Skravla Skrevet 14. juli 2008 #21 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Kanskje jeg må prøve den neste gang? Vanskelig for turister å finne frem? Ikke vanskelig i det hele tatt. Ligger i en tverrgate til Karl Johansgate, like ved Grand Hotel. Endret 14. juli 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. juli 2008 #22 Del Skrevet 14. juli 2008 Da bør det nok ikke være så vanskelig å finne frem, ellers kan jeg jo bare slå opp på gule sider... Jeg har invitert han ut på lunsj da, på Løvebakken. Var der og spiste lunsj en gang, veldig god mat! Og ikke minst enkelt å finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. juli 2008 #23 Del Skrevet 14. juli 2008 Da bør det nok ikke være så vanskelig å finne frem, ellers kan jeg jo bare slå opp på gule sider... Jeg har invitert han ut på lunsj da, på Løvebakken. Var der og spiste lunsj en gang, veldig god mat! Og ikke minst enkelt å finne Har ikke vært der etter at de skiftet navn, men det var veldig bra der før i hvertfall. Ellers ligger det også en koselig kafe/restaurant rett ved siden av. Den med buet fasade. Der serveres blant annet English afternoon tea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. juli 2008 #24 Del Skrevet 14. juli 2008 Vi var på New Orleans Fant du noe morsomt på Ikea? Referat i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. juli 2008 #25 Del Skrevet 14. juli 2008 Har ikke vært der etter at de skiftet navn, men det var veldig bra der før i hvertfall. Ellers ligger det også en koselig kafe/restaurant rett ved siden av. Den med buet fasade. Der serveres blant annet English afternoon tea. Den har jeg ikke lagt merke til, men skal huske på den også, skal være turist noen dager, så det er greit å ha noen alternativer! Thænk ju :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. juli 2008 #26 Del Skrevet 14. juli 2008 Den har jeg ikke lagt merke til, men skal huske på den også, skal være turist noen dager, så det er greit å ha noen alternativer! Thænk ju :-D Daria og jeg stiller gjerne opp til Afternoon tea. *gir løfter på vegne av Daria* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 14. juli 2008 (Hah, endelig fikk jeg også brukt den! ) Du vet at når brukes rett etterpå, oppheves effekten av ? Kanskje jeg må prøve den neste gang? Vanskelig for turister å finne frem? Ikke noe problem. Og du vet det kan ordns med guiding og selskap Daria og jeg stiller gjerne opp til Afternoon tea. *gir løfter på vegne av Daria* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. juli 2008 #28 Del Skrevet 14. juli 2008 Du vet at når brukes rett etterpå, oppheves effekten av ? Jeg trodde det ga en ekstra trøkk :klø: Ikke noe problem. Og du vet det kan ordns med guiding og selskap Vi får snakke om det når det nærmer seg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2008 #29 Del Skrevet 14. juli 2008 Gleder meg til dere kommer hit igjen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 14. juli 2008 #30 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg trodde det ga en ekstra trøkk :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. juli 2008 #31 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg trodde det ga en ekstra trøkk :klø: Har stort sett gitt opp enhver kombinasjon der er med. Ingen som tror meg allikevel. Tror nok du også sliter litt med å overbevise oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg trodde det ga en ekstra trøkk :klø: Så feil kan man ta Gleder meg til dere kommer hit igjen jeg... :juhu: Hørt noe fra Zia? Har stort sett gitt opp enhver kombinasjon der er med. Ingen som tror meg allikevel. Lurer på hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. juli 2008 #33 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg fant! Jeg fant! *huker opp på mine innlegg før jeg glemmer det * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. juli 2008 #34 Del Skrevet 14. juli 2008 Har stort sett gitt opp enhver kombinasjon der er med. Ingen som tror meg allikevel. Tror nok du også sliter litt med å overbevise oss. Godt vi er flere i samme båt da, det hjelper å ikke føle seg helt alene i en slik situasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. juli 2008 #35 Del Skrevet 14. juli 2008 Godt vi er flere i samme båt da, det hjelper å ikke føle seg helt alene i en slik situasjon! Ikke sant? Jeg ble til og med presset til å skifte avatar. De syntes det var for ille å fremstå som hykler der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 14. juli 2008 Må forresten berømme vår særdeles serviceinnstilte kelner i dag. De hadde noen fantastisk lekre kaffekrus, så vi lurte på hvor de var å få kjøpt. Han visste ikke, men gikk straks for å sjekke om vi kunne få kjøpe noen av restauranten. Det fikk vi dessverre ikke, men stort pluss i boka for tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 14. juli 2008 Ikke sant? Jeg ble til og med presset til å skifte avatar. De syntes det var for ille å fremstå som hykler der. Vi påpekte bare at den var litt ukledelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2008 #38 Del Skrevet 14. juli 2008 :juhu: Hørt noe fra Zia? Sender deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. juli 2008 #39 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg synes forøvrig du er litt ugjenkjennelig med den avataren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #40 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg synes forøvrig du er litt ugjenkjennelig med den avataren... Det er bare fordi du ikke har truffet henne ennå. Samme gliset og like stor i kjeften -den avataren er helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg