Gjest meja Skrevet 12. mars 2009 #4241 Del Skrevet 12. mars 2009 3 dager igjen sånn i tilfelle du ikke hadde orden på nedtellingen.. Søk på jobben da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4242 Del Skrevet 12. mars 2009 Det hadde jo ikke vært så trist å starte sesongen med å knuse enga Kommer ikke til å søke den jobben nei -en ting er sat jeg ikke har de rette kvalikasjonene formelt, men ut fra kravene de stiller vet jeg at jeg ikke har den nødvendige kompetansen for å kunne gjøre en god jobb. Å søke da er bare å kaste bort både min og deres tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2009 #4243 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg trodde kanskje jeg hadde funnet en jobb verdt å flytte til Trondheim for da jeg fant stillingsannonse for museumsbibliotekar på det nye pop & rockmuseet, men de krevde mastergrad med fordypning i programmering og database... Men kanskje du finner en annen jobb du kan søke på her i byen... Ikke sæææænt! For første gang i vinter kjenner jeg at jeg ble litt irritert på lavende snø. Jeg bare krysser fingrene for at vi slipper mer snø her nå jeg. Jeg var lei av snøen 2.januar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #4244 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg elsker å kaste bort tid. Kan søke for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2009 #4245 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg elsker å kaste bort tid. Kan søke for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4246 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg kan ikke fordra å skrive søknader, så når det dukker opp noe mer aktuelt må du gjerne slå deg løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. mars 2009 #4247 Del Skrevet 12. mars 2009 Slå deg gjerne løs på mine vegne også. og lider av søknadsskrive-vegring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. mars 2009 #4248 Del Skrevet 12. mars 2009 Slå deg gjerne løs på mine vegne også. og lider av søknadsskrive-vegring Du skriver jo bra, og begynner å få skikkelig trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. mars 2009 #4249 Del Skrevet 12. mars 2009 Vil begrense sms-stemming Forbrukerrådet vil begrense antall ganger man kan stemme i sms-avstemninger, fordi de tror det er mange yngre som stemmer og - Vi tror mange bruker mer penger enn både de og foreldrene egentlig vil, sier seksjonssjef Bente Øverli i Forbrukerrådet til Bergens Tidende. Det får da være grenser for hva man skal regulere. Det må da være foreldrenes ansvar å passe på hva ungene eventuelt bruker sms-kronene sine på? Synes det er flott jeg, da!! Ikke pga regningene som dukker opp, men fordi stemmeresultatet da kan bli mer rettferdig. Man får gi èn stemme, ferdig med det. Jeg elsker å kaste bort tid. Kan søke for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4250 Del Skrevet 12. mars 2009 Rettferdig er vel mildt sagt et relativt begrep i sånne sammenhenger uansett -om hvemsomhelst kan stemme så mange ganger man vil eller hvemsomhelst kan stemme én gang går ut på ett. De ivrigste vil uansett stemme mest, og den mest populære vil vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. mars 2009 #4251 Del Skrevet 12. mars 2009 Rettferdig er vel mildt sagt et relativt begrep i sånne sammenhenger uansett -om hvemsomhelst kan stemme så mange ganger man vil eller hvemsomhelst kan stemme én gang går ut på ett. De ivrigste vil uansett stemme mest, og den mest populære vil vinne. Hele greia er jo da at man bare får stemt 1 gang. Ergo er en stemme en stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4252 Del Skrevet 12. mars 2009 Og du tror ikke familiens fjortis som bare eeeeelsker den ene kandidaten og egentlig er den eneste i fasmilien som bryr seg så veldig, vil få far og mor og søster og bror og tanter og alle andre til å stemme for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. mars 2009 #4253 Del Skrevet 12. mars 2009 Og du tror ikke familiens fjortis som bare eeeeelsker den ene kandidaten og egentlig er den eneste i fasmilien som bryr seg så veldig, vil få far og mor og søster og bror og tanter og alle andre til å stemme for seg? Joda, men det vil fortsatt bli helt annerledes enn nå, og mye mer begrenset og kontrollert. Det er jo faktisk begrenset hvor mange og tjue mobiler hver hustand har... Jeg sier ikke at det blir perfekt, men min personlige mening er at det blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4254 Del Skrevet 12. mars 2009 Og der er vi grunnleggende uenige, jeg synes ikke dette er noe man skal begrense og kontrollere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #4255 Del Skrevet 12. mars 2009 Så lenge jeg får et ord med i laget, så er det ikke nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. mars 2009 #4256 Del Skrevet 12. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4257 Del Skrevet 12. mars 2009 De kvinnelige hopperne ble nektet å hoppe i Vikersund igjen. Hurra for gubbeveldet i FIS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. mars 2009 #4258 Del Skrevet 12. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #4259 Del Skrevet 12. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2009 #4260 Del Skrevet 12. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg