag. Ikke like lett å henge med i svingene lenger. Den ble opprettet natt til i går, så egentlig er du ganske rask Den bare vokser litt fort... Hei Gratulerer med ny dagbok Henger med videre! Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 15. juli 2008 #58 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har en følelse av at du ikke egentlig mener det... Hva! Skjønner ikke hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 15. juli 2008 #59 Del Skrevet 15. juli 2008 *har stått i stige nå, og er ganske stolt av seg selv* Fikk besøk av søs en liten stund før hun skulle på jobb, hjalp med litt selskap! *imponert over Darias husmorgener i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #60 Del Skrevet 15. juli 2008 *husligheten selv* *overser glatt enhver undertone av sarkasme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg