Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Kanskje jeg må prøve den neste gang? Vanskelig for turister å finne frem? :sjenert::ler:

Ikke vanskelig i det hele tatt. Ligger i en tverrgate til Karl Johansgate, like ved Grand Hotel.

Endret av Skravla
Videoannonse
Annonse
Gjest vimse
Skrevet

Da bør det nok ikke være så vanskelig å finne frem, ellers kan jeg jo bare slå opp på gule sider... :ler:

Jeg har invitert han ut på lunsj da, på Løvebakken. Var der og spiste lunsj en gang, veldig god mat! :Nikke: Og ikke minst enkelt å finne :fnise:

Skrevet
Da bør det nok ikke være så vanskelig å finne frem, ellers kan jeg jo bare slå opp på gule sider... :ler:

Jeg har invitert han ut på lunsj da, på Løvebakken. Var der og spiste lunsj en gang, veldig god mat! :Nikke: Og ikke minst enkelt å finne :fnise:

Har ikke vært der etter at de skiftet navn, men det var veldig bra der før i hvertfall.

Ellers ligger det også en koselig kafe/restaurant rett ved siden av. Den med buet fasade. Der serveres blant annet English afternoon tea.

Gjest vimse
Skrevet
Har ikke vært der etter at de skiftet navn, men det var veldig bra der før i hvertfall.

Ellers ligger det også en koselig kafe/restaurant rett ved siden av. Den med buet fasade. Der serveres blant annet English afternoon tea.

Den har jeg ikke lagt merke til, men skal huske på den også, skal være turist noen dager, så det er greit å ha noen alternativer! Thænk ju :-D

Skrevet
Den har jeg ikke lagt merke til, men skal huske på den også, skal være turist noen dager, så det er greit å ha noen alternativer! Thænk ju :-D

Daria og jeg stiller gjerne opp til Afternoon tea. *gir løfter på vegne av Daria*

Skrevet
:engel:

(Hah, endelig fikk jeg også brukt den! :flekke::fnise: )

Du vet at når :flekke: brukes rett etterpå, oppheves effekten av :engel: ? :ler:

Kanskje jeg må prøve den neste gang? Vanskelig for turister å finne frem? :sjenert::ler:

Ikke noe problem. Og du vet det kan ordns med guiding og selskap ;)

Daria og jeg stiller gjerne opp til Afternoon tea. *gir løfter på vegne av Daria*

:jepp::hoppe:

Gjest vimse
Skrevet
Du vet at når :flekke: brukes rett etterpå, oppheves effekten av :engel: ? :ler:

Jeg trodde det ga en ekstra trøkk :klø: :fnise:

Ikke noe problem. Og du vet det kan ordns med guiding og selskap ;)

:jepp::hoppe:

:Nikke: Vi får snakke om det når det nærmer seg :-D

Skrevet

Gleder meg til dere kommer hit igjen jeg... :jepp:

Gjest Joker'n
Skrevet

:skratte:

Skrevet

Har stort sett gitt opp enhver kombinasjon der :engel: er med. Ingen som tror meg allikevel. Tror nok du også sliter litt med å overbevise oss. :hoho:

Skrevet

Så feil kan man ta :hoho:

Gleder meg til dere kommer hit igjen jeg... :jepp:

:juhu: Hørt noe fra Zia?

Har stort sett gitt opp enhver kombinasjon der :engel: er med. Ingen som tror meg allikevel.

Lurer på hvorfor... :fnise:

Skrevet

Jeg fant! Jeg fant! :hoppe:

*huker opp på mine innlegg før jeg glemmer det * :fnise:

Gjest vimse
Skrevet
Har stort sett gitt opp enhver kombinasjon der :engel: er med. Ingen som tror meg allikevel. Tror nok du også sliter litt med å overbevise oss. :hoho:

Godt vi er flere i samme båt da, det hjelper å ikke føle seg helt alene i en slik situasjon! :fnise:

Skrevet
Godt vi er flere i samme båt da, det hjelper å ikke føle seg helt alene i en slik situasjon! :fnise:

Ikke sant?

Jeg ble til og med presset til å skifte avatar. De syntes det var for ille å fremstå som hykler der. :fnise:

Skrevet

Må forresten berømme vår særdeles serviceinnstilte kelner i dag. De hadde noen fantastisk lekre kaffekrus, så vi lurte på hvor de var å få kjøpt. Han visste ikke, men gikk straks for å sjekke om vi kunne få kjøpe noen av restauranten. Det fikk vi dessverre ikke, men stort pluss i boka for tanken.

Skrevet
Ikke sant?

Jeg ble til og med presset til å skifte avatar. De syntes det var for ille å fremstå som hykler der. :fnise:

Vi påpekte bare at den var litt ukledelig... :ler:

Skrevet
:juhu: Hørt noe fra Zia?

Sender deg pm.

Gjest vimse
Skrevet

:ler:

Jeg synes forøvrig du er litt ugjenkjennelig med den avataren...

Skrevet
:ler:

Jeg synes forøvrig du er litt ugjenkjennelig med den avataren...

Det er bare fordi du ikke har truffet henne ennå. Samme gliset og like stor i kjeften -den avataren er helt perfekt :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...